lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Inne (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/)
-   -   [MAFIA] Mitologia Nordycka - Wojna Dziewięciu (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/17904-mafia-mitologia-nordycka-wojna-dziewieciu.html)

Ril 28-05-2018 21:41

Cytat:

Napisał Wisienki (Post 790078)
Wężu, wiem że nim jesteś bo przyśniłeś mi się w nocy, mam dla Ciebie propozycje, przyłącz się do nas zlinczujmy mafię i zakończmy grę vin - vin.

Och, obawiam się, że odtąd co noc będę Ci się śnił. [Sardoniczny śmiech.] Nie wiem tylko, czy takie sny przystoją damie w pewnym wieku.

Ten nieoczekiwany zwrot akcji to za dużo na głowę starego, zmęczonego strażnika. Pozwólcie, że zamknę się na chwilę w swojej krypcie i wszystko przetrawię. Jak zacznie się z niej wydobywać biały dym, to znak, że wiem, co robić.

SWAT 29-05-2018 17:55

Chomik przeciągnął się w swoim legowisku, o dziwo żyjąc. Za to trup walający się wszędzie, mówił jasno że zabójcy w nocy nie próżnowali.
- Cóż, Strażnik Krypty albo nam pomoże, albo dzisiejszego dnia nic nie zdziałamy, a jutro my się nie obudzimy. - westchnął Chomik. - Oczywiście, po raz kolejny niedowiarki, oddaję głos na Marudę. Strażniku, pomożesz?

Ril 29-05-2018 18:37


Witajcie, imprezowe zwierzaki!

Przepraszam za zwłokę. Szukałem odpowiedniego obrazka i trochę mi się zeszło. [Sardoniczny śmiech.]

Fenrirze, dołącz do mnie. Na zgliszczach Asgardu zbudujemy nową “wioskę”, w której duchy smerfów i gadatliwe ludzkie zombie będą rządzić niepodzielnie.

W najbliższą noc wybieram się z wizytą do Chomika. Po pięciu dniach powinien być tłusty i smaczniutki.

(Oh, nie martwcie się o naszego małego futrzastego przyjaciela. Ja wiem, jak opiekować się chomikiem, tak by zwierzę było zadbane i szczęśliwe.)

SWAT 29-05-2018 18:57

- A już myślałem że niczym Gargamek, wolisz wywar ze Smerfów... Poza tym jest łykowaty i chory na HIV. KOMPLETNIE NIE POLECAM! - dodał Chomik ze speszonym uśmiechem.

Eniacknight 29-05-2018 21:34

-W takim razie ja uwolnię od ciężaru życia Nianię Smerf. I tak jest stara, za chwilę zdechnie. A w nowej wiosce nie będzie już miejsca dla starych smerfów. No dobra, nie licząc trumien. Stare jednostki najczęściej współpracowały z Papą, w podtrzymywaniu optymistycznego sytemu. W przyszłości nie będzie dla nich już miejsca, splamiliby ją swoją obecnością. Bowiem zamierzam stworzyć idealny świat, w którym każdy będzie napawał się rozpaczą. Pierwszym krokiem ku niemu będzie eliminacja pozostałości starego porządku, a także nowych wrogów wioski i ekshumacja zwłok Papy Smerfa, aby symbolicznie wykonać na nich wyrok śmierci przez powieszenie. Poza tym może on jeszcze żyję, kto wie co chowa w zanadrzu Papa. Szwendać się jeszcze będą po wiosce gadatliwe ludzkie zombi, zwabione tutaj grobową atmosferą, będą potęgowały obraz upadku. Te działania pozwolą nam ostatecznie zerwać więzi, z tym co było i rozpocząć nową erę. Erę rozpaczy i marudzenia, bo to jest jedyna właściwa droga rozwinięcia jednostki. Co jest całkowicie logiczne, bo czy można żyć właściwie bez poznania prawdy o świecie? O tym, że to miejsce bezsensowne i przeraźliwie irytujące. Niestety nie można.

Wisienki 30-05-2018 09:50

Niania Smerf ze spokojem robiła na drutach
- mój kochany Marudko, jesteś inteligenty i sprytny i nie ukrywam zwiodłeś mnie w tej grze,zwróć jednak uwagę, że totalitaryzm marudności nie jest w niczym lepszy niż totalitaryzm optymizmu

następnie zwróciła się do Węża

- Strażniku, cały nasz los leży w twoich rękach, de facto jesteś więc Panem naszego życia i naszej śmierci dlatego błagam Cię przyłącz się do nas i wieś trochę życia w tę grę, albo jeśliś uważasz nas za niegodnych to kończ z nami szybko i wstydu nam oszczędź

Ril 30-05-2018 09:59

Bez obaw, Droga Nianiu, nie zdążycie nic poczuć. Zrobimy wszystko “zgodnie ze sztuką budowlaną i z obowiązującymi przepisami”. Będziemy budować grozę.

Wygląda na to, że przypadła mi niewdzięczna rola kingmakera. Muszę jednak przyznać Marudzie rację. Pięć morderstw znaczy więcej niż cztery, więc jakieś punkty za styl powinny być.



Wisienki 30-05-2018 12:20

Cytat:

Napisał Ril (Post 790287)
Bez obaw, Droga Nianiu, nie zdążycie nic poczuć. Zrobimy wszystko “zgodnie ze sztuką budowlaną i z obowiązującymi przepisami”. Będziemy budować grozę.

Wygląda na to, że przypadła mi niewdzięczna rola kingmakera. Muszę jednak przyznać Marudzie rację. Pięć morderstw znaczy więcej niż cztery, więc jakieś punkty za styl powinny być.



no ale gdybyś nas wsparł miałbyś szansę na 6 morderstw :twisted:

traveller 30-05-2018 19:44

FAZY NOCY 5

Chyba pierwszy raz w historii tej pradawnej gry, tak otwarcie i za dnia rozmawiali o mordach, dzieląc między siebie pozostałe przy życiu ofiary. Asowie mogli jedynie przyglądać się bezczynnie, boskie prawa i zasady były bowiem święte, a gra zbliżała się do końca. Wszystko było jasne... ale czy na pewno? Przyszłość Asgardu i wszystkich Dziewięciu Krain spoczywała na cielsku Jörmungandra, swoją drogą wystarczającym dużym by opleść cały Midgard.

Podsumowanie:
Smerf Maruda - 2 Głosy - Niania Smerf, Chomik Chomik

Od głosu wstrzymali się: Smerf Maruda, Strażnik Krypty

FAZA NOCY 5 potrwa do godz. 20.00 dn. 31.05.2018r.


traveller 01-06-2018 13:38


Jak rzekli tak zrobili. Niechciane, dziwne dzieci (bez KDDL) Lokiego zawarły sojusz i doprowadziły Asgard do ruiny, niczym kolejne rządy pewnego biało-czerwonego kraju w Midgardzie. Wilk (Fenrir) pożar Nianię czy tam babcię i w tej bajce zabrakło leśniczego żeby uratować biedaczkę. Tak zginął Heimdall o oczach, które widziały wszystko. Natomiast Chomik Chomik długo uciekał przed Wężem Midgardu, ale jak uciec przed kimś kto oplata cały świat? Tak oto umarł ostatni z rodu Asów - Bragi. Nie było już kim rządzić poza niewartymi wzmiankami NPC-ami, a ja Mimir odpocznę chwilę drodzy czytelnicy by być może powitać was w innym świecie i innej historii.

Heimdall
1.Raz w ciągu gry może użyć swojego rogu aby wydłużyć fazę dnia o 12 godzin lub ją skrócić. Musi doprecyzować na PW.
2.W ciągu fazy nocy sprawdza frakcję do której przynależy dana postać (Miasto, Mafia, Neutral, Seryjny Morderca).
3. Malekith widziany jest przez niego jako miastowy.

Bragi - Miasto
1. Raz w ciągu gry może użyć jednorazowo każdej z trzech umiejętności w ciągu Fazy Nocy: bloku, ochrony dowolnego gracza oprócz siebie lub obserwować kto odwiedza wybraną przez niego postać.
2. Bragi widzi przynależność frakcyjną pierwszej osoby na którą zagłosuje podczas Fazy Dnia. MG przesyła mu wtedy pw do końca Fazy Dnia.
3. Dzięki jabłkom swojej żony Idunn, ma podwójne życie w czasie fazy nocy, nie działa to jednak przy użyciu umiejętności Fenrira, który może go tak zabić za pierwszym razem.


Fenrir - Mafia
1. Raz w ciągu gry może użyć umiejętności, która sprawia że jego ataku nie można zablokować, atak ten może zabić zarówno Węża Midgardu jak i osobę posiadającą podwójne życia jak Loki (tylko przy atakach Mafii) czy Baldur.
2. W wypadku zablokowania jego specjalnej umiejętności lub ochrony jego celu przez ochroniarza zabija on blokującego/ochroniarza.
3. Jego ukrytym celem jest zabicie Odyna.



Wąż Midgardu - SK
1. W nocy może zabić wybraną przez siebie postać.
2. Nie można go zablokować. Zabija on wszystkich blokujących za wyjątkiem Thora (którego blok obchodzi) lub Bragiego jeśli ten wciąż posiada dwa życia (wtedy traci jedno z nich).
3. Nie można go zabić w nocy, może to zrobić jedynie Thor lub Fenrir swoimi specjalnymi umiejętnościami lub Baldur podczas więziennej egzekucji.
4. Zabija Baldura jeśli ten nie zechce wykonać na nim wyroku podczas pobytu w więzieniu.
5. Nie zabija Thora jeśli zaatakuje go w nocy zamiast tego poznaje jego tożsamość.
6. Wygrywa jeśli przetrwa do końca gry mając na koncie co najmniej 3 zabójstwa, obojętnie która frakcja zostanie zwycięzcą lub doprowadzi do linczu Thorze (pierwszy lub ostatni głos).



KONIEC GRY:

WYGRYWA MAFIA

WYGRYWA SERYJNY MORDERCA

Do końca gry przetrwali: Rill jako Strażnik Krypty (Wąż Midgardu), Eniacknight jako Smerf Maruda (Fenrir)

Czat truposzy:
https://docs.google.com/document/d/1..._BKiS-qFk/edit

Czat Mafii: https://docs.google.com/document/d/1...HH4j7i9N4/edit

Dane dotyczące gry:


Udział wzięli:

Baldur :Ardel - Kolejne dziwne dziecko Lokiego
Heimdall :Wisienki - Niania smerf
Bragi:S.W.A.T. - Chomik Chomik
Freya: Lord Melkor - Smerf Ważniak
Odyn :hen_cerbin - Duch Emmericha
Thor :sunellica - Wielka Żaba Wampir
Tyr :Różyczka - Lilith

Loki:ShrekLich - Papa Smerf

Wąż Midgardu :Ril - Strażnik krypty

Hel :Snigonas
Malekith:Hazard - Nosacz
Fenrir :Eniacknight - Smerf Maruda

Nocne akcje:

NOC 1:
KDDL zamyka w więzieniu Chomika Chomika - rozpoczyna się noc
Wielka Żaba Wampir blokuje KDDL - blok nieważny
Lillith ochrania Nosacza
Duch Emmericha patrzy kto odwiedził KDDL
Strażnik Krypty atakuje Lillith - ginie Lillith(Tyr)
Ważniak sprawdza rolę Niani Smerf
Niania Smerf sprawdza frakcję Ducha Emmericha.
Judy Hops blokuje Smerfa Ważniaka
Smerf Maruda atakuje Strażnika Krypty - atak nieskuteczny (nocny immunitet)

NOC 2:
KDDL zamyka w więzieniu Smerfa Ważniaka - akcja dzienna
KDDL wykonuje wyrok egzekucji - ginie Smerf Ważniak (Freya)
Wielka Żaba Wampir blokuje Strażnika Krypty - blok nieważny / odporność na blok
Strażnik Krypty atakuje Papcia Smerfa - ginie Papcio Smerf (Loki)
Niania Smerf sprawdza frakcję Nosacza
Judy Hops blokuje Smerfa Ważniaka
Nosacz atakuje Ducha Emmericha przy pomocy sp.umiejętności - ginie Duch Emmericha (Odyn)

NOC3:
Chomik głosując na Smerfa Marudę sprawdza jego frakcję - akcja dzienne
KDDL zamyka w więzieniu Smerfa Marudę - akcja dzienna
Judy Hops wskrzesza Lokiego i Freye na czas jednej Fazy Dnia
Strażnik Krypty atakuje Judy Hops - ginie Judy Hops (Hel)
Chomik Chomik blokuje Smerfa Marudę
Wielka Żaba Wampir atakuje Chomika Chomika - Chomik Chomik traci jedno życie

NOC4
KDDL zamyka w więzieniu Strażnika Krypty - akcja dzienna
Strażnik Krypty zabija KDDL (Baldur) - brak egzekucji więziennej
Chomik Chomik ochrania KDDL - nie działa w tym wypadku
Niania Smerf sprawdza frakcję Strażnika Krypty
Gigantyczna Żaba Wampir blokuje Smerfa Marudę
Smerf Maruda atakuje Chomika Chomika z pomocą sp.umiejętności - ginie Gigantyczna Żaba Wampir (Thor) (specjalna umiejętność Fenrira zabijającego blokującego)



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:28.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172