lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Postapokalipsa (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-postapokalipsa/)
-   -   [Neuroshima] In guns we trust - Księga życzeń i zażaleń (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-postapokalipsa/13418-neuroshima-in-guns-we-trust-ksiega-zyczen-i-zazalen.html)

Leminkainen 20-10-2013 20:12

[Neuroshima] In guns we trust - Księga życzeń i zażaleń
 
Tu możecie głosić peany na cześć swojego MG (albo i nie)

cb 21-10-2013 19:29

Cześć i Czołem,
Witam szanownego Misia i współgraczy. Mam nadzieję, że przygoda potoczy się wartko i dostarczy sporo frajdy nam wszystkim. W kwestii głosów z sali proponuję otworzyć ogólnospołecznego doca na którym moglibyśmy dogadywać, rozgrywać kwestie gracz - gracz no i męczyć mg przy okazji. Tempa to nie spowolni a ułatwi nieco sprawy jak ta z lornetką.
Co Wy na to?

Leminkainen 21-10-2013 19:34

nie prościej w sesji? nie każdy post musi być epickim esejem, mogą być też krótkie jednolinijkowce, zresztą jak wszystko będzie w jednym miejscu to łatwiej z tego będzie "wyciągnąć" postać

pytania do mnie wystarczy dać wytłuszczone jeśli to kwestia na dłuższą dyskusję to pytać w tym temacie

cb 21-10-2013 21:04

Twoja sesja, twoje zasady. Doc ma między innymi tę zaletę, że umożliwia prowadzenie dialogów między postaciami tak by były spójne fabularnie. Jako ciekawostkę powiem ci, że eseje z reguły są formą epicką a jeśli zdaży się już liryczny to raczej nie w sesji postapo.
Niemniej jednak to ty jesteś mg więc kończę już dyskusje.

Anonim 21-10-2013 21:51

Cytat:

Napisał cb (Post 458950)
Doc ma między innymi tę zaletę, że umożliwia prowadzenie dialogów między postaciami tak by były spójne fabularnie.

Tak pomijając już kwestię tej sesji to czemu uważasz, że gdoc na to pozwala i w domyśle temat sesji nie pozwala? No chyba, że źle zrozumiałem. Nie widzę braku spójności fabularnej w akcji z lornetką, czy innych takich...

cb 21-10-2013 22:19

Cytat:

Napisał Anonim (Post 458963)
Tak pomijając już kwestię tej sesji to czemu uważasz, że gdoc na to pozwala i w domyśle temat sesji nie pozwala? No chyba, że źle zrozumiałem. Nie widzę braku spójności fabularnej w akcji z lornetką, czy innych takich...

Doc daje możliwość uzgodnienia pomiędzy graczami swoich akcji. Podczas jednej wizyty możne ogarnąć kilka wątków, rozłożyć je w czasie, zaplanować. Poza tym tak jest mi łatwiej.
Wyjaśnij mi kolego skąd wziąłeś to,że temet sesji na to nie pozwala i czym właściwie jest temat sesji?
Na koniec jeszcze raz zaznaczam, że nikogo na siłę nie mam zamiaru uszczęśliwiać dockiem.

piotrek.ghost 22-10-2013 00:01

Doc jest dobry do sesji storytellingowych, w których stara sie zbudować ładne przedstawienie świata, Neuro, przynajmniej dla mnie lepiej grać dynamicznie bez bawienia sie w kilkustronowe rozpiski na docu, pozatym z doświadczenia wiem, ze wystarczy raz nie móc wejść na doca, zapomnieć i sie wypada z kolejki, a na forum jakoś łatwiej zauważyć ruch w temacie co jest istotne dla wartkiej kacji. Ale dobra nie ma sie co kłócić również witam i życze miłej gry;)

Leminkainen 22-10-2013 15:49

Nie należy mnożyć bytów ponad potrzebę.
wydaje mi się że najbardziej przejrzyste będzie jeśli cała akcja będzie w jednym temacie

piotrek.ghost 22-10-2013 17:13

ciężarówka była otwarta czy zamknięta? Bo łuski raczej lecą pod nogi, więc jak zamknięta to jak miały wypaść po drodze. Jest jakaś rura którą sie da wymontować żeby mieć pałke? jakieś części zapasowe? Możźe skrzynka z narzędziami

t0m3ek 22-10-2013 18:28

Bez doca, jedziemy szybką akcję bez ustalanie fabuły miliard dni do przodu.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:41.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172