Mam lekkie urwanie głowy dziś i jutro. Tak więc w ciągu dwóch dni (może nawet dziś) odpisy dla chłopaków się pojawią (bo są krótkie), ale wstępniak dla Ravanox musi sekundę poczekać - maksymalnie w środę będzie :) A. |
Mnie tam się nie spieszy jak to zawsze powtarzam, hihi. Powitać chłopaków, ładne posty z waszej strony :) |
Post jest. Mechanika była w użyciu, dlatego odpisy są takie, a nie inne w niektórych momentach :) Tak jak pisałam, mecha jest ukryta, ale jeśli ktoś chce bardzo wiedzieć, czemu ma taki odpis, to mogę dawać wyniki w spojlerach. |
Idzie nam szybko, dzięki chłopaki za opisy ;) Niestety, chwilkę musicie poczkekac, bo wprowadzenie dla Ravanox ma priorytet - więc nie odpiszę wam, póki go nie skończę. Sorki że tak, ale muszę utrzymać jakąś synchronizację wątków. Mój odpis dla was wszystkich powinien pojawić się koło czwartku, maks piątku, być może wpis dla Rav będzie wcześniej. |
|
@Dhratlach Pytanko kontrolne: jeśli ta dwójka NPC' wykona jakiś ruch/działanie, które wg. mechaniki powinno rozpoczynać sekwencję walki (agresja), to reagujesz czy się poddajesz biegowi zdarzeń? |
Cyrulik zareaguje poddając się biegowi wydarzeń :p Oczywiście pytanie było czysto teoretyczne, prawda? :D |
Nie żyjesz :> |
Heh... cóż, przynajmniej odszedłem jako taki żołnierz niezłomny... :> W końcu Cyrulik to nie jakaś tam miękka faja jest :D Edit: ...a tak po prawdzie to to jaka reakcja w duże mierze zależy od tego jaka będzie agresja ;) |
A właśnie. Nie napisałam o tym, ale: ŚMIERĆ POSTACI NIE OZNACZA KOŃCA GRY Mechanika SwN jest dość mordercza, a ja nie będę celowo ratować graczy... ale nie będę też karać. Jeśli ktoś zginie, tworzy nową postać, zgodnie ze wszystkimi zasadami obowiązującymi w podręczniku... i gra dalej nią, jeśli ma taką ochotę :) Więc nie bójcie się ryzykować (byle z głową), bo nie musicie kończyć gry przy niepowodzeniu w kostkach. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:37. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0