Komentarze: Zobmiaki Reaktywacja! MATERIAŁY DOTYCZĄCE SESJI: STATYSTYKI ATRYBUTY: *Siła - Siła, udźwig, używanie bronie, walka w ręcz. *Wytrzymałość - Męczenie się, odporność na ból, odporność na obrażenia, gazy itp. *Zwinność - Skakanie, bieganie, gibkość itp. *Szybkość - Szybkość, refleks. *Zręczność - Chodzi o dłonie, zdolności manualne np. np otwieranie zamków lub jakieś precyzyjne działania. *Percepcja - Wzrok, słuch, węch, dotyk, a nawet tajemniczy "szósty zmysł". *Intelekt - Umiejętności techniczne. Jeżeli bardzo słabo to gracie tępaka, jeżeli przeciętnie, to wasza postać nie powinna mieć zdolności przywódczych i wpadać na genialne rozwiązania. UMIEJĘTNOŚCI: *Pistolety (Zr) - Obsługa, znajomość i strzelanie. *Pistolety maszynowe (Zr) - Obsługa, znajomość i strzelanie. *Shotgun'y (Si/Wt) - Obsługa, znajomość i strzelanie. *Karabiny (Zr,Pe) - Obsługa, znajomość i strzelanie. *Broń snajperska (Pe) - Obsługa, znajomość i strzelanie. *Broń ciężka (Si) - Obsługa, znajomość i strzelanie. *Walka bronią (Zw,Si) - Ciosy, uniki, kombinacje, znajomość i "obsługa" *Rzucanie (Zr,Si) - celność rzucania, a także łapania. *Sprint (Zw,Wt) - szybkość rozpędzania się, szybkość sprintu i jego "stabilność". *Skradanie się (Zw,Pe) - Umiejętność cichego skradania się i dobrego ukrywania (kamuflaż). *Um. Pilotażu (Zw,Pe) - Prowadzenie samochodów, samolotów, łodzi i taczek *Elektronika (Int) - Umiejętności z zakresu elektryki i elektroniki. *Mechanika (Int) - Umiejętności z zakresu mechaniki( maszyny, mechanizmy). *Chemia (Int) - Umiejętności z zakresu chemii, materiały wybuchowe, leki, kwasy, gazy itp.. *Komputery (Int) - obsługa i znajomość komputerów, łamanie zabezpieczeń. Saper (Int) - umiejętność podkładania i rozbrajania bomb. *Medyk: (Int) - tak jak poniżej: 1. Pierwsza Pomoc -opatrywanie ran ciężkich i leczenie draśnięć. 2. Leczenie ran Ciężkich -opatrywanie ran krytycznych i leczenie ran ciężkich. 3. Leczenie ran Krytycznych - opatrywanie i leczenie wszystkich rodzajów ran, schorzeń i urazów. Bardzo obszerna znajomość wszelkich dziedzin medycyny. PERKI: *Rzeźnickie zapędy - Dobry wa walce bronią białą. (premie do trafień i uników podczas walki w zwarciu) (wymaga zajebista Walka bronią) *Szybki Bill - Potrafisz bardzo szybko biegać i rozpędzać się.(wymaga zajebista szybkość) *Szybkie przeładowanie - Przeładowujesz bronie dużo szybciej.(wymaga zajebista szybkość) *Prawie jak Lucky Luke - Wyciągnięcie pistoletu lub pistoletu maszynowego trwa ułamek sekundy. (wymaga zajebista szybkość) *Pomocnik - Jeśli pomagasz komuś w jakiejś złożonej czynności, to jej wykonanie trwa dużo krócej. *Medyk polowy - Opatrujesz i leczysz szybciej, ponad to ostrzał i chaos nie robi na tobie wrażenia. Potrafisz leczyć leczyć rany nawet jeżeli brakuje Ci kilku medykamentów (nie znaczy, że możesz leczyć gołymi rękami). (wymaga medyk poziom 3) *Doświadczony strzelec - Gdy poświęcisz turę na strzał mierzony, możesz pominąć utrudnienia spowodowane czynnikami pogodowymi, lub poruszania się celu. (wymaga zajebiste um. Broni snajperskiej) *Head Shoter - Większa szansa na trafienie kogoś w głowę! (wymaga zajebiste um. strzeleckie z jakiegoś rodzaju broni) *Twardziel - Utrudnienia spowodowane bólem są dużo mniejsze. (wymaga zajebista wytrzymałość) *Silne plecy - Możesz unieść na prawdę dużo! (wymaga zajebista siła/wytrzymałość) *Akrobata - Jesteś bardzo gibki, masz premię do uników, upadków z wysokości i robienia akrobacji. (wym. zajebista zwinność) *Oparcie - Strzelając serią, lub długą serią z broni ciężkiej kara do celności jest dużo mniejsza. (wymaga zajebista siła/wytrzymałość) *Szósty zmysł - Dostajesz czasem od mg dodatkowe informacje, a ponad to masz premię do wykrywania pułapek. (wymaga zajebista percepcja) *Prawie jak MacGyver - Potrafisz obejść się bez kilku brakujących narzędzi. MG czasem podpowiada co trzeba zrobić lub jak coś można wykorzystać. (wymaga Zajebiste um. techniczne x2 ) *Barbarzyńca - Podnosi siłę i wytrzymałość na +3, podnosi walkę bronią na +3. Obniża intelekt na -1, obniża na -1 następujące umiejętności:Um. Pilotażu, Elektronika, Mechanika, Chemia, Komputery, Saper, Medyk. Różnicę z obniżonych umiejętności i atrybutów możesz dodać odpowiednio do innych umiejętności i atrybutów. (wymaga zajebista siła lub wytrzymałość) *Spaliniarz - Potrafisz uruchomić niemal każdy pojazd spalinowy ( o ile jest to możliwe). Naprawa silnika to dla Ciebie chleb powszedni, chociaż może czasem zająć dużo czasu. Siedząc za kółkiem potrafisz robić naprawdę niezwykłe manewry, a ponad to masz mniejsze utrudnienia do strzelania z pojazdów. (wymaga zajebiste um. pilotażu i co najmniej dobre um. mechaniki) EKWIPUNEK: PISTOLETY -Colt M1911 {Kaliber: .45cal {Poj. Magazynka: 7 {Waga: 1080g {Zasięg skuteczny: 50 m {Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: Normalna pistoletowa -Beretta 92 {Kaliber: 9mm {Poj. Magazynka: 15 {Waga: 0,955 kg {Zasięg skuteczny: 50m {Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: Normalna pistoletowa -Glock17 {Kaliber: 9mm {Poj. Magazynka: 17,19 {Waga: 625g {Zasięg skuteczny: 55m {Tryby: Pojedynczy, Potrójny {Szybkostrzelność: Normalna pistoletowa -Glock18 {Kaliber: 9mm {Poj. Magazynka: 17,19 {Waga: 624g {Zasięg skuteczny: 55m {Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna pistoletowa, Duża automatyczna -Mk 23 SOCOM {Kaliber: .45cal {Poj. Magazynka: 12 {Waga: 1,1 kg {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: Normalna pistoletowa -Desert Eagle {Kaliber: Magnum .357/.44/.50 {Poj. Magazynka: 9/8/7 {Waga: 1,5 kg {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: Niska pistoletowa -Colt Python {Kaliber: .44/.454 Causul {Poj. Magazynka: 6/6 {Waga: 1233 g {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: Niska pistoletowa -Obrzyn {Kaliber: G12 {Poj. Magazynka: 2 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy, Podwójny {Szybkostrzelność: Niska pistoletowa -PWD-17 {Kaliber: .45cal {Poj. Magazynka: 24 {Waga: 742g {Zasięg skuteczny: 100m {Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna pistoletowa / normalna automatyczna PISTOLETY MASZYNOWE -MP5 {Kaliber: 9mm {Poj. Magazynka: 30 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna -MGP-F2 {Kaliber: 9mm {Poj. Magazynka: 30,32,40 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Duża automatyczna -MGP-F3 {Kaliber: .45cal {Poj. Magazynka: 25,32 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Duża automatyczna -Uzi {Kaliber: 9mm {Poj. Magazynka: 32 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna -Ingram MAC {Kaliber: .45cal {Poj. Magazynka: 30 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Bardzo duża automatyczna -H&K UMP {Kaliber: .45cal {Poj. Magazynka: 25 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Niska automatyczna -MMsaw9 {Kaliber: 9mm {Poj. Magazynka: 30x2,32x2,40x2 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy, Automatyczny, Automatyczny x2 {Szybkostrzelność: Duża automatyczna STRZELBY -Mini Shotgun {Kaliber: G12 {Poj. Magazynka: 5 {Waga: xx {Zasięg: {Tryby: Pojedynczy pompowany {Szybkostrzelność: ------ -Dubeltówka {Kaliber: G12 {Poj. Magazynka: 2 {Waga: xx {Zasięg: {Tryby: Pojedynczy, podwójny {Szybkostrzelność: Normalna pistoletowa -Remington {Kaliber: G12 {Poj. Magazynka: 8 {Waga: xx {Zasięg: {Tryby: Pojedynczy pompowany {Szybkostrzelność: ------ -Mosberg {Kaliber: G12 {Poj. Magazynka: 7 {Waga: xx {Zasięg: {Tryby: Pojedynczy pompowany {Szybkostrzelność: ------ -SPAS-12 {Kaliber: G12 {Poj. Magazynka: 8 {Waga: xx {Zasięg: {Tryby: Pojedynczy pompowany, Pojedynczy {Szybkostrzelność: Niska pistoletowa -AMX Combat Shotgun {Kaliber: G12 {Poj. Magazynka: 9 {Waga: xx {Zasięg: {Tryby: Pojedynczy pompowany, Podwójny {Szybkostrzelność: ------ -Usas-12 {Kaliber: G12 {Poj. Magazynka: 20 {Waga: xx {Zasięg: {Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Bardzo niska automatyczna -AS12 Suprime {Kaliber: G12 {Poj. Magazynka: 18 {Waga: xx {Zasięg: {Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna KARABINY -M16 A2 {Kaliber: 5,56mm {Poj. Magazynka: 30 {Waga: xx {Zasięg: {Tryby: Pojedynczy, Potrójny {Szybkostrzelność: Duża pistoletowa -M4 A2 {Kaliber: 5,56mm {Poj. Magazynka: 30 {Waga: xx {Zasięg: {Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Duża automatyczna -TAR-21 {Kaliber: 5,56mm {Poj. Magazynka: 30 {Waga: xx {Zasięg: {Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna -AK-47 {Kaliber: 7,62mm {Poj. Magazynka: 30 {Waga: xx {Zasięg: {Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna -FN-FAL {Kaliber: 7,62mm {Poj. Magazynka: 20 {Waga: xx {Zasięg: {Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna -Combat SMG R4 {Kaliber: .45cal {Poj. Magazynka: 32,60 {Waga: xx {Zasięg: {Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Duża automatyczna -MWS 8 {Kaliber: 8mm {Poj. Magazynka: 20 {Waga: xx {Zasięg: {Tryby: Pojedynczy, Potrójny, {Szybkostrzelność: Normalna pistoletowa -SU-16 {Kaliber: 5,56mm {Poj. Magazynka: 10,30 {Waga: xx {Zasięg: {Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: Szybka pistoletowa -M14 {Kaliber: 7,62mm {Poj. Magazynka: 20 {Waga: xx {Zasięg: {Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna KARABINY SNAJPERSKIE -M28 {Kaliber: 7,62mm {Poj. Magazynka: 5 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy przeładowywany {Szybkostrzelność: ------- -SG550 {Kaliber: 5,56mm {Poj. Magazynka: 30 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy, Potrójny ,Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna -Dragunow {Kaliber: 7,62mm {Poj. Magazynka: 10 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: Niska pistoletowa -G3SG1 {Kaliber: 7,62mm {Poj. Magazynka: 20 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Niska automatyczna -M6 208 A1 {Kaliber: 8mm {Poj. Magazynka: 22 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: Niska pistoletowa -M180A2 {Kaliber: .50cal {Poj. Magazynka: 10 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy przeładowywany {Szybkostrzelność: ------ -M107 {Kaliber: .50cal {Poj. Magazynka: 10 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: Bardzo niska pistoletowa -Spartan S-8 {Kaliber: 8mm {Poj. Magazynka: 10, 22 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy, Potrójny {Szybkostrzelność: Szybka pistoletowa -20MX Destroyer {Kaliber: 20mm {Poj. Magazynka: 14 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: Bardzo niska pistoletowa BROŃ CIĘŻKA I WYRZUTNIE -M249 {Kaliber: 5,56mm {Poj. Magazynka: 50, 100 {Waga: 7,5 kg, {Zasięg skuteczny: 1000m {Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Duża automatyczna -M60 {Kaliber: 7,62mm {Poj. Magazynka: 100 {Waga: 10,51 kg {Zasięg skuteczny: 1000m {Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna -Browning M2 {Kaliber: .50cal {Poj. Magazynka: 100, ?? {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Niska automatyczna -*Minigun {Kaliber: 7,62mm/5,56mm {Poj. Magazynka: ?? {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Automatyczny {Szybkostrzelność: Ekstremalnie wysoka automatyczna -Smartagun {Kaliber: 5,56mm {Poj. Magazynka: 120 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pięciostrzałowy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Bardzo duża automatyczna -LMG M88 {Kaliber: 8mm {Poj. Magazynka: 40, 100 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna -ICW 720 {Kaliber: 7,62mm + 20mm {Poj. Magazynka: 30 + 6(20mm) {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny + Pojedynczy 20mm {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna + Bardzo wolna pistoletowa(20mm) -LAW A2 {Kaliber: ?? {Poj. Magazynka: Jednorazowy {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: ------ -RPG-7 {Kaliber: Granat RPG {Poj. Magazynka: 1 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy przeładowywany {Szybkostrzelność: ------ -M79 {Kaliber: 40mm {Poj. Magazynka: 1 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy przeładowywany {Szybkostrzelność: ------ -UKM2000 {Kaliber: 7,62mm {Poj. Magazynka: 100 {Waga: 8,9 kg {Zasięg skuteczny: 1500m {Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna -M240 {Kaliber: 7,62mm {Poj. Magazynka: 100, 200 {Waga: 12,5 kg {Zasięg skuteczny: 800 m {Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Duża automatyczna OSPRZĘT DO BRONI -M203 {Kaliber: 40mm {Poj. Magazynka: 1 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy przeładowywany {Szybkostrzelność: ------ -M020 A3 {Kaliber: 20mm {Poj. Magazynka: 4 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy pompowany {Szybkostrzelność: ------ -Dwójnóg: "Niezastąpiony podczas strzelania z broni ciężkiej i snajperskiej." Zapewnia większą stabilność broni. -Trójnóg: Zapewnia dużą stabilność broni. Niestety jest bardzo ciężki. -Pasek naboi: "Uniwersalny pasek na naboje. Dzięki niemu szybciej załadujesz broń." 32 miejsca -Szybki ładowacz (g12): "Stworzony specjalnie dla miłośników dubeltówek." Umożliwia załadowanie do strzelby dwóch naboi na raz. -Szybki ładowacz (rewolwery): Umożliwia załadowanie do kolta 6 naboi na raz. -Celownik kolimatorowy: "Mały celownik kolimatorowy. Celne strzelanie jeszcze nigdy nie było tak proste." Zwiększa celność. -Celownik laserowy -Celownik optyczny: Umożliwia skuteczniejsze wykorzystanej broni snajperskiej. -Zaawansowany Celownik optyczny: "Marzenie każdego snajpera!Nocne polowanie? Żaden problem!" Jest wyposażony w dalmierz i noktowizor i termowizje. -Latarka: Latarka podwieszana. RZUCANE I MATERIAŁY WYBUCHOWE -Granat odłamkowy -Granat obronny -Granat gazowy: "Potrafi wypalić nawet najtwardsze płuca. " -Granat kwasowy -Koktajl Mołotowa -Pipe bomb -Mina p. piechotna -Mina p. pancerna -Mina Chemiczna: "Nowoczesna mina chemiczna. Zastosowana w niej substancja potrafi spowodować prawdziwe spustoszenie w żywym organizmie." -Claymore -C4 1kg -C4 4kg AMUNICJA -40mm HE -40mm VHE : Posiada mniejszy zasięg, lecz więcej materiału wybuchowego. -40mm dymny -40mm kumulacyjny -20mm ogłuszający : Powala i ogłusza cel. -20mm wybuchowy -20mm nabój -20mm snajperski -Rpg wybuchowy -Rpg uniwersalny -Rpg kumulacyjny -9mm -45ACP -.357 Magnum -.44 Magnum -.454 casull -.50 AE -5.56mm -7.62mm -8mm -.50cal -Gauge 12 BROŃ BIAŁA -Rura: "Zwykła żelazna rura. Raczej poszukaj sobie czegoś lepszego..." -Nóż -Tasak -Bagnet -Maczeta: "Prawie jak miecz." -Łom: "Klasyczny i niezawodny łom firmy S&O. Poczuj się jak Gordon Freeman!" -Siekiera: "Siekiera strażacka. Nadaje się do rąbania... nie tylko drewna." -Piła spalinowa: "Piła spalinowa model "PowerClaw-D4". Czysta przyjemność z cięcia!" -Piła elektryczna: "Niewielka, lekka i poręczna łańcuchowa piła elektryczna firmy S&O. Producent gwarantuje niezawodność i łatwość obsługi." -Saperka: "Bardzo wszechstronny przedmiot." -Toporek: "Doskonały do rozłupywania... drewna." PANCERZE -Kamizelka kevlarowa: "Zwykła kamizelka kulo odporna.Można ją spotkać w wielu miejscach. Dawniej używana przez policję. " -Pełna Kamizelka kevlarowa: "Kevlarowa kamizelka z dodatkową ochroną na ręce. Po jej wprowadzeniu rozeszła się jak ciepłe bułeczki." -Getry kevlarowe -Hełm kevlarowy -Kombinezon kevlarowy: "Pełny skafander ze wzmacnianego kevlaru(tors, nogi, ręce). Wykorzystywany przez komandosów chcących zachować pełną sprawność ruchową." -Kamizelka Dragon Skin: "Kamizelka wykonana z płytek ceramicznych obszytych uelastycznionym kevlarem. Zatrzyma prawie każdy pocisk, wytrzymuje nawet wybuch granatu. -Pancerz wojskowy: "Pełny pancerz ochronny(głowa, tors, nogi, ręce). Odporny na większość ataków." Niemożliwe jest jednoczesne noszenie Pancerza wojskowego i Egzoszkieletu. MEDYKAMENTY I PROCHY ŚRODKI LECZNICZE: -Apteczka pierwszej pomocy: Ubogi zestaw medykamentów do opatrywania drobnych i średnich ran. -Polowy zestaw opatrunkowy: Bogaty zestaw medykamentów do opatrywania wszystkich rodzajów ran. -Torba lekarska: Zestaw podstawowych medykamentów do opatrywania i leczenia drobnych, średnich i ciężkich ran. -Duży Zestaw medyczny: Bogaty zestaw zaawansowanych medykamentów do opatrywania i leczenia wszystkich rodzajów ran. -StimPack (autokity): Zastrzyk szybko leczący drobne i średnie obrażenia. -Zestaw szybkiego leczenia: Mały zestaw ekstremalnie silnych środków szybkiego leczenia. Leczy wszystkie rodzaje ran. -ENHS Beta: Eksperymentalny Środek leczniczy do stosowania przed walką. Po upływie kilku godzin od zażycia mogą wystąpić działania nie pożądane. -Zestaw pozłamaniowy: Zestaw zaawansowanych medykamentów do leczenia wszelakich rodzajów złamań. LEKI PRECYZYJNE: -"Perlaksim" (tabletki): Tabletka przeciwbólowa(efekt dużo słabszy niż w przypadku środka PainKiller). Czas działania do 4 godzin. -"PainKiller" (zastrzyki, autokity): Sprawia niewrażliwym na ból. Lekko otępia, słabo uzależniający. -"Viroxil" (zastrzyki): Eksperymentalny lek przeciw wirusowy. -"Rad-X 116" (tabletki): Preparat chroniący przed promieniowaniem. Zażywać przed kontaktem z promieniowaniem. -"Rad-C 211" (tabletki): Preparat oczyszczający organizm z promieniowania. Zażywać po kontakcie z promieniowaniem. -"Prekobryna" (zastrzyki): Ekstremalnie silny antybiotyk. -"Hexozepan" (autokity): Silny środek uspokajający. -"Nergomecyna" (zastrzyki, autokity): Działa jak mocne sole trzeźwiące, jednocześnie regenerując tkanki nerwowe. -"Pluripotenaxol" (maść): Środek przyspieszający regenerację tkanek. -"Respironal" (zastrzyki, autokity): Preparat ułatwiający oddychanie i przyswajanie tlenu. Zwiększa wydolność płuc. -"Bioxoted" (tabletki): Środek przyspieszający oczyszczanie organizmu z toksyn chemikaliów. -"UZA Antidutum" (zastrzyki, autokity): Uniwersalny zestaw antytoksyn. Błyskawicznie wiąże groźne toksyny i związki chemiczne. PROCHY: -"Go Power!"(tabletki) : Lekki środek pobudzający umysł i ciało (+wytrzymałość, +intelekt). Działa do 3 godzin Słabo uzależniający. -"OR-14"(tabletki): Silny środek pobudzający umysł i ciało o długo okresowym działaniu(+wytrzymałość, +intelekt). Działa do 12 godzin po czym powoduje silne zmęczenie. -"Delirium"(tabletki): Lekki środek wyostrzający zmysły (+wytrzymałość, +percepcja, +zręczność). Czas działania do 4 godzin, po czym powoduje stan otępienia. Lekko uzależniający. -"Dopalacz"(zastrzyki): Bardzo silny środek pobudzający. Ekstremalnie podnosi Siłę i wytrzymałość, lecz silnie otępia i powoduje drżenie rąk(+++siła, +++wytrzymałość, - zręczność, ---intelekt). Czas działania do 40 minut, po czym wywołuje stan silnego przemęczenia(osłabia wszystkie współczynniki). Silnie uzależniający. -"Supersoldier"(zastrzyki, autokity): Silny środek pobudzający i wyostrzający zmysły (+siła, +wytrzymałość, +++szybkość, +zwinność, +zręczność, +percepcja, -intelekt). Czas działania do 2 godzin, po czym wywołuje bardzo nie przyjemne efekty uboczne. Silnie uzależniający. EKWIPUNEK "LOWTECH" -"WD tabs": Środek odkażający wodę. Wiąże się z zanieczyszczeniami i wytrąca je.Jedna tabletka starcza średnio na 1 litr zanieczyszczonej wody. -Flary: "Flary oświetlające „Solar Flame” firmy S&O. Praktycznie nie do ugaszenia!" -Wytrychy: "Praktyczny zestaw do otwierania mechanicznych zamków. Niezbędnik każdego szanującego się złodzieja." -Kanister 20L : "Aluminiowy kanister na benzynę lub inne substancje. Pojemność: 20L. -Kanister 5L: "Polimerowy kanister firmy S&O przechowa dla Ciebie każdą substancję!" -Lina: "Stara ale jara! Producent zapewnia, że wytrzyma nawet największe obciążenia." -Lina Stalowa: ... -Lina Polimerowa: "Firma S&O zapewnia, że lina jest w stanie wytrzymc nawet największe obciążenia. Lina stosowana przez wojsko." -Taśma: "Taśma izolacyjna firmy S&O. Jest nie zastąpiona gdy uszkodzi się jakiś kabel. Przydatna w każdym domu, firmie, biurze, czy bunkrze." -Latarka: "Latarka wodo odporna firmy S&O. „Pwer Beam 3000” rozświetli Ci każdą drogę! " -Maska przeciw gazowa: "Maska przeciw gazowa firmy S&O, z anty refleksem i możliwością zamontowania aż trzech filtrów! S&O to Jakość i Zaufanie!" -Manierka: Pojemność 1L -Lornetka: ... -Narzędzia: "Standardowy zestaw narzędzi i części dostosowany szerokiej gammy zastosowań. Niezbędnik każdego mechanika gospodarza. Umożliwia przeprowadzanie wielu napraw w domowym zaciszu." -Baterie (bat): Standardowe paluszki AA o przedłużonym działaniu. EKWIPUNEK "HITECH" -Noktowizor: "Teraz żadna ciemność nie będzie stanowić dla Ciebie przeszkody." -Multi Comp: "Jedno z najnowszych osiągnięć elektroniki i oprogramowania. Może operować zestawami danych, łamać hasła oraz służyć do wielu innych zastosowań." Wymaga komputery dobrze. -Czujnik ruchu: "Czujnik ruchu firmy S&O posiadający moduł bluetooth 2.0 dzięki czemu może działać bezprzewodowo." -MERS Battery: "MRES Battery- (Mobile Rechargable Energy System) Bardzo nowoczesny akumulator wykorzystujący najnowsze zdobycze polimerowych technologii. Bateria może oddawać energię o różnym natężeniu i napięciu do 5 urządzeń na raz. Znacznie skrócony został czas ładowania, a pełna wydajność szacowana jest na co najmniej dziesięć lat użytkowania. Szeroko stosowana przez wojsko. Jest mała, lekka i poręczna, lecz mocą dorównuje kilku zwykłym ołowiowym akumulatorom." -Spawarka: "Spawarka energetyczna „Atomic Power 3000” firmy S&O. Jej największą zaletą jest mobilność i niewielki ciężar. Producent zapewnia, że można nią z powodzeniem spawać nawet pod wodą." -Zaawansowany Narzędzi: "Rozbudowany zestaw zaawansowanych narzędzi i części dostosowany bardzo szerokiej gammy zastosowań." -Krótkofalówka: ... -Detonator: ... -Telefon komórkowy: "Niestety cierpi na chroniczny brak zasięgu." -Lornetka zaawansowana: Wyposażona w dalmierz, termowizje, noktowizję i bardzo duży zoom cyfrowy. Wymaga zasilania. PRZECIWNICY: ZOMBIE Prawie zawsze atakują w grupach. Wiecznie głodne, nienasycone i agresywne. Potrafią biegać. Dość wytrzymałe i szybkie. SMOKER Posiada bardzo długi „język” którym chwyta ofiary. Silny, wytrzymały i dość szybki. HUNTER Potrafi się skradać i skakać na duże odległości. Bardzo szybki i zwinny. BOOMER Gruby, i powolny. Rzyga wydzieliną, która wytwarza Paraliżujące opary. Wybucha przy bezpośrednim starciu i po otrzymaniu ciężkich obrażeń. Bardzo silny, lecz powolny i niezdarny. TANK Ekstremalnie silny i wytrzymały skurczybyk. PLUGER Potrafi latać, i pluje silnie żrącą wydzieliną, która utlenia się, tworząc Dławiący gaz. Wbrew pozorom jest dość silny i zwinny. POZOSTAŁE: *^*SAMOCHÓD*^* BROŃ: -Dubeltówka (Spider) 0/0 -M28 (Zwiadowca) 0/0 -USP45 (Medyk) 12/12 -Obrzyn (Medyk) 0/0 -Uzi (Chemik) 0/0 -M240 (SWAT) 0/0 -Mina p. piechotna (SWAT) x2 -Łom (Spider) x1 -Nóż x1 -Tasak x1 AMUNICJA: -20mm wybuchowy x4 -20mm nabój x3 -9mm x60 -5.56mm x0 -7.62mm x14 -8mm x23 -.50cal x7 -Gauge12 x15 -.45ACP x57 CHEMIKALIA: -Wielkie wiadro z benzyną (ok.120l) 35l INNE: -Kanister 5l 4l -Saperka (Spider) x1 |
Dobrze sie czujesz? :D |
Witam wszystkich. Jako, że nasi BG znają się już trochę czasu, wkleję kartę w tym wątku. Miło by było, gdyby reszta z Was zrobiła to samo :). Mam nadzieję, że będzie się nam ciekawie grało. Imię: Buch Latviesu Dane: 33 lata, mężczyzna. Klasa: Medyk. Awatar: Historia: Urodzony w Filadelfii, ma korzenie litewskie, jednak wie, że w dzisiejszych czasach ma to małe znaczenie. Mimo wszystko nie utracił swej świadomości narodowej. Przed rozpoczęciem całego tego bajzlu miał żonę Sarę i dwie córeczki, Nicole i Julię. kontakt z rodzicami zerwał jeszcze jako nastolatek, toteż nie obchodzi go to, oc sie teraz z nimi dzieje. Dawniej pracował jako ortopeda w prywatnej klinice medycznej w Los Angeles. W Las Vagas znalazł się z powodu wieczoru kawalerskiego swego znajomego, Franka Patrinsa. Od wybuchów jednak stracił z nim jakikolwiek kontakt. Posiada doktorat z medycyny. Charakter: - Cyniczny (lata pracy z ludźmi jęczącymi na każdym kroku z powodu byle pękniętej kości wyrobiły w nim specyficzne spojrzenie na świat). - Bywa empatyczny (cecha każdego szanującego się pana doktrora) - Dowcipny (przekonacie się ;]) - CIekawski (cecha ta najbardziej widoczna jest w jego podejściu do zombie. Uważa je oczywiście za krwiożerce bestie, jednak zwykł okeślać je też jako "niespotylkanie interesujące". Pała niezwykłą chęcią, aby zdadać "żywego" zombiaka). Atrybuty: - Zręczność: Dobrze - Percepcja Dobrze - Intelekt Dobrze Umiejętności: ( 8 / 8 ) -Pistolety: Idealnie (3) -Medyk: Leczenie ran krytycznych (6) -Chemia: Dobrze (1) -Sprint: Dobrze (1) -Broń snajperska: Beznadziejnie (-1) -Broń ciężkaL: Beznadziejnie (-1) -Saper: Beznadziejnie (-1) Perk: Medyk polowy EKWIPUNEK: PODRĘCZNY - Pistolet Colt 1911 7/7 - Beretta 9mm 15/15 - Colt Peac Maker .357 6/6 - Nóż x1 - .45ACP (7) x4 - 9mm (15) x3 - 357. (6) x1 - Pain killer x3 - Stim Pack x3 - "Scyzoryk" z imbusami, śrubokkrętami i kluczami. - Zapalniczka benzynowa. - Latarka. - Zestaw szybkiego leczenia 100% W PLECAKU - .45ACP x14 - 9mm x31 - 357. x2 - Puszka z konserwą turystyczną x5 - Manierka z wodą 1l - Grzałka - Paczuszka kawy (200 g) - Mapa drogowa stanu Nevada. -Apteczka pierwszej pomocy 100% -Torba lekarska 90% -"Perlaksim"(tabletki x2): Tabletka przeciwbólowa(efekt dużo słabszy niż w przypadku środka PainKiller). Czas działania do 4 godzin. -"PainKiller"(autokity x1): Sprawia niewrażliwym na ból. Lekko otępia, słabo uzależniający. -"Viroxil"(zastrzyki x1): Eksperymentalny lek przeciw wirusowy. -"Rad-X 116"(tabletki x7): Preparat chroniący przed promieniowaniem. Zażywać przed kontaktem z promieniowaniem. -"Rad-C 211"(tabletki x2): Preparat oczyszczający organizm z promieniowania. Zażywać po kontakcie z promieniowaniem. -"Prekobryna"(zastrzyki x3): Ekstremalnie silny antybiotyk. -"Hexozepan"(autokity x1): Silny środek uspokajający. -"Nergomecyna"(zastrzyki x1): Działa jak mocne sole trzeźwiące, jednocześnie regenerując tkanki nerwowe. -"Pluripotenaxol"(maść 60ml): Środek przyspieszający regenerację tkanek. -"Respironal"(zastrzyki x2): Preparat ułatwiający oddychanie i przyswajanie tlenu. Zwiększa wydolność płuc. -"Bioxoted"(tabletki x3): Środek przyspieszający oczyszczanie organizmu z toksyn chemikaliów. -"UZA Antidutum"(autokity x2): Uniwersalny zestaw antytoksyn. Błyskawicznie wiąże groźne toksyny i związki chemiczne. -"Go Power!"(tabletki x14) Lekki środek pobudzający umysł i ciało (+wytrzymałość, +intelekt). Działa do 3 godzin Słabo uzależniający. -"OR-14"(tabletki x1) Silny środek pobudzający umysł i ciało o długo okresowym działaniu(+wytrzymałość, +intelekt). Działa do 12 godzin po czym powoduje silne zmęczenie. -"Delirium"(tabletki x1) Lekki środek wyostrzający zmysły (+wytrzymałość, +percepcja, +zręczność). Czas działania do 4 godzin, po czym powoduje stan otępienia. Lekko uzależniający. |
Imię: Maks Wilanowski Pseudonim: Maks Mężczyzna, lat 30, Chemik wojskowy Charakter: -samotnik -inteligent -jak się z kimś pozna to miły i zabawny -bardzo niespokojny -lubi stawiać na swoim Historia: Miał córkę, syna i kochającą żonę. Lecz przyszła wojna. Wszyscy zginęli. Tylko on cudem przetrwał. Jako że jest po studiach chemicznych i pracował jako chemik w wojsku, miał małe laboratorium w piwnicy. Jako że przeprowadzał testy z wąglikiem i jadem kiełbasianym, ściany były ogromnie wytrzymałe oraz sterylne. Gdy wybuch zdmuchnął dom razem z rodziną, Maks siedział w piwnicy i przeżył. Miał zapasy na kilka dni. Poczekał aż promieniowanie opadnie i wyruszył w drogę, niszcząc wszystkie kolonie bakterii. Włóczył się po świecie, aż znalazł grupkę osób. Wyraźnie go potrzebowali. -Karabiny: Zajebiście -Chemia: Zajebiście -Pistolety maszynowe: Dobrze -Walka bronią: Dobrze -Saper: Dobrze -Sprint: Dobrze -Broń ciężka: Beznadziejnie -Um. Pilotażu: Beznadziejnie -Elektronika: Beznadziejnie Atrybuty: -Siła: Dobrze -Zwinność: Dobrze -Intelekt: Dobrze Perki: -Head Shoter Ekwipunek podręczny/używany: -SU-16 10/10 -Uzi 32/32 -Nóż x1 -Granat obronny x1 -5,56mm (10) x2 -5,56mm (30) x1 -9mm (32) x1 Ekwipunek w plecaku: -Zestaw Chemiczny -StimPack x1 -Lornetka x1 -Krótkofalówka +bat. 1 -Racja żywnościowa 1 -Taśma klejąca 3m -Manierka (1l) 0.5 -Manierka (1l) 0.5 -5,56mm (luzem) x23 -9mm (luzem) x41 |
1) Cyrus "SWAT" Parker 2)Dane personalne: M, 38 3)Klasa: Żołnierz wsparcia, Sierżant 4)Avatar: 5)Historia: Człowiek bez historii. Stracił pamięć i obudził się w podziemiach kasyna. Miał ponoć być wojskowym i nazywać się Cyrus Parker. Przynajmniej inicjały na mundurze na to wskazywały, oraz na jego rangę, sierżant. Znajomi mówili mu SWAT. Nie wiedział dlaczego, ale zajebiście znał się na broni ciężkiej i ładunkach wybuchowych. Do tego dochodziła jego struktura ciała. Był niemożliwie umięśnionym skurwielem, choć nie wyglądał jak stały bywalec siłowni. W kieszeni kamizelki znalazł starą czapkę khaki z napisem "Born to kill". Były tam również okulary przeciwsłoneczne z 1972r. Z czapką, jak i z okularami nigdy się nie rozstawał. Ponadto od czasu do czasu zapalić lubił trawkę. Nie był uzależniony. Po prostu to lubił. W podziemiach kasyna starał się uczyć cywili obsługi różnych CKM'ów, ale wszyscy go wkurwiali, albo on wkurwiał ich. Nie układało mu się w kontaktach z innymi ludźmi, chociaż portfelu miał zdjęcie pięknej dziewczyny podpisane Kacy. Na odwrocie pisało "I Love YoU Cyrus xD". SWAT nigdy się nie dowiedział kto to taki. 6)Charakter: - chłodny w kontaktach międzyludzkich - małomówny - pomocny - posłuszny rozkazom, choć nie musi się z nimi zgadzać - kłótliwy - trzyma się swoich zasad - arogancki - kreatywny 7)Atrybuty (3 punkty) - Siła 3 - Wytrzymałość 1 - Zręczność -1 8) Umiejętności (Żołnierz 7p. / Medyk 8p. / Inżynier 8p.) - Walka bronią 1 - Sprint 1 - Broń ciężka 3 - Saper 3 - Pistolety 1 - Chemia -1 - Elektronika -1 9)Perki (1 punkt) - Oparacie 1 10)Ekwipunek Podręczny/używany: -M249 +Dwójnóg -5,56mm 50 -Bagnet -Granat odłamkowy 2 -Kamizelka Kev. W plecaku: -Atlas Drogowy -Racja żywnościowa 1 -Manierka 0.5 -Latarka -Taśma -Krótkofalówka -Manierka 0.5 -Flary 1 -StimPack 1 -PainKiller 1 -5,56mm 100 -Łom -C4 0.5kg -Claymore 1 -Granat odłamkowy 2 |
Jack Mayers aka. "Jackie" lat 20 żołnierz zwiadowca Historia: Cytat:
-Zwinność: dobrze -Szybkość: dobrze -Percepcja: dobrze Perki: - Doświadczony strzelec Umiejętności - Broń snajperska: Zajebiście - Pistolety: dobrze - Sprint: dobrze - Skradanie się: dobrze - Saper: dobrze - Rzucanie: dobrze - Komputery: dobrze - Broń ciężka: beznadziejnie - Shotgun'y: beznadziejnie Ekwipunek podręczny/używany: -Glock18 15/15 -Dragunow 10/10 z lunetą i podstawką -9mm (15)x1 -7,62mm (10)x2 -Granat obronny x1 -Granat dymny x1 -Bagnet x1 -PainKiller x1 -Mundur polowy Ekwipunek w plecaku: -Stimpack x1 -WD Tabs x4 -"Bioxoted"(tabletki x1) -"UZA Antidutum"(zastrzyki x1) -"Go Power!"(tabletki x2) -"Delirium"(tabletki x1) -Racja żywnościowa 2 -Krótkofalówka +bat. -Noktowizor x1 -Lornetka x1 -Manierka (1l) 0 -Manierka (1l) 0.5 -tłumik x1 -7,62mm (luzem) x10 Awatar się jeszcze szuka. Pytanie: czy mogę nosić zdobyczny mundur S.W.A.T.u? Bez kamizelki oczywiście. |
Najpierw jakiś znajdź. |
Kiedy zaczynamy? Bo jak widać moja historia była robiona wciągu kilku minut, a skoro czekamy już drugi dzień, to mogłem stworzyć coś, co w ogóle da się nazwać kartą postaci, a nie... :( Więc kiedy? |
I tak masz lepszą od mojej. |
Powinna być lepsza od mojej poprzedniej :). Czyli dużo, dużo lepsza od tej. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:22. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0