lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Postapokalipsa (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-postapokalipsa/)
-   -   [Neuroshima] In guns we trust - Księga życzeń i zażaleń (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-postapokalipsa/13418-neuroshima-in-guns-we-trust-ksiega-zyczen-i-zazalen.html)

Lost 05-11-2013 10:35

MG mi leków i plecaka w ekwipunku nie zaktualizował :(

Leminkainen 05-11-2013 15:39

bo stwierdziłem że zaczekam aż Henry zidentyfikuje co w nim masz (tak jestem leniwy)

Lost 05-11-2013 16:32

Henry do dzieła! :D

Lost 25-11-2013 17:02

Dwa pytania do MG.
Mam gdzie uskoczyć? Czy obok mnie znajduje się przeszkoda, za którą mogę od razu się znaleźć?
i drugie pytanie, skąd MG bierze pomysły na takie super giwery? :D

Leminkainen 25-11-2013 17:19

Stoisz przy kilku wrakach samochodów z łatwością masz się gdzie schować

Zawsze interesowałem się bronią więc sporo o niej czytam teraz jak trafię na coś ciekawego to wrzucam sobie w zakładki i przy okazji wykorzystuję. Jakbyś coś nietypowego chciał do swojej sesji to daj znać chętnie coś podeślę. Zresztą moje spojrzenie na Neuro jest takie że broni powinno być dużo i różnorodnej, najlepiej też jak jest w różnych kalibrach. W końcu polowanie na amunicję powinno być jednym z elementów zabawy a w stanach jest tego masa więc te perę kalibrów na krzyż z podręcznika to straszne uproszczenie są przecież kalibry wojskowe myśliwskie, wszystkiego po trochu...

Polecam Internet Movie Firearms Database jak w filmie zauważysz coś ciekawego to możesz na tej stronie zidentyfikować co to było (w ten sposób trafiłem na Airrow - występowało w jakimś filmie z van Dammem) jest też podobna strona o samochodach

Lost 25-11-2013 17:25

Dzięki za info, zaraz piszę posta, jakbyś miał jakieś linki to chętnie przyjmę na PW :D

Leminkainen 27-11-2013 15:12

Parę słów o zmianach w stosunku do podręcznika które wprowadziłem:

obrażenia i PP strzały będą zależą od zastosowanego grotu strzały. Choć wystający promień strzały będzie dawał dodatkowe utrudnienie niezależnie od rozmiaru rany.

Obrażenia od śrutu: w przypadku 12ga spadają o poziom (Krytyczne, lekka+ciężka, ciężka...) co 10m (i co poziom kara za odległość wzrasta o 10%) a zasięg 12ga to 50m. W przypadku obrzynów dystans ten jest zmniejszony o połowę. Strzelba nie ma aż takiego rozrzutu na małych odległościach żeby usprawiedliwiać podręcznikowe -30% ułatwienia i ma też trochę większy zasięg niż 30m. Oczywiście oprócz śrutu do strzelby będzie też można stosować amunicję litą

Pojawią się także inne wagomiary oprócz 12Ga które będą miały swoje właściwości oparte na tym samym schemacie


pociski z małych pistoletów i rewolwerów zamiast jak w podręczniku magicznie zatrzymywać się po przeleceniu 20m mają zasięg 40 metrów czyli po prostu połowę zasięgu standardowych pistoletów (tabela dla pistoletów/2) W ten sposób chyba bardziej realistycznie oddaje różnicę w celności i tym samym zasięgu skutecznym między pistoletem kieszonkowym a pełnowymiarowym

Lost 28-11-2013 18:55

Co do komentarza o wykruszających się graczach. Ja gram, będę grać, aż zbłąkana kula mnie z sesją nie rozłączy :D

Anonim 01-12-2013 20:15

Czemu bez powodu Huberta zabiliście?
Czemu nie mogłem odpisać na to, że Hubert spróbował jednak przeżyć?
Czemu MG skoro już nie mógł na mnie czekać to nie poprowadził automatycznie Huberta, żeby uniknął śmierci?

No bo wiecie - Hubert miał mnóstwo punktów w percepcji/czujności i nie dałby się tak podejść.

Ale spoko. Nie jestem przyzwyczajony do gier gdzie drużyna może nawzajem mordować się bez żadnego powodu. No bo to, że Hubert wszystkich ostrzegł, żeby uciekali to nie jest powód, żeby go zamordować. Nic złego im nie zrobił.

Leminkainen 01-12-2013 20:27

Hubert nie miał żadnej zdolności postrzegania emocji więc nie był w stanie przewidzieć tego irracjonalnego ataku.

Mówiąc szczerze to też jestem zawiedziony bo chciałem zobaczyć jak dalej będzie sobie radziła tak nietypowa postać


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:09.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172