lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Inne (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/)
-   -   [Strzelaj i Łup] San Agotago (18+) - Komentarze (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/20255-strzelaj-i-lup-san-agotago-18-komentarze.html)

Fenrir__ 15-07-2022 12:28

Na mapie pojawiło się zejście do kanałów i kanały jako bardzo ciemne miejsce.

https://docs.google.com/document/d/1...it?usp=sharing

Prośba, by lokalizować swoje elementy terenu, inaczej układam je po uważaniu moim.

@Pilman twoja kolej. Z tego co pamiętam, również prosiłeś o rzuty MG. Więc twój wskazał, że masz 8 (9 na kotkach -1 za kombinowanie) masz więc 3 zatrzymania do wydania na teren. Później rzucę ci na osłonę.

W opisie koniecznie wskaż następnego gracza.

Pliman 15-07-2022 13:55

Jasne. Fenrir, mogę rzucać sam. Nie ma problemu. Już ogarnąłem jak to działa. Ale to od następnej kolejki żeby nie mieszać.

Fenrir__ 15-07-2022 18:30

@Pliman - rzuciłem ci na osłonę +1 za szczególną przewagę terenu. Kto się będzie chował ten otrzyma +1 do osłony. Taczki dorzuciłem ci choć mało je widać. Aktualizacja jest w docu.

Dla jasności teren kanałów jest ciemny. Przewagę ma tam ktoś kto widzi w ciemności np. ma noktowizor będzie miał +1 do trafienia zaś ktoś kto go nie widzi będzie miał -1...

@Lynx Kości dały ci wynik 8 -1 daje 7 więc ledwo, ledwo ale masz 3 punkty do rozdania.

Pliman 15-07-2022 20:48

Dla jasności: te cyfry przy portretach postaci to nasza osłona, tak? Ja mam 10, a Luna 5? Możesz podać rozliczenie jak to zostało obliczone i jakie były wyniki na kościach? Oczywiście nie chcę niczego kontrolować, chodzi mi tylko o zrozumienie mechaniki. Tzn. ile dają konkretne rzeczy bo nie do końca to czaję.

Fenrir__ 15-07-2022 21:09

https://www.rolldicewithfriends.com/...ago?dice_set=1

Tutaj macie wyniki rzutów te z podpisem osłona służą do ustalenia osłony. Luna miał 5 na rzucie ko ty miałeś 9 ma rzucie K10 ale za szczególną osłonę masz +1. Podpisujcie własne rzuty dla jasności

Pliman 16-07-2022 06:03

No to dalej nie rozumiem:(
Wyciąg z podręcznika:
"• mała naturalna osłona (1);
• mały obszar terenu o szczególnych właściwościach (1);
• ściana, przeszkoda wysoka na 2 metry (2);
• przeszkoda, obszar trudnego terenu (2);
• neutralne zagrożenie, przeszkoda (2);
• pozycja zapewniająca wyjątkową przewagę (3);
• terminal komputerowy lub inny przedmiot zdolny
do wpływania na lub kontrolowania terenu (4);
• pojazd (lekki 2, średni 3, ciężki 5)."

Skoro za pozycję zapewniającą wyjątkową przewagę dostaję tylko +1 do osłony, to co daje mała naturalna osłona, ściana, przeszkoda wysoka na 2 metry itd?

Fenrir__ 16-07-2022 06:55

Nic mechanicznego nie daje. Głównie jest to fabularna bariera. Istotne jest to przy ruchu żołnierza do niszczenia barier. Za osłonę głównie odpowiada kostka z profesji.

Pliman 16-07-2022 08:01

No dobra... chociaż nie bardzo rozumiem sens tej rozpiski, skoro właściwie na nic to nie wpływa, ale ok. Tylko teraz pojawiło się kolejne pytanie: Daniel Luna siedzi w kanałach. Czy żeby do niego strzelać (hipotetycznie, nie mam absolutnie takiego zamiaru - na razie;)), trzeba też wleźć do kanałów, czy przyjmujemy, że on stamtąd wygląda?
I jeszcze jedno. Jak będę zmieniał osłonę to znowu coś wymyślam? Bo tak się zastanawiam, że po kilku kolejkach to już będzie tyle tego, znaczy tych obiektów typu wykop, kanały itp., że się połapać nie da.

Fenrir__ 16-07-2022 08:24

Bingo. Możesz też skorzystać z istniejącej osłony zamiast wysłać nowej. Np w twoim wypadku sam wykop by wystarczył jako osłona nawet bez taczek. To gra pbta tutaj dużo jest w sferze fikcji. Zasady specjalne terenu ustalamy za każdym razem indywidualnie. Co do strzelania w kanałach trzeba tam zejść.

Arthur Fleck 16-07-2022 10:03

Cytat:

Napisał Pliman (Post 955902)
Daniel Luna siedzi w kanałach. Czy żeby do niego strzelać (hipotetycznie, nie mam absolutnie takiego zamiaru - na razie;)), .

Mimo wszystko zapraszam ;)



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:08.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172