Dlatego Amman gra z nami. Jest "nowy" i chciałby się nauczyć. Amman, polecam lekturę pierwszej części Bohaterów. |
Prośba do MG: Możemy prosić jakiś dokładniejszy opis sytuacji? Co robili wykidajło i kobieta, jak wyglądał pokój itd. Pozwoliłem sobie wyprzedzić nieco MG, o jedną akcję - tj, odebranie szyletu krasnoludowi. Jeśli sobie za bardzo pozwalam lub krasnolud miał wszystkich posiekać, to przepraszam:) Poprawię posta:) EDIT: Let me guess, to nasza nowa towarzyszka? ;) |
Troszkę przesadziłeś - deklaruj akcje, o ich powodzeniu poinforuję ja. Proszę więc zmień posta ok? To nie do końca jest opowieść, ja polegam na kostkach w dużej mierze ]:-> |
Jasne, sorry. Poprawiłem. Na kostkach? W sumie tak jest fajniej, bo MG nie musi wszystkiego improwizować i jest mniej przewidywalnie. |
Wiesz, wywodzę się ze starej szkoły RPG, kostki, los, a nie tylko narracja jak w WoD |
Super sesja...tylko szkoda, że nasza nie została zakończona, ale w końcu straciliśmy prawie wszytkich graczy, naprawdę ciekawie się gra z MG takim jak Rasgan, życzę powodzenia! |
Dziękuję kamilll za taką ocenę, jest mi bardzo miło. |
Powoli wyjaśnia się kilka moich wątpliwości co do graczy. Muszę zadać proste pytanie, po ile macie lat (Zirael pytanie nie dotyczy - kobiet o wiek się nie pyta). Kilka uwag co do samej rozgrywki: 1. Uważajcie na błędy, literówki i sposób wypowiedzi. Nie będę tolerował wypowiedzi z błędami ortograficznymi. Zauważyłem również, że część wypowiedzi jest chwilami niejasno napisana, nie wiadomo o co komu chodzi. 2. Wyobrażajcie sobie sytuacje i pomyślcie realnie zanim napiszecie. Jeszcze nie będę wymieniał kto pisze niejasno, bo nie o to chodzi. 3. Deklarujcie akcje a nie piszcie o ich wyniku. Za przykład wezmę wcześniejszą sytuację: Mnich deklaruje próbę rozzbrojenia krasnoluda, krasnolud deklaruje czy daje sie rozzbroic, czy walczy, czy robi coś innego. O wyniku akcji informuję was ja, czy sztylet poleciał gdzieś dalej czy nie. Czy może w szamotaninie ktoś został ranny - o tym decydują kości nie wy. To tyle jeśli chodzi o uwagi wstępne. A właśnie, zastanawiam się co jeśli na kostkach wypadnie że ktoś umarł. Jakieś sugestie? |
Lat 19. Cytat:
1)Czary wskrzeszenia, jeżeli coś podobnego istnieje w twoim świecie. 2)Punkty przeznaczenia znane z WFRP. 3)Jeżeli kości pokazują sprzecznie z logiką lub zamierzeniem mistrza, można przerzucać - MG jest najwyższą instancją, nie kości. 4)Jeżeli postać postępuje głupio, można ją jednak zabić. 5)Jeżeli nie, to cóż... Wtedy zaczyna się dylemat dla MG:D Osobiście nie lubię wskrzeszania. Jeżeli MG nie chce zabijać fajnej postaci, to może uznać że jest ciężko ranna i nieprzytomna a wrócić ją do gry gdy uzna za stosowne (znalezienie elfiego medyka i jakiś czas rekonwalesencji na przykład). Myślę, że każdy przypadek, kiedy postać powinna zginąć trzeba rozpatrzyć indywidualnie, a to co wymieniłem to warianty jakie mi przychodzą do głowy. P.S. Ja chyba nie zrozumiałem o co chodzi z tym niejasnym pisaniem. Tzn dla mnie wszystkie posty są wystarczająco jasne, chyba że to chodzi o mnie... |
Słuchajcie, niestety po powrocie do domu z sesji okazało się, że odcięli nas od internetu :( Do piątku lub soboty pewnie nie będę mogła pisać zbyt często (tylko z kafejki). Z góry przepraszam. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:58. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0