Ten temat jest przeznaczony do komentarzy, rozmów, planowania i wszelakich komunikatów. Ponadto, będę tutaj wstawiał materiały związane z sesją - jeśli nie trafią bezpośrednio do jej treści.
Wstawiajcie swoje avatary. Szerokość nie większa niż 200 pixeli.
Życzę wam i sobie powodzenia w nowej sesji, forumowicze. Lets go make the Emperor proud.
Przeklejam poniżej kalendarium wydarzeń z tematu rekrutacyjnego.
818
- Inwazja na Bront (Februarius): Chaos zyskuje kontrolę nad większością systemu gwiezdnego oraz oczyszcza orbitę Bront z obrońców. Zaraz potem następują pierwsze desanty wojsk oraz bombardowania z orbity.
- Operacja Moonbreaker (Martius): do systemu Bront przybywają imperialne posiłki, które ścierają się z siłami Chaosu na orbicie i księżycu. Operacja zostaje zakończona sukcesem, siły Chaosu ponoszą klęskę, a odsiecz dociera na powierzchnię planety Bront.
- Odzyskanie Fydae (Aprilis/Maius): Imperial Navy miażdży resztę połączonych flot Kompanii Czerwonego Szakala i piratów Dust Raiders na orbicie Fydae Minos. Po kilku tygodniach walk na powierzchni planety, Imperium miażdży zorganizowany opór wroga. Do końca roku zostają wyłapane ostatnie niedobitki, a do Systemu Fydae powraca Pax Imperialis, m.in. za sprawą rodów RT Wolf i Messae.
- Chaosyci najeżdżają na system gazowego giganta Pry i zdobywają stację kosmiczną 41 Pry. W oparciu o nią konstruują tam swoją kwaterę główną oraz bazę dla floty.
819
- Czarna Krucjata sięga Ekspansji Koronus (pierwszy kwartał): Inwazje flot renegatów, mutantów i piratów Chaosu z czterech okolicznych Burz Osnowy.
- Czarni Krzyżowcy Chaosu rozpoczynają oblężenie agri-świata Cyrus Vulpa. Wstrzymanie lub opóźnienie dostaw żywności do wielu miejsc w Obrębie Golgenna.
- Chaosyci zdobywają komercyjną stację kosmiczną Port Gavinus, paraliżując Obręb Golgenna handlowo i finansowo.
- W połowie roku: Zostaje nawiązana współpraca między kilkudziesięcioma Rodami RT w celu złamania Chaosu w Koronus.
- Wielki Rajd: heretycy atakują Footfall, Port Wander i Stacje Przejścia. Koalicja RT kontratakuje. Przełamanie oblężenia Footfall prowadzi do pościgu przez Paszczę, ocalenia Port Wander i zniszczenia sił Arcywroga.
- Mroczne Mechanicum siłą i podstępem przejmuje operacje górnicze nad gazowym gigantem NDO/K4 od lojalistów.
- Koalicja uderza w pobliżu Bicza Boga-Imperatora i miażdży ostatnią znaczącą koncentrację sił piratów i renegatów Chaosu. Następnie zostaje rozwiązana. Część RT udaje się do Calixis by wesprzeć Imperium w Wojnie z Chaosem.
- Imperialne planety Obrębu Golgenna padają pod ciosami Chaosu: Sepheris Secundus, Luggnum i Sophano Prime. Imperium nie jest w stanie dłużej ich bronić z powodu blokad/oblężeń innych kluczowych miejsc, nadmiernego rozciągnięcia skąpych sił lądowych i kosmicznych oraz religijnej wojny domowej.
820
- Niezależna planeta Quaddis zostaje zaatakowana przez siły Slaaneshytów i prawie natychmiast podbita. Następujące potem ekscesy zdobywców okrywają niesławą ów świat (i, paradoksalnie, wiążą znaczącą większość wyznawców Slaanesha z dala od wojny).
- Rajdy Chaosytów na Seedworld AFG:218 i Orbell Quill, obydwa odparte przez obrońców.
- Nurgliści podbijają planetę Strank, bez problemu miażdżąc słaby opór dzikusów i Imperialistów w kilka dni. Znaczące ilości tubylców padają ofiarą zarazy, inni zwiększają szeregi kultu Nurgle’a.
821
- Czarna Krucjata najeżdża na cmentarny świat Granithor. Mimo fanatycznej obrony, planeta i jej księżyc, Donaris, szybko zostają zdobyte.
- Chaosyci rozpoczynają przebudowę Granithor w świat-fortecę. Blokady Valon Urr oraz Merov.
822
- Compliance of Sinophia: Imperial Navy oraz Ród Myr rozbijają znaczące siły secesjonistów z Sinophii w pobliżu Vaxanide. Zniszczony zostaje Ród Waldcroft. Rody Feckward i von Sorill zostają spacyfikowane. Bunt Sinophii stłumiony siłą przez desant Imperialnej Gwardii pod wodzą Lorda-Generała Antaeusa Drake’a. Po śmierci tamtejszego Gubernatora Planetarnego zostaje on mianowany Protektorem Sinophii i Peryferiów.
- Wojna domowa na Malfi: interwencja Inkwizycji na Malfi prowadzi do wybuchu lokalnej wojny domowej i pogrążenia się planety w anarchii.
- Nowe orcze Waaagh! przybywa na Peryferia. Przeciwko nim zostają zaangażowane znaczące siły Imperium, tak potrzebne do walk z Chaosem.
- Oblężenie Lathes i Port Wrath.
823 - przełom
- Bitwa o Światy Lathes: Ród Myr i Magos Meus Ortega z "Dziadka" przełamują oblężenie Lathes. Ginie Arcymagos Mrocznego Mechanicum. AdMech w pełni angażuje się w Wojnę z Chaosem.
- Bitwa o Port Wrath: AdMech i Flota Myr przełamują oblężenie Port Wrath. Ginie Admirał Obrębu Golgenna, Svyetlana Gorky, zdrajczyni Imperium i wyznawczyni Mrocznych Bogów. Flota Bitewna Calixis tworzy "Królewski Kołnierz" wokół systemu Scintilla, wikłając się w starcia z flotą Chaosu.
- Imperium kieruje posiłki na Valon Urr i Cyrus Vulpa.
- Ustanowienie "trójkątu logistycznego Lathes - Port Wrath - Landunder" wydatnie wspomaga wysiłki obrońców.
- Chaosyci rozpoczynają przebudowę Strank w świat-fortecę.
- Do końca tego roku zostają odparte lub powstrzymane prawie wszystkie próby ataków i rajdów Czarnych Krzyżowców poza Obręb Golgenna. Powodem jest zwiększona aktywność i siła Imperialistów, oraz koncentracja sił Chaosytów na ważniejszych celach w zasięgu ręki.
824
- Nowa fala ataków i posiłków Chaosu. Oblężenie Merov i Valon Urr. Inwazja Mrocznego Mechanicum na Turanshush (z miejsca odparta). Rajdy na Landunder i Skorgulian, odparte wielkim kosztem.
- Zostaje ustanowiony drugi front, z centrum dowodzenia na Turanshush. Siły Imperium po szybkim natarciu grzęzną w przedłużających się kampaniach lądowych na Granithor i Bront.
- Pierwsza Bitwa o Merov: odsiecz AdMechu, Rodu RT Myr i Kosmicznych Marines z Kapituły Piorunu Khana na Merov. Znaczące straty po obu stronach. Zniszczenie floty kosmicznej wroga i intensywna kampania lądowa. Poświęcenie stołecznego kopca na rzecz unicestwienia sił Khornistów (w tym większości Chaos Marines obecnych na tej planecie) i wielu innych Chaosytów. Odsiecz wycofuje się z planety z powodu przybycia posiłków wroga, i kieruje się na Dreah. Rozpad Kombinatu Merovech.
- Bitwa o Quaddis: siły Piorunu Khana, Rodu Myr i "udziałowców" odzyskują planetę Quaddis z rąk Chaosu i miażdżą armię Slaaneshytów. Ginie ich przywódca, lord Chaosu o przydomku Sensate.
- Bitwa o Valon Urr: odsiecz Imperium prowadzi do zniszczenia armii Tzeentchian, klęski Chaosu w tym systemie i zabezpieczenia północnego skraju Obrębu Golgenna.
- Bunty więźniów na Kommitzar i innych koloniach karnych (prawdopodobnie inspirowane przez agitatorów Chaosu), natychmiast krwawo stłumione przez Adeptus Arbites.
- Druga Bitwa o Merov: Myrowie i Piorun Khana powracają ze znacznymi siłami Imperium na Merov. Przełamanie oblężenia planety i zniszczenie floty kosmicznej wroga oraz jego sił naziemnych prowadzą do zwycięstwa obrońców.
- Bitwa o Strank: Piorun Khana, Myrowie i inne siły Imperium dokonują inwazji na Strank. Po ciężkich walkach, wojska i twierdze Chaosu zostają zniszczone, w tym pokaźna armia Nurglistów. Ginie “Arcykapłan Plagi”, Czarnoksiężnik CSM i lider Nurglistów. Mimo sukcesu, przez następne lata Strank gnębią powracające, wysoce śmiertelne i zakaźne plagi.
- Mediacja na Malfi: Vern Chorda-Myr zostaje wytypowany do rozwikłania problemu wojny domowej na Malfi. Negocjacje (i otwarte działania Inkwizycji) prowadzą do “aktywacji” potężnego kultu Chaosu, znanego jako Zamaskowani. W całym Sektorze Calixis dochodzi do zamachów, zdrad i sabotaży ze strony uśpionych agentów tegoż kultu. Gubernator Planetarny i część rodów arystokratycznych (w tym znaczna część rządzącego Domu Maken) dołaczają do buntu po stronie kultystów.
- Interwencja sił Imperium i Inkwizycji nie dopuszcza do wsparcia buntowników malfiańskich przez siły Chaosu spoza systemu i prowadzi do ich krwawej klęski. Dom Belasco wychodzi na prowadzenie. Stavros Belasco zostaje nowym Patriarchą-Eminencją Malfi i przeznacza całą potęgę swej planety na rzecz wojny z Chaosem. Walka z Zamaskowanymi nadal absorbuje znaczącą większość sił i środków Inkwizycji do końca wojny (a nawet dalej).
- Space Hulk Chaosu, powód wyjątkowej mobilności sił wroga i źródło nieustających jego posiłków, wpada w zasadzkę Imperial Navy i Inkwizycji w pobliżu Malfi. Drużyny straceńców dostają się na pokład konstruktu, detonując na nim potężne bomby i zostawiając silne nadajniki astropatyczne. Eskorta konstruktu zostaje zniszczona, a on sam pokonany, ucieka. Imperial Navy angażuje się w pościg, ściągając swoje najlepsze okręty do tego zadania.
826
- Bitwa o Haddrack: Space Hulk Chaosu zostaje złapany ponad planetą śmierci Haddrack w Marchiach Drususa i angażuje się w bitwę ze ścigającymi go okrętami Imperial Navy i Rogue Traders. Ostatecznie, po długiej i brutalnej wymianie ognia (oraz użyciu przez Imperium dużej ilości Atomików), konstrukt Arcywroga zostaje zniszczony za cenę dwóch wielkoformatowych okrętów IN i wielu uszkodzeń oraz strat w załodze dla innych (w szczególności RT).
- Bitwa o Sleef: większość sił kosmicznych i naziemnych Orków zostaje wreszcie wyparta na martwy świat Sleef. Obecność tylu zielonoskórych prowadzi do rozdarcia delikatnej na tej planecie zasłony między światem realnym a Immaterium, powodując masywną inwazję demonów i innych potworów z Osnowy. Imperium korzysta z tej sytuacji, wykonując na planecie Exterminatus. W tym czasie, grupa bitewna Imperial Navy niszczy pozostałe okręty Orków, ponosząc jednak przy tym całkiem spore straty (krążownik klasy Dominator i trzy niszczyciele klasy Cobra). Mimo strat, operacja zostaje zakończona pełnym sukcesem - destrukcją orczego Waaagh! i przywróceniem pokoju na Peryferiach po tylu latach nieustających najazdów Xenos i buntów Sinophiańczyków. Zdewastowane Sleef zostaje wpisane do indeksu światów zakazanych przez Inkwizycję.
- Po zniszczeniu Orków i Space Hulka, Imperium przeznacza całe swe siły na Wojnę z Chaosem, organizując odsiecze dla Bront i Cyrus Vulpa oraz uderzenie na Królewski Kołnierz.
827
- Bitwa o Cyrus Vulpa: Imperium sprowadza dodatkowe posiłki na ten świat i organizuje szeroko zakrojoną ofensywę w głównym rejonie walk. Bitwa zostaje zwyciężona za cenę olbrzymich strat, a Chaos zostaje wyparty z planety.
- Bitwa o Bront: mobilizacja olbrzymich sił Chaosu zgromadzonych na Bront skutkuje kulminacją wieloletniej kampanii na tej planecie. W masywnej bitwie, wojska Arcywroga zostają zdruzgotane przez siły Imperium. Niedobitki przechodzą do wojny partyzanckiej, Zagrożenie zostaje wyeliminowane do końca roku.
- Zdobycie Donaris, księżyca Granithor, przez siły drugiego frontu. Ustanowienie tam silnej fortecy i garnizonu dla wojsk imperialnych.
828
- Pod naporem Floty Bitewnej Calixis i okrętów z Floty Segmentum Obscurus, Królewski Kołnierz zostaje przełamany. Flota Chaosu traci inicjatywę i dzieli się na trzy fragmenty, które wycofują się do systemów Scintilla i Pry oraz do Port Gavinus.
- Bitwa o Surowce: zmasowany kontratak IN, IG oraz Astartes na trzy najważniejsze światy górnicze w Obrębie Golgenna (i całym Sektorze Calixis): Sepheris Secundus, Luggnum i Sophano Prime. Zbiega się on w czasie z rebelią populacji, wciąż lojalnych wobec Imperium. Po ciężkich walkach na wszystkich trzech planetach, lwia część sił lądowych Chaosytów zostaje zniszczona, a okręty przegnane. Po odzyskaniu planet, Imperium natychmiast przeprowadza przyspieszoną odbudowę i rekolonizację. Do końca roku zostaje wznowione wydobycie i eksport.
- Bitwa o Scintillę: do systemu stołecznego przybywają posiłki, z marszu wygrywając bitwę kosmiczną. Imperium przeprowadza systematyczne ofensywy i kontrofensywy na Sothus, Lachesis oraz Scintilli (m.in. na Pustkowiach, w Mieście Gunmetal i w Kopcach Sibellus, Tarsus oraz Tenebra), miażdżąc siły Chaosu i Bladego Rojowiska doszczętnie, mimo wysokich strat. System zostaje wyzwolony, a flota Chaosu ucieka.
829
- Inwazja na Siedlisko 228: siły Imperium miażdżą zgromadzone wojska Chaosu, jego bazy i flotę systemową w wielkiej bitwie. Klęska Chaosytów jest druzgocząca i znacznie pogarsza ich sytuację w całej wojnie. Planeta zostaje poddana skrupulatnemu wypalaniu Skazy oraz rekonsekracji przez Eklezjarchię i Inkwizycję.
- Bitwa Flot: generalny szturm Imperial Navy na pozycje flot Chaosu w systemie Pry oraz w rejonie Port Gavinus. W obydwiu starciach Imperium tryumfuje (mimo bolesnych strat), niszcząc kompletnie floty Chaosu oraz wspierających ich Mrocznych Eldarów z Kabały Karmazynowych Nieszczęść i najemnych Orków.
- Ostatni Gambit: Chaosyci wykonują ostatni zmasowany atak, na cel biorąc sobie Iocanthos i Ysai Ydumee, do tej pory będące jedynie obiektem sporadycznych rajdów. Niewielkie zgrupowania transportowców ze skromną eskortą bez większych problemów przedzierają się przez linie wroga i dowożą siły inwazyjne na obydwie planety.
- Bitwa o Iocanthos: szybkie siły Chaosu desantują i rozpoczynają masowe niszczenie/grabież plantacji kwiatów Ghostfire, czyniąc olbrzymie szkody (które w przyszłych latach skutkować będą wielkimi niedoborami narkotyków bojowych nie tylko w Calixis ale i w reszcie Segmentum Obscurus). Siły tubylców nie są w stanie ich powstrzymać, Port Suffering zostaje zrujnowane podczas walk. Dopiero odsiecz IN/IG i przepędzenie floty Chaosu przypieczętowuje los agresorów i pyrrusowe zwycięstwo Imperium.
- Bitwa o Ysai Ydumee: Chaos dokonuje rajdu na ten świat pogranicza i przeprowadza rozmowy dyplomatyczne z ostatnią liczącą się siłą Bladego Rojowiska w sektorze. Imperium kontratakuje i miażdży obydwie siły, formalnie i realnie kończąc Bladą Krucjatę oraz istnienie Bladego Rojowiska.
- Lord Sektor Marius Hax pada ofiarą zamachu w Błyszczącym Pałacu. Lidera zamachowców, arcy-heretyka Coriolanusa Vestrę dosięga sprawiedliwość ze strony Inkwizycji.
830
- Bitwa o Granithor: Imperium dokonuje inwazji na świat-fortecę Chaosu. W tytanicznej bitwie, siły Czarnej Krucjaty zostają rozbite. Ginie Bellephrades, chaotyczny lord krucjaty, wraz ze swoim sztabem. Imperium ponosi olbrzymie straty, ale ostatecznie odnosi zwycięstwo na ostatnim polu bitwy Wojny z Chaosem.
- Koniec Calixiańskiej Czarnej Krucjaty: Imperium odnosi ostateczne zwycięstwo w trzynastoletniej wojnie z Chaosytami, Xenos i anty-imperialnymi oportunistami, którzy nawiedzili sektor w tym okresie. Straty w ludziach, militariach i gospodarce są olbrzymie i doprowadzają w rychłym czasie do wielkiego osłabienia Sektora Calixis. Czasy słabości, anarchii i odbudowy trwać będą całe dziesięciolecia.
- Resztki Czarnej Krucjaty rozpraszają się, uciekając przed gniewem Imperialistów. Znacząca ich część ląduje na Malice, gdzie prawie doprowadzają do zwycięstwa Chaosu w wieloletniej wojnie domowej (znanej również jako "Wojna Wraków"). Imperium angażuje się w ramach pościgu.
-Witam wszystkich i dzięki za przyjęcie do gry. Udanej zabawy życzę i Wam i sobie :)
Pipboy79
17-04-2014 16:17
-Ok, co do te mapki powiem tyle, że dobrze trafiło, że mam niebieski kolor bom daltonista i prócz chyba jeszcze tych czarnych to reszta mi się zlewa z tłem... :)
-Ale mapka fajna :)
-Hmm... A generalnie to ile jest do tego lądowiska na mapie?
Micas
18-04-2014 00:07
Cytat:
Napisał Pipboy79
(Post 492494)
A generalnie to ile jest do tego lądowiska na mapie?
Jakieś siedemdziesiąt metrów w linii prostej, na oko. Trzeba by to zmierzyć, a skali nie mam. Postacie zajmują ok. 1,5m.
+++
Przeklejam tutaj informacje o planecie, na której toczy się walka. Wprowadziłem retcon w sprawie populacji - poprzednie wartości były zbyt duże jak na peryferyjny świat o niewielkiej wadze.
PLANETARNY DATAFAX
[MEDIA]http://oi61.tinypic.com/2rf7v4i.jpg[/MEDIA]
Populacja: około 13 mln (dawniej ok. 98 mln)
Stopień daniny: Aptus Non (dawniej Exactis Tertius)
Notyfikacja specjalna: Imperium nie sprawuje realnej kontroli nad Malice od ponad 150 lat.
Geografia/Demografia: główny klimat planetarny suchy umiarkowany, o bardzo niskim stopniu wilgotności powietrza. Atmosfera przepełniona jest zanieczyszczeniami wynikłymi z powodu dziesięcioleci intensywnych działań wojennych. Temperatury pozostają w strefie umiarkowanej, ze średnią amplitudą od -15 do +20 stopni C. Planeta posiada ubogie zasoby wodne, tak naziemne, jak i podziemne, z powodu wyeksploatowania i innych czynników. Środowisko naturalne jest ograniczone i nieprzyjazne z powodu działań wojennych, rabunkowej eksploatacji i skażeń wynikłych z użycia broni masowego rażenia oraz innych czynników. Gospodarka rolna na większą skalę nie istnieje. Zasoby mineralne w większości wyeksploatowane. Większość dawnych ośrodków przemysłowych i miast jest pogrążona w ruinie lub zniknęła z powierzchni planety. Pozostałe, wespół z kilkudziesięcioma wrakami rozbitych statków próżniowych, stanowią jedyne koncentracje ludności.
Ważne: planeta posiada niezbadaną tendencję do przyciągania statków uznanych za zaginione lub utracone w Otchłani Hazeroth, które prawdopodobnie pojawiają się w systemie dzięki prądom Osnowy i rozbijają się na powierzchni planety, gdzie są szabrowane i/lub przejmowane przez tubylców. W związku z natężeniem tych rozbitych i ponownie zagospodarowanych statków, wojna domowa na Malice została nazwana "Wojną Wraków".
Typ rządów: brak - planeta pogrążona jest w anarchii, podczas gdy poszczególne grupy tubylców utrzymują własne systemy rządów, bazujące głównie na despotyzmie (nominalnie planeta posiadała Gubernatora z nadania Adeptus Terra, jednakże urząd ten został zniesiony w wyniku braku kontaktu z Imperium i wybuchu wojny domowej).
Imperialny Komandor: brak (patrz wyżej).
Obecność Adepta: brak (patrz wyżej).
Militaria: jako świat wojny, Malice jest wysoce zmilitaryzowana, nawet po nieuniknionym przez lata zmniejszeniu intensywności działań wojennych i rozpadzie głównych frakcji. Podejrzewa się, że znacząca większość każdej z setek grup reprezentuje sobą potencjał militarny, czego świadectwem są nieustające utarczki pomiędzy nimi.
Handel/Ekonomia/Addendum: Malice nie przejawia już praktycznie żadnej wartości dla Imperium pod kątem ekonomicznym czy strategicznym. Handel i gospodarka na jej powierzchni ograniczone są do barteru, łowiectwa, recyklingu i zbieractwa na niewielką skalę. O istnieniu poszczególnych plemion nie decydują posiadane nadwyżki zasobów na handel a siła militarna pozwalająca na udane łupieżcze rajdy lub anihilację/asymilację innych grup.
Notyfikacja specjalna 2: nieregularne raporty sprzed co najmniej trzydziestu lat wskazują na bytność nieokreślonych Xenos, prawdopodobnie zorganizowanych i posiadających zaawansowaną technologię.
Notyfikacja specjalna 3: planeta została podporządkowana przez odłam sił Arcywroga, pozostały po niedawnej wojnie w Obrębie Golgenna. Trwa imperialna pacyfikacja, kryptonim Blackwatch.
Pipboy79
26-04-2014 21:57
-Jak to wygląda z HP u mnie? Ile z ilu mi zostało po tych postrzałach? Wpływa to jakoś na mojego hiroła?
Micas
26-04-2014 22:44
Cytat:
Napisał Pipboy79
(Post 493993)
-Jak to wygląda z HP u mnie? Ile z ilu mi zostało po tych postrzałach? Wpływa to jakoś na mojego hiroła?
Nie mam zielonego pojęcia... bo nie wysłałeś mi jeszcze mechanicznej karty postaci.* Z doświadczenia jednak powiem Ci, że postacie mają zazwyczaj między 10 a 15 Żywotności, a poważny wpływ na postać mają dopiero obrażenia krytyczne (to jest: poniżej 0 Żywotności).
* :.
EDIT: Wstawiam tutaj dla potomności kopię wizerunku tubylczego armsmana.
[MEDIA]http://s13.postimg.org/b6cacaojb/Metro_Soldier.jpg[/MEDIA]
Upload by: postimage.org.
Autora i pochodzenie macie na "obrasie".
Pipboy79
28-04-2014 16:18
-Hmm... Spoko chłopaki oni latają w samych hełmach i goglach to ich będzie można rozwalać tuzinami :)
Micas
30-04-2014 17:12
Nie od razu Rzym zbudowano... I nie od razu graczom w papę trza dawać. Cierpliwości. Mam jeszcze parę asów w rękawie. Tych normalniejszych, i tych bardziej paskudnych. Może jeszcze mnie zdążycie znienawidzić. :D
Arvelus
23-05-2014 12:52
Hej, Iakovich.
Ty grasz?
Bo przydały by się rozkazy.
Właśnie usiadłem do pisania posta, ale zdałem sobie sprawę, że Maverick zaczął wydawać rozkazy w obecności komisarza. Jeśli już tu nie zaglądasz to niech będzie, nie pierwszy raz dostanie naganę, ale wierzę, że Mistrzu, przejmując nad nim kontrolę, nie odpali mi kulki w łeb za podważanie jego autorytetu : P
Natomiast jeśli grasz to adekwatne jest aby twój post był pierwszy. Wiesz.. polecenie by Maverick celował w wieże, rozkaz przerzedzenia serwitorów nim do nas dotrą.. takie tam.
Azrael1022
23-05-2014 22:42
Iakovich ma wpisane w profilu: Zainteresowania - "aktualnie dziecko i rpg(jak mam czas)" - a to wiele tłumaczy, bo jak jego pociecha ma kolkę czy coś, to rozumiem, że do wchodzenia na forum nie ma ani głowy ani czasu.
@Micas
Jeżeli Iakovich się nie zjawi, to może na czas tej akcji my zNPCujemy postać komisarza? Wyda rozkazy, rozdzieli funkcje, itp. W końcu to nasza gra,a ty i tak masz sporo eNPeCów do prowadzenia. Takie rozwiązanie ułatwi nam sprawę - będzie się łatwiej wyrobić czasowo.