@MTM, miałem pytać o to samo, ale w innym kontekście. Z czego są ściany budynku - ergo czy MG widzi możliwość, żeby spostrzeć, że ma się towarzystwo za ścianą? |
Ułatwię wam sprawę moi mili bo pytania tego typu będą się przewijać przez całą sesję. Jeśli na mapie jest zaznaczony wróg wasze postacie go zobaczą, wykryją, usłyszą. W jaki sposób tego dokonają, przez szpary w drzwiach, dziurki od kluczy, głośne kroki, wyjrzenie przez chwilę zza róg budynku pozostawiam w waszej gestii, byle te wykrycie wroga trzymało się kupy i było logiczne. Np. Stoję przy zamkniętych drzwiach, przytykam oko do większej szpary. W tym momencie Axim i Esmond zobaczą dwa orki bo są w linii prostej ich wzroku i nie są niczym zasłonięci (typu budynek, skrzynki, beczki). Następnie Esmond używa akcji ruchu by otworzyć drzwi, kolejnej by wyjść z budynku, używa akcji ataku (zaklęcie lub pchnięcie bronią) i wykorzystuje 3 akcję ruchu by skryć się za rogiem budynku, który ma przed sobą po prawej stronie (Jeśli w danej turze poświęcił punkt na otwarcie drzwi może je za darmo za sobą zamknąć). W ramach kompromisów proszę nie wykraczać poza obszar narysowanej mapy. |
To tylko jedno, ostatnie, jeszcze. 1 ruch, czyli przeszukiwanie - całego pomieszczenia czy jednego kwadrata z pomieszczenia? |
Przy przeszukiwaniu zakładam, że jest sprawdzany kwadrat na którym stoicie oraz sąsiadujące w stylu jeden przed wami, jeden za wami, jeden po prawej i jeden po lewej. Postaram się to bardziej zaokrąglić w pomieszczeniach gdzie np, jeden kwadrat jest poza zasięgiem takiego skanowania, aby nie było trzeba co krok spamować przeszukania. Tak więc pomieszczenia do 4 kwadratów wystarczy jedno, pomieszczenia powyżej 4 więcej. |
Dzięki za szybką odpowiedź. Melduję wysłanie posta ;) |
Dobra, wiem, że już o tym pisałeś, mistrzu i nie powinienem drążyć tego tematu jak głupi, ale muszę się upewnić. W ciągu swojej tury możemy przebyć maksymalnie tylko 3 kratki, tak? Trochę mało. Np. jakbym chciał pobiec do postaci Mag i jej pomóc, to zajęłoby mi to dwie tury, a w tym czasie mogłaby już dawno nie żyć :D Ewentualnie, zakładając, że ruszę się trzy kratki od mojego budynku w prawo, to czy po zatrzymaniu się w tamtej pozycji będę miał widok i zasięg z procy na tego orka na dole? Bo on teraz walczy z Sybill i nie wiem, jak się poprzestawiali. A, i fajnie, jakbyś aktualizował te mapki. Nie musisz ich ręcznie rysować, chociaż są śliczne i fajnie się je ogląda. Zwykły arkusz kalkulacyjny w googlu zdałby egzamin. Ale to już tylko moja propozycja ;-) |
Ruszając się w jej kierunku to zobaczysz tylko patrząc po skosie portal. Zabraknie ci jednego punktu ruchu by znaleźć się w rogu i zobaczyć Sybill leżącą kratkę przed portalem, a na następnej zbliżającego się orka. Póki co nie przewiduje więcej punktów ruchu. Zobaczę jak przebiegnie pierwsza misja z zasadami jakie są aktualnie. Póki co było mało ruchu na mapie więc idzie się miej więcej domyślić kto gdzie jest ;) Będą ją aktualizował pewnie co dwa lub trzy odpisy. |
Chciałem tylko się przy tej barykadzie lekko zamaskować i rozejrzeć, nie ją rozbierać. Ale jak już tak wyszło, to powalczymy ;) |
Co ja pocznę ;) Praktycznie wyskoczyłeś mu przed nosem obok ogniska rozświetlającego mrok nocy. Tak przy okazji, jak wchodziliście w portal to było południe ;0 |
Próba sprawdzenia działania portali zakończona nieoczekiwanie powodzeniem :p Dopiero teraz pora zacząć kombinować nad wydostaniem się z Dzielnicy Kowadeł. Odpis mój w niedzielę. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:22. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0