lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Postapokalipsa (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-postapokalipsa/)
-   -   [Materiały] Pola nienawiści (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-postapokalipsa/13603-materialy-pola-nienawisci.html)

Szarlej 06-01-2014 20:29


Imię, nazwisko, pseudonim:
Randall Fray, podczas pierwszego spotkania z Lynxem przedstawił się jako John Doe

Wiek:
wygląda na dobre 35 lat, jak się przyznał Kingowi sam nie wie ile ma

Krótki opis wyglądu, cechy szczególne:
Randall nie wyróżnia się specjalnie pod względem postury czy wzrostu. Lekki zarost na twarzy, włosy ani długie ani krótkie... W skrócie osoba, którą ciężko zapamiętać czy wyłowić z tłumu, taki John Doe. Wyraźnie kuleje na jedną nogę, pamiątka po wzięciu do niewoli. Mimo czasu i opieki medycznej nie zrosła się ona prawidłowo. Na ramieniu ma dobrej jakości tatuaż z logiem marines i podpisem "Semper Fi". Praktycznie nigdy się nie rozstaje z swoją, krótką strzelbą.
Koleś ma niezłą sieczkę w głowie, nie sprawia mu problemów zabijanie zarówno uzbrojonych przeciwników jak i dzieci czy kobiet. Nie zawaha się praktycznie nigdy jeżeli w grę wchodzi jego własne życie, chociaż parokrotnie ryzykował je dla innych. Wydaje się kierować jakąś chorą logiką. Najgorzej mu odwala podczas walki, lubi adrenalinę. Praktycznie każde dłuższe starcie wprawia go w stan euforii.

Skrócona wersja historii:
Według tego co powiedział Clyde'owi jest hibernatusem, który nie pamięta niczego co się działo przed zamrożeniem. Utrzymuje, że został przebudzony przez Posterunek i po krótkim szkoleniu walczył dla Wędrownego Miasta. Z typową dla siebie nonszalancją przyznaje się, że na czele drobnego oddziału walczył z ludźmi. Zarówno gangerami jak i zwykłymi ludźmi, którzy podpadli dla Posterunku. Po skończeniu kontraktu wyruszył w podróż stopem aby pozwiedzać stany.

Profesja:
Był żołnierzem.

Najważniejsze umiejętności:
Jest diablo szybki i ma celne oko, szczególnie jeżeli w grę wchodzi broń długa. Nieźle radzi sobie z pięściami. Potrafi dobrze dobrać w rozmowie argumenty, mało co również go rusza. Cóż... W końcu w przeszłości mordował i okaleczał ludzi. Jest również stosunkowo czujny a kondycyjnie nie odstaje wiele od reszty "bojowców".

(będę uzupełniał wpis z tokiem sesji, jeżeli Lost nie ma nic przeciwko umiejki zachowam opisowo, zawsze wolałem to niż suche "czujność" czy "spostrzegawczość")

Lost 08-01-2014 20:06

Pamiątki
 
Pamiątki:


Ezechiel Deakin:
Cytat:

Jazda konna - samouk:
Gdy pierwszy raz zobaczyłeś dumnego mustanga w stajni Daltona nie mogłeś nie żywić niekłamanego respektu dla silnego ogiera. Mimo, że nie miałeś zbyt wielkiego doświadczenia z jazdą konną, to właśnie taki środek transportu wybrałeś w podróży przez Stany. W końcu udało Ci się ujarzmić bestię i nagiąć ją zgodnie do swojej woli.

Wymagania: Ruszyć w pościg za łowcami konno.

Zasady: Umiejętności jazda konna i ujeżdżanie samoczynnie awansują z poziomu 0 do poziomu 1. Nie można ich jednak później rozwinąć ponad 3, bez pomocy profesjonalnego trenera.

Randall Fray:
Cytat:

Kulejesz
Nie wszystko zawsze idzie zgodnie z planem. W ciągu swoich podróży pomyliłeś się ten jeden raz za dużo. W konsekwencji, w wypadku samochodowym złamałeś nogę. Wprawdzie Zszywacz zrobił co mógł, żeby poskładać Cię z powrotem w jeden kawałek, ale nie udało mu się całkowicie.

Wymagania: Odnieść poważne obrażenie nogi.

Zasady: Twoje testy kondycji związane z biegiem są zawsze o poziom trudniejsze, generalnie poruszasz się trochę wolniej od innych
Cytat:

Znajomości wśród niewolników i łowców
Ostatecznie nie jest tak źle. Udało Ci się zagadać Dentystę, dałeś radę w Teksasie, łowcy zdecydowali się wybrać Cię na nadzorcę niewolników szóstego komanda specjalistycznego. Brzmi mądrze, ale prawda jest taka, że biegasz na posyłki, rozdajesz posiłki i od czasu do czasu wrzaśniesz na kogoś. Nie jest źle, jesz lepiej, masz więcej wolnego czasu.
Obserwujesz więc.

Wymagania: Być nadzorcą komanda

Zasady: MG musi Ci udzielić szczegółowych informacji nt. każdego niewolnika i łowcy, mającego związek z twoim komandem łącznie z przybliżeniem Ci ich KP.

Jacob Nemrod:
Cytat:

Były łowca
Wielu w karawanie wie, że próbowałeś zostać łowcą. Inni handlarze podchodzą do Ciebie w większości przypadków z pogardą, albo w najlepszym przypadku z obojętnością. Niewolnicy po za drobnymi wyjątkami albo się Ciebie boją, albo nienawidzą. Cóż, w obozie jesteś "tym" gościem.

Wymagania: Nieudana próba zostania łowcom

Zasady: Testy charakteru z większością łowców i prawie wszystkimi niewolnikami są trudniejsze, bądź łatwiejsze (w razie zastraszania) o poziom wyznaczony przez MG.
Clyde King:
Cytat:

Znajomości wśród niewolników i łowców
Spędziłeś w karawanie ponad pół roku. Przeżyłeś w nieludzkich warunkach, nie dzięki swojej sile, ale sprytowi i charakterowi. Zdołałeś nawiązać kontakt z wieloma niewolnikami, większość z nich przynajmniej poznałeś. Czasami masz wrażenie, że wiesz o nich więcej, niż oni sami o sobie.

Wymagania: Być najdłużej uwięzionym niewolnikiem z całej grupy

Zasady: MG musi Ci udzielić szczegółowych informacji nt. każdego niewolnika i łowcy, którego spotkasz łącznie z przybliżeniem Ci ich KP.

Ridley Mars:
Cytat:

Dziecko szczęścia
Czasami wydaje Ci się, jakby ktoś tam nad Tobą czuwał. Jasne, raz czy dwa dał dupy, ale generalnie ogarnia, żeby nie działa Ci się wielka krzywda. Kto wie, może następnym razem sprawi, że pistolet, którego lufa przystawiona jest do twojego czoła się zatnie?
Uważaj jednak, los bywa strasznie kapryśną dziwką.

Wymagania: Brać udział w loterii o przedmioty Premium i wylosować, co najwyżej 2 draśnięcia.

Zasady: W ciągu całej sesji możesz RAZ postawić na swoje szczęście, mając nadzieje, że pomoże Ci się ono wykaraskać z trudnej sytuacji. O ile w ogóle wierzysz w szczęście. I nie boisz się igrać z losem.

Lost 10-01-2014 23:36

Mapy II
 


Czerwone kropki: mutanci
Czerwona strzałka: jeszcze więcej mutantów
Niebieskie kropki: Łowcy (na dachu pojazdu One Two za kaemem, kropki po prawej od góry: Rudy, Vinn, Chloe
Zielone pole: Drużyna niewolników + Maria
Niebieska strzałka: Jedyna droga, którą może wycofać się wóz
Fioletowe pole: Pozycja Ezechiela

Lost 14-01-2014 16:10

BN
 

Imię, nazwisko, pseudonim: Maria Deakin

Wiek: 25

Krótki opis wyglądu, cechy szczególne: Drobna, atrakcyjna dziewczyna. W zasadzie poza kruczymi, lekko kręconymi włosami nie wyróżnia się niczym szczególnym. Może po za przenikliwym spojrzeniem, którym zwykła świdrować rozmówcę.

Skrócona wersja historii: Urodziła i wychowała się w Teksasie. Latem tego roku, została porwana przez łowców ze swojej rodzinnej farmy. Podobno budynek i okoliczne pola spłonęły, a jej matka została zabita. Uważny rozmówca zauważy, że dziewczyna raczej nie wspomina o swojej przeszłości, a jeśli już to z rozgoryczeniem, koncentrując się raczej na tym, co jest teraz. Będąc niewolnikiem szybko znalazła schronienie w ramionach Randalla – dowódcy jednego z komand.

Profesja: Farmer

Najważniejsze umiejętności: Maria nigdy nie żyła w ruinach, tym samym nie wie, czy jej umiejętności mogą okazać się w ogóle przydatnę. Dziewczyna jest czarująca, potrafi uprawiać rolę, jeździć konno i doskonale gotować.

Lost 14-01-2014 21:22

Mapy III
 


Niebieski kwadrat: pozycja Ezechiela
Zielony punkt: Nemrod
Żółty punkt: Rudy
Brązowy dymek: Krater
Fioletowa linia: trasa ciężarówki
Czerwona strzałka: Ludzkie sylwetki
Czarna linia: wejście na dach

Lost 01-02-2014 20:01

Mapy IV
 


Legenda:
Brązowa kreska: Wyważone wzmocnione metalowymi płytami drzwi
Niebieskie kreski: Okna wzmocnione metalowi płytami i workami z piaskiem
Czarny trójkąt: Koń
Niebieski prostokąt: Nosze z Ursulą i Ridleyem
Czerwone kwadraty: Ciało i ciała związane liną
Brązowy kwadrat: Zamknięte wejście do piwnicy

Generalnie dom jest wyczyszczony z wszelkich zapasów. Widać, że wszelacy szabrownicy byli tu nie jeden raz. Dobrą wiadomością jest jednak to, że nie ma głównie małych przedmiotów i elektroniki. Meble, mimo iż w większości nadszarpnięte zębem czasu dalej są na swoim miejscu.

Lost 02-02-2014 20:50

Mapy V
 


Legenda:
Niebieski krzyż - Wy
Czerwony kwadrat - obóz mutantów

Obóz założony jest na małym wzniesieniu. Dwa największe budynki są powstałymi już po wojnie ceglanymi schronieniami, najpewniej wybudowanymi dla działających w tym rejonie zbieraczy. Reszta to prowizoryczne namioty rozstawione przez członków karawany. Na środku płonie kilka palenisk, a wiatr niesie smakowity zapach mięsa. Cała karawana liczy jakiś trzydzieści osób: tragarzy i ich ochronę.
Naliczyliście ośmiu strażników pod bronią. Sześciu ma broń długą (dwóch ma na niej zainstalowane lunety). Reszta to tragarze. Część z nich ma na nogach kajdany, które przywodzą wam na myśl jednoznaczne skojarzenia.
Do tej pory nikt was nie zauważył. A budynek, w którym się ukrywacie nie leży w ich zainteresowaniu.

W razie dalszych pytań: DOC, komentarze, PW.

Lost 02-02-2014 20:58

BN
 

Imię, nazwisko, pseudonim: Ursula

Wiek: Po pięćdziesiątce

Krótki opis wyglądu, cechy szczególne: Wychudzona, brudna kobieta o rzadkich czarnych włosach. Trudy życia mocno odciśnęły się na jej poniszczonej cerze i przygarbionej sylwetce.

Skrócona wersja historii: Maria zagadnięta o ranną kobietę chwile zbierała myśli. Wydarzenia dzisiejszego dnia śmiertelnie ją zmęczyły. - Była w karawanie znacznie dłużej niż ja. Z tego, co mi mówiła łowcy chyba nie mieli nigdy zamiaru jej sprzedać, bo ile w sumie mogli dostać za tą zrzędzącą staruchę. Mało jadła, spała byle gdzie, więc utrzymywali ją, a ona szyła ubrania, cerowała kamizelki każdemu oddziałowi. Stara kwoka non stop łaziła dookoła i gadała, jaka jest ważna i co ona nie może. - Cóż, chyba za sobą nie przepadały.

Profesja: Zbieracz

Najważniejsze umiejętności: Miała bardzo zręczne palce, szyła najszybciej z nas wszystkich. Prawie na pamięć. Słabo jednak radziła sobie w ruinach. Starość – słaby wzrok, powolne ruchy. Tyle dobrze, że czasami zapłaciła, któreś z nas, żebyśmy przepracowały jej wycinek. A ile się nagadała przy tym płaceniu!

Zginęła: 18.11. 2056

Bebop 07-02-2014 14:59


Imię, nazwisko, pseudonim: Ezechiel Deakin

Wiek: między 60 z 70 rokiem życia

Krótki opis wyglądu, cechy szczególne:
Siwy, wysoki, chudy i żylasty - te słowa zdają się najlepiej opisywać starego rewolwerowca. Ma kilka widocznych blizn po postrzałach i oparzeniach. Nie często się uśmiecha, przez większość czasu wygląda jakby był mocno zdenerwowany.

Skrócona wersja historii:
Zapytany o swoją historię mówi niechętnie albo wcale. Wiecie, że przebył długą drogę by odnaleźć swoją krewniaczkę Marię i pała ogromną nienawiścią do łowców odpowiedzialnych za jej pojmanie. Akcent, styl bycia i wygląd zdradzają jego teksańskie pochodzenie, pewne naleciałości pozwalają jednak twierdzić, że ostatnich kilka lat mógł spędzić w Federacji. Potwierdza to częściowo również Maria, która zdaje się znać Ezechiela nie lepiej niż Wy, pomimo oczywistych więzi rodzinnych. Pomaga Wam chyba tylko ze względu na nią. Bez dwóch zdań przybył by zemścić się na łowcach.

Profesja:
Rewolwerowiec

Najważniejsze umiejętności:
Najlepiej czuje się trzymając w dłoni swój wierny rewolwer, wszelkiej maści pistolety to jego świat. W pogotowiu trzyma też nóż, którym potrafi się w razie czego sprawnie obronić. Trochę zna się na pierwszej pomocy, jak na staruszka zaskakuje też zręcznością.

Lost 27-02-2014 18:58

Mapy VI
 


Legenda:
Zielony krzyż: Pineville
Czarny krzyż: Misja Ojca Gianni
Czerwony krzyż: Osiedle mutantów
Niebieski krzyż: Nashville
Strzałka na most: Most „Nadzieja” – przeprawa do Nashville

Mapa Nashville należąca wcześniej do Kinga, na którą Jeff naniósł kilka poprawek. Karawana udała się na północny zachód, w kierunku mniej, więcej osiedla mutantów.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:05.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172