Cytat:
I ku pamięci naszej - kartkę z naszymi danymi do kieszeni :) Albo na ścianie wydrapiemy :D |
Cytat:
|
Tura 33 - Którędy teraz? - Oki, no to mój post wreszcie jest :> A co do terminu to powiedzmy do cz 19.XII. Czyli ok 1,5 tyg na napisanie posta. No ale termin zazębia się już ze standardową świątęczną przerwą na forum więc ucieszyłbym się jakby się udało skończyć turę przed tą świąteczną spacją :) Jeśli ktoś by miał z tej okazji jakieś L4 to niech nie kwapi się przynosić. Ja sam XII.16/17 mam tryb lotniskowy więc pewnie będzie mnie mniej w tych dniach. Stan Zdrowia: Mervin M. Wilgraines - 10/10; zdrowy; David Greer - 12/12; zdrowy; Sigrun Krieghafen - 9/10; draśnięta; (1 autosukces) Koichi Takesumi - 10/12; ranny; Marian Zapała - 4/10; ciężki (-2); marker (1 autosukces) Joe Xero - 7/12; ranny; Leila Birar - MIA Keira von Noslitz - KIA (Tura 10) Michael Craven - KIA (Tura 16) @Instytut - To się trochę rozdzieliliście na dwie różne akcje no to macie dwie scenki. Jedna z chłopakami i z dziurą w suficie druga z dziewczynami i panelem. - W tej turze chciałbym standard. Czyli co kto robi dalej, jaki macie plan zwiedzania i takie tam detale. Nie pogniewałbym się za docowanie bo chyba wówczas więcej da się ogarnąć w turze. No ale przy docowaniu dobrze aby był komplet odpisów Graczy by pociągnąć akcję dalej :) @Chłopaki - Gdy David podsadził Koichi to udało mu się pomachać końcówką łoma ponad dziurą i nic się specjalnego nie stało. Sam skok, ze względu na specostwo Koichi poszedł za drugim razem dość gładko. Ale wisząc pod dziurą nie było widać chmury a, że nie było się jak złapać gołej podłogi no to akrobata musiał się zarzucić połową ciała na podłogę. Coś jak wyłażenie z przerębla. - Dziura od wybuchu jest spora. To co wyrwało sufit/podłogę między poziomami to tylko jej część. Rozwaliło też całą okolicę, z połowę z dwóch pomieszczeń jakie objął ten wybuch. - To co się jarzy i błyska nie wiadomo co to jest. Wygląda jak jakaś półprzezroczysta chmura w której non stop się coś błyska na różne kolory. Ale jest całkowicie ciche, nie wydaje żadnego dźwięku. @Dziewczyny - No to dziewczyny sobie pogadały. Cleo pokazała na swojej holograficznej mapce jak trzeba iść do tej serwerowni. I trzeba zejść do piwnic, pi x oko pod tym rejonem administracji i informatyków. - Co do zapamiętywania detali no to jest skill Pamięć. No w nim Sig orłem nie jest. Trasa do adminsitracji/informatyków wydaje się na tyle prosta i krótka, że Sig powinna do ogarnąć z pamięci. Z resztą detali, zwłaszcza w stresowej sytuacji no to kwestia kulania. - Co do śluzy to jak to z gadaniem do komputerów bywa czyli potrzebują konkretnego pytania. A w notce zostawionej w księdze pamiątkowej nie ma namiarów tej śluzy czyli nie wiadomo gdzie się ona znajduje. No chyba, że coś wymyślicie na tą okazję :) @M&M - Nie mam żadnej informacji od Psionika. Ani postu. Dlatego w poście skoncentrowałem się na tym co Mervin porabia. Jeśli w tej turze Psionik też nie da posta ani żadnej informacji to będzie to już trzecia kolejka ciszy więc uznam to za rezygnację z gry. Ogłaszam oficjalnie aby potem nie było zaskoczenia. :) - A co do Mervina no to miał niezłe zajęcia ZPT przy płomyku świecy. Czyli się chłop mocno narobił aby zmajstrować tą tratwę z-czego-tylko-się-da. Ale jakoś się udało. - Tratwa to jednak mocna prowizorka. Bardzo się chybocze i praktycznie każdy gwałtowniejszy ruch załogi czy wody może ją wywrócić. A dokładniej to przekrzywić na tyle by wszystko i wszyscy się zsunęli do wody. Woda jest jednak jak na razie spokojna a akcja nie wymagała gwałtownej reakcji więc jakoś udało się przepłynąć do następnej stacji. - Co do wyglądu stacji metra to tak tylko uprzedzę, że pozwolę sobie je edytować na potrzeby sesji. Głównie to czy są na powierzchni czy pod ziemią. Tak na wypadek gdyby okazało się, że jakaś tam stacja w realu jest pod ziemią a w sesji okazała się na powierzchni albo na odwrót :) - Sama świecąca woda stopniowo skończyła się międz jedną a drugą stacją. Niestety wraz z fragmentem "zwykłej wody" zrobiło się całkiem ciemno. Świeca zapewnia względnie jasną strefę na ok 2-3 m i półmrok na kolejne 2-3 m a dalej jest ciemno. Czyli w małym pomieszczeniu jeszcze jak cię mogę no ale przy większych przestrzeniach to trzeba się orientować prawie po omacku. - Podróż przez ten tunel metra jest bardzo stresująca. Z jednej strony przy każdym ruchu trzeba uważać by nie wywrócić tratwy a z drugiej no nie wiadomo co się czai w tych ciemnościach ani kiedy i jak się skończą. Więc no stres jest dość spory. - Ta nowa stacja no to na koniec sesji właściwie wiadomo o niej tyle, że jest ciemno. I coś tam szeleści w ciemnościach. - Na koniec posta prosiłbym byś dokleił sobie rzut 1k12. Psionik też jeśli da post. @Joe - Właściwie to z powodu Twojego L4 to przekleiłem Ci kawałek z poprzedniej tury. Więc mam nadzieję, że w tej turze uda się to rozegrać na spokojnie :) --- - I chyba na tą turę tyle z mojej strony. Jeśli coś niejasne no to piszcie śmiało :) |
Mój odpis pod koniec tego tygodnia, chyba, że coś na doku zorganizujemy. |
- Jak dla mnie doc jest spoko :) |
David i tak musi czekać na pozostałych :) |
- Coś mi się zdaje, że Az coś Wam odpisał wczoraj na doc :) |
Och... Przegapiłem... :( |
Odpisane ;) |
Odpisane na docu ;) |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:45. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0