lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Inne (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/)
-   -   [Komentarze][Autorski] Bohaterowie Kontynentu Zagłady II (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/3353-komentarze-autorski-bohaterowie-kontynentu-zaglady-ii.html)

Amman 07-08-2007 10:48

Cytat:

Napisał Rasgan
Amman, wiem, że to twoje pierwsze sesje dlatego zwracam uwagi na komentarzach a nie jade po tobie

I z tego bardzo się cieszę.
Cytat:

Napisał Rasgan
Jeśli wolno zauważyć, to moim zdaniem (ale tylko moim) grasz bardzo zachowawczo. Trochę boisz sie samodzielnego działania (zarówno tutaj jak i u Abishaia)

Bo ja jestem taki... no wiecie...no....nie lubię hmm...tracić postaci? Żeby jeszcze były jak w WFRP Punkty Przeznaczenia, to może...
Cytat:

Napisał Rasgan
Bogowie, ale mam dziś dobry humor. Proście o co chcecie, a będzie wam dane.

Jakby się po drodze znalazł jakiś łuk... może ze strzałami...to bym się wcale, ale to wcale nie obraził :p

rasgan 07-08-2007 11:48

No nie do końca używam mechaniki młotk. Raczej to moja własna mechanika i programik napisany w C++ do obliczania takich rzeczy. Kość K20 i testy jak w młotku. Ciężko to wytłumaczyć, ale sprawdza się :)

Beriand 07-08-2007 11:55

Heh, sam tak chciałem kiedyś zrobić. Czemu ciężkie do opisania :)

rasgan 07-08-2007 12:38

Wiesz, ciężko jest opisać mechanikę, która była zmieniana setki razy, w której wykorzystuje sie prawdopodobieństwo i metodę sukcesów. W przybliżeniu - robię test powodzenia (jak w młotku) określam skutek działania (sukcesy) i sprawdzam pecha (metoda 20 i 1) Silwilin miał 20 na kościach. Gdy jest pech to sprawdzam (sukcesami) skutek pecha (Silw miał tylko 6 więc słabo :()

Zirael - a ty czego sobie życzysz? Amman łuk, Silwilin wygranej, a ty?

Beriand - jeszcze trochę cierpliwości i będziesz w grze.

Zirael 07-08-2007 12:48

Czego ja mogę sobie życzyć? Może żeby mnie te żółte nie zdołały zabić ;)

rasgan 07-08-2007 12:58

No tak. Spodziewałem się, że poprosisz o przystojnego wybawiciela albo cos, a tutaj każdy martwi się tylko o to, że zginie :/ Czy bycie martwym jest aż tak złe?

Silwilin 07-08-2007 13:03

Zasadniczo bycie martwym może nieco zmienić twoją koncepcję odgrywania postaci:)
A ja prosiłem nie tylko o własny tyłek - ja chcę jeszcze jakąś wskazówkę!

Zirael 07-08-2007 13:47

Przystojnego wybawiciela powiadasz? Bo ja wiem... Po pierwsze robiłby konkurencję Siwillinowi, który już przysiągł bronić Naiserii. Po drugie w chwili obecnej raczej nie zwróci ona uwagi na stopień "przystojności" ewentualnego wybawiciela. Po trzecie myślę, że Naiserii jednak bardziej się przyda jakiś samodzielny sukces, niż kolejny "rycerz na białym koniu" dbający o bezpieczeństwo kruchej damy. Niech dziewczyna nabierze choć trochę pewności siebie ;)
Ale to tylko takie tam sobie luźne przemyślenia. Jak się trafi jakiś przystojny wybawiciel, to początkująca czarodziejka na pewno się nie obrazi :)

Silwilin 07-08-2007 16:10

Brakuje mi danych. Od czego mnie oddziela niewidzialna ściana? Jak się mogę poruszać po Astralu? Jaka jest zależność między planem astralnym a materialnym? Potrzebuję schodów, ściany mi przeszkadzają? Mogę się dostać do maga, do "ciał" towarzyszy?

rasgan 07-08-2007 17:48

Cóżby wam tutaj powiedzieć. Może tak, wy wiecie o dwóch planach (materialny i astralny) choć nieświadomie ocieracie się o inne.

Magia. Tutaj wam powiem, że jednej z jej rodzajów używa Naiseria. Jest to magia woli. Nie potzreba do niej zaklęć ani ksiąg. Wystarczy wola, by naginać moc do swoich potrzeb.

Plan astralny - to plan mający pełne odwzorowanie rzeczywistości 1:1 ale nie dokładnie w tym samym kształcie. Gwarantuję, że choć użyłem tej nazwy specjalnie, Silwilin nie znajduje się w planie astralny, To co przygotowałem dla mnicha, to coś ekstra moim zdaniem, ale nic nieznanego. Nawet osobny podręcznik do tego był do D&D - więcej nie podpowiem. Silwilin poszukaj, pokombinuj a znajdziesz. Nagroda moim zdaniem jest piękna.

O co jeszcze chcecie zapytać?


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:51.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172