lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Inne (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/)
-   -   [Komentarze] Mystia: Na ratunek królowi (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/16314-komentarze-mystia-na-ratunek-krolowi.html)

Avitto 16-12-2016 19:57

Gdzie prowadzą wyjścia z areny? Celowo oznaczyłeś góra i dół oraz prawe i lewe parami tak samo?

MTM 16-12-2016 20:02

Dobra, czyli dobrze by było jakoś zaplanować nasze wyjście. Planuję dobrać się w jedną trójkę i jedną dwójkę.

Ja jako wojownik mogę być w parze z jakimś kapłanem. Czarodziej powinien być w większej obstawie.
A więc kto chce stanąć u mym boku podczas tej feralnej batalii?

Avitto 16-12-2016 20:28

Ja nie. Dokupiłem mocniejszą broń, mogę stanąć w pierwszej linii.

Najchętniej widziałbym ustawienie dwa krasnoludy i mag. Więcej pkt zbroi.

Mag 17-12-2016 00:32

MTM od razu mów że chcesz być ze mną w parze :D

Ja proponuje postaci moją i MTMa dać w jedno pole (np tam gdzie pola 1-3) a reszta niech idzie jakimś wejściem obok.

MTM 17-12-2016 00:48

Oj no, Mag, nie chciałem być tak oczywisty :-P


E. no dobra, czyli wszyscy się zgadzamy na takie ustawienie: Axim + Sybill lewy górny róg (pola 1-3) oraz Esmond + Kargul + Olaf w innym wyjściu (proponuję pola 7-9)?

Można ewentualnie rozdzielić się na wszystkie cztery wyjścia, wtedy zabezpieczymy cały perymetr. Pytanie tylko czy jest sens.

Avitto 17-12-2016 13:36

Nie sądzę, by rozbicie sił było dobrym pomysłem. mamy czwórkę walczacą wręcz i każda ruinka ma dwa wyjścia - obstawimy. Najważniejsze, żeby do ewentualnego celu wszyscy mieli mniej więcej równą odległość - stąd moje pytanie o oznaczenia na mapie. Gdzie mamy się kierować?

Nawet jeśli dalej będzie korytarz na jedną kratkę to dalej damy radę - dwójka z przodu, dwójka z tyłu i jednoręki miotacz piorunów środkiem.

Ranghar 17-12-2016 16:06

Odnośnie mapy wszystko macie co potrzebne napisane nad nią, ale uproszczę.

Cała wasza misja rozgrywa się na terenie tej mapki. Nie ma wychodzenia poza :P
Lewo i prawo na niebiesko to wyjścia z areny do miasta, na wypadek jakby misja okazała się samobójcza i było trzeba nagle zwiewać i nie było można się przebić do kanałów tą samą drogą.
Góra i dół to brązowe drzwi, prowadzą jedynie na boki wewnątrz murów areny, nie dają przejścia do następnej lokacji.


Co do oznaczenia celu na mapie to musicie ruszyć dupy z zabudowań ;) nie ma tak łatwo.

To co wiedzą wasze postacie siedząc w kanale to jedynie, że wokół są przytłumione odgłosy krwawej jatki dobiegającej z każdej strony od wszystkich wyjść z kanału. Póki co nie mają jak zobaczyć co się dzieje.

Avitto 27-12-2016 17:35

Ze względu na brak czasu ominę tę kolejkę - Olaf po prostu staje na zgodnie z planem przy jednych z drzwi.

Adi 03-01-2017 11:42

Ok kochani wracam do was i Acelia znów jest z wami. Ogarnę co mnie ominęło

Ranghar 17-02-2017 15:33

Witam was kochani, przepraszam za długą chwilę milczenia, ale pojawiły mi się bardzo trudne i złe sytuacje życiowe, jedna za drugą i trzecią. Wciąż się z nimi zmagam, ale jestem już na siłach by móc prowadzić dalej przygodę. Stąd moje pytanie czy gramy dalej, czy zamykamy sesję?


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:09.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172