Złapmy go, w następnej turze mogę zneutralizować jego truciznę więc przestanie być zagrożeniem. W przyszłości może się za to mocno przydać. |
Cytat:
|
Ranghar, Mogę uznać, że każdy z nas ma podstawowy sprzęt w plecaku jak hubka, krzesiwo, koc, cynowy kubek, sztućce, nocnik, lina, płacz podróżny, racje na kilka dni, bukłak z wodą/piwem/winem/krasnoludzkim spirytusem... mimo że tego nie mamy rozpisanego w ekwipunku? ... a jak nie to może chociaż samą linę żeby pechowców z dołu wyciągnąć? :P |
Cytat:
Mój post pewnie dopiero w środę. @Noraku, fajnie że wracasz do akcji również tu ;) @MTM, jakie zwalnianie, jakie ostrożnie? Kto mi Ciebie podmienił? Trzeba szybko przebrnąć przez ten las, MG pisał że roślinność się czepia jak za długo w miejscu się stoi :D |
Dlatego Grzmot czeka tylko na decyzję w którą stronę ma nieść śmierć oraz pożogę :) |
Cytat:
Odgrywam postać i w jej oczach nie ma czegoś takiego jak postać gracza i postać npc. Wszyscy jesteście równi. |
Cytat:
Byli tacy co swego czasu coś tam o równości sapali. Miało być dobrze, Miało, ale się... skończyło na reglamentacji dóbr, szczuciu pospólstwa na inteligencję, kolejkach, kartkach na mięso i gromkim pałowaniu. |
Cytat:
Cytat:
|
Przez brak takich opisów nie mogę odgrywać postaci, bo inaczej zareaguje na różne osoby a tu połowa drużyny to robią się niezidentyfikowane znaki zapytania. Ludzie w płaszczach niewidkach przez które wzrok się nie przebija. Oczywiście mogłabym sama sobie wymyślać ich wygląd, ale zaraz będzie o to jakiś konflikt. A co jak zacznę wyprowadzać jakieś akcje/dialogi w kierunku tych npc? Niech zgadnę, to była taka taktyka "nie dam im twarzy to nikt ich nie będzie zaczepiał" To może działać gdy te postaci nie walczą z nami ramię w ramię o życie i nie, cierpią, potrzebują leczenia. Będąc tak blisko akcji zmuszają mnie do zwracania na nie uwagi. @Tak tak Raga, bo łatwiej jest przeszukać trylogię pisaną latami niż po prostu odpowiedzieć jeśli się zna na coś odpowiedź. @Stalowy powiedziałabym że to jest właśnie bliższe komunizmu, gdy zabija się indywidualność i unikatowość postaci. I co każdy "lvl 2 łotrzyk" będzie taki sam? Każdy nie ma żadnych ambicji i charakteru? Ludzie to nie klasa postaci i level, tylko głębia różnych detali które tworzą piękno. Bez tego wszystko jest nijakie. |
Kaitlinn, Dla niektórych z tych NPC to pierwsza misja, dla innych druga (jeśli dobrze liczę). Obecnie to nie my kontrolujemy tych NPC nawet jak są przypisani do nas - wydajemy im tylko polecenia. Ranghar ich rozlicza z naszych deklaracji. Mamy kilka kwestii: 1. Jeśli ich pozaczepiasz to kto odegra ich reakcję? - Ranghar? zapytaj go czy wchodzi to w grę i czy będzie wszystkich odgrywał, bo to kupa roboty. A nie każdemu właścicielowi będzie to pasować. - Osoba do której jest przypisana? Trzeba sprawdzić czy to każdemu właścicielowi pasuje. Do tej pory nigdy nie wchodziło to w grę, bo nikt nie wpadł na pomysł czepiania się cudzego followera. Followerów wybieraliśmy ze względu na umiejętności, a nie tego że chcieliśmy ich odgrywać. - Ze względu na powyższe interakcja z followerami była zarezerwowana dla osób, którym są przypisani. W praktyce wystarczały nam skrótowe opisy jakie dostarczył nam Ranghar i to decydowało o tym czy jesteśmy tymi NPC zainteresowani. Interakcja między postaciami ma miejsce gdy się prywatnie dogadamy poza sesją i wpłyniemy na swoje posty, a odgrywanie jest w docu między misjami. Zmiana jaką proponujesz to zmiana planszówki w storytelling. Do tej pory pytajniki w płaszczach niewidkach nikomu nie przeszkadzały. To tylko tak informacyjnie. Chcesz zmian to obawiam się, że będziesz musiała każdego z osobna zmolestować. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:54. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0