lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Inne (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/)
-   -   [Gra o tron 2ED, strategia] [1] Bitwa Pięciu Królów (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/16885-gra-o-tron-2ed-strategia-1-bitwa-pieciu-krolow.html)

Ondrasz 24-02-2017 22:01

Piechurze, na Stare Miasto marsz. (zostawiam żeton)

eSzopiklon 25-02-2017 22:12

wąskie morze broni Panna z Tarthu, nie spodziewam się żeby atakował Edzio, ale gdyby jednak to oczywiście używam miecza

teraz Martel (a nawet Tyrel moze się ruszyć bo Matel na 99% wypłynie najpierw statkiem z portu)

Ondrasz 26-02-2017 15:41

Rycerzu z Morskiego Traktu, przenieś się do Wysogrodu (zostawiam żeton).

Szewa 27-02-2017 10:31

Wypływam statkiem z portu.

Konnica marszuje na Arbor.
Piechur marszuje na Trzy Wieże.

Jest 3v1

Ze specjalnego umocnienia władzy ulepszam piechura do wierzy oblężniczej.

Ril 27-02-2017 17:29



Bitwa o Arbor (05)
Martell -> Tyrell
Uczestnicy nie wzywają wsparcia.
Początkowa siła armii: Martell 3 / Tyrell 1
Przywódca: Ciemna Gwiazda + / Alester Florent ᗜ
Ostateczna siła armii: 5 / 2
Zwycięzca: Martell

Nortrom 27-02-2017 20:53

Za specjalne umocnienie władzy rekrutuję statek na morzu i ulepszam piechura do wieży oblężniczej.


Edit: Zapomniałem napisać, gdzie rekrutuję statek :P

Ondrasz 27-02-2017 20:54

Dowodzi Alester Florent. I (jeśli to możliwe) piechur wycofuje się do Wysogrodu.

Ril 27-02-2017 21:30

Runda 3.
I. Faza Westeros
1. Przesunięcie znacznika rundy
2. Losowanie kart Westeros

I Mobilizacja
Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
II Gra o tron
Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
III Morze sztormów ɤ
Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
3. Przesunięcie żetonu na torze Dzikich (1)
4. Rozpatrzenie kart Westeros
(I) Mobilizacja 6/6
Każdy gracz, w kolejności rozgrywki, werbuje nowe jednostki na każdym kontrolowanym przez siebie obszarze zawierającym Zamek lub Twierdzę. Aby następny gracz mógł rozpocząć swoją mobilizację, obecny gracz musi rozpatrzyć wszystkie możliwe werbunki.
(II) Gra o tron
Gracze otrzymują żeton władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na kontrolowanym obszarze oraz za każdy przyjazny port, w którym stacjonuje przynajmniej jedna jednostka statków (Handel z Wolnymi Miastami) - o ile na połączonym z portem obszarze morskim nie znajdują się wrogie jednostki:
Baratheon +2 Lannister +2 Stark +3 Greyjoy +4 Tyrell +1 Martell +2

II. Faza Planowania
1. Przydzielanie rozkazów
6/6
Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
2. Odkrywanie rozkazów
3. Wykorzystanie Kruka Posłańca (opcjonalne)

Martellowie mają możliwość zamiany jednego żetonu rozkazu lub podejrzenia karty dzikich.
Nie zmieniają rozkazów.

III. Faza Akcji
1. Rozpatrzenie rozkazów Najazdu
- brak
2. Rozpatrzenie rozkazów Marszu oraz bitew 10/10
3. Rozpatrzenie rozkazów Umocnienia Władzy 5/5
Żetony za realizację rozkazu umocnienia władzy:
Baratheon +2 Stark +2 Greyjoy +1 Martell +2
4. Porządkowanie

eSzopiklon 28-02-2017 16:11

Poproszę 2 statki na morze

Szewa 28-02-2017 19:59

Statek na Dornijskie Morze
Piechur do Słonecznej Włóczni
Statek na Wschodnie Morze Letnie


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:38.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172