lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Science-Fiction (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-science-fiction/)
-   -   [Komentarze] Nemesis (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-science-fiction/18341-komentarze-nemesis.html)

Wenzel 27-03-2019 09:19

Ugh... Ta runda wymagała trochę więcej uwagi pomimo krótszego opisu.

Macie podsumowanie pozostałych Wam w tej rundzie PK. Cyferka 7 wzięła się stąd, że na początku gry kapitan użył zdolności Motywacja dającej Wam dodatkowy 1PK.

Wszystko powinno działać teraz, jak należy. Na mapce pojawiają się nowe elementy - znaczniki Warning wskazują korytarze z których słychać hałas. Drzwi oznaczają przejścia, gdzie mamy zatrzaśnięte drzwi, które możecie otworzyć tylko i wyłącznie za pomocą swoich umiejek/przedmiotów.

Hałas: czas wyjaśnić. Każdy korytarz ma swoje oznaczenie cyfrowe. Po ruchu do pustego pomieszczenia następuje rzut kością, który wskazuje skąd dobiega Was hałas. Gdyby ze względu na kolejny rzut, czy to przez ruch czy to przez jakieś wydarzenie, ten sam korytarz miałby być wskazany po raz kolejny - następuje SPAWN przeciwnika. Jest on losowany z torebeczki wszystkich przeciwników, którzy znajdują się obecnie gdzieś tam na statku, ale nie są jeszcze fizycznie na planszy.
Grupa z Mechanikiem, Żołnierzem i Medykiem wyrzuciła na kości Niebezpieczeństwo/krytyczne niepowodzenie. Oznacza to, że przeciwnik z sąsiedniego pomieszczenia idzie do nich lub jeśli go nie ma, to oznacza się hałasem każdy sąsiadujący korytarz, który nie ma jeszcze znacznika hałasu.

Tak więc rzut okiem na mapę będzie wam mówił jakie macie szanse na wylosowanie jakiegoś spotkania. Obecnie dwóch Intruzów już kręci się po statku w dwóch różnych pomieszczeniach, wybranych przeze mnie na starcie gry. To wszystko.

Opisy przedmiotów lecą nieco później do doca, koło 12:00 powinno wszystko już być. Po tej godzinie zajrzyjcie do swoich KP. Będziecie tam mieli przypomnienie Celu Głównego, którego dostaliście na PW + mini-quest dla przedmiotu specjalnego dla waszej postaci. :P

Sygnał można wysyłać z specjalnego pomieszczenia na statku, trzeba go znaleźć.

Proxy 27-03-2019 10:08

Zwiadowczyni potrafi otworzyć drzwi. Po co walczyć w dwie osoby, jak można walczyć w trzy osoby. :)

Wenzel 27-03-2019 11:25

Ale Pilocik i tak już prawie się wyczerpał na tę rundę, więc po co ma za Wami iść, jak jest w swojej obecnej lokacji super bezpieczny + kolejną rundę zacznie z dodatkowym PK? Dodatkowo akurat Pilot i Admin są najlepsi w otwieraniu drzwi, które nie chcą współpracować. Reszta ma większe ograniczenia. :P

Ok, wszystko uzupełnione, wasze KP mają dodatkowe informacje na samym dole i aktualny ekwipunek. Później stworzę gdoca z listą pomieszczeń, bo wciąż o tym zapominam - będzie tam na bieżąco to co zostało w pomieszczeniach, które odwiedziliście.

Wenzel 28-03-2019 09:36

Pytanie - potrzebujecie więcej czasu na zastanowienie się, który z celów wybrać? Za moment koniec rundy, właściwie to już teraz jesteście na resztce "czasu i energii", a patrząc na ten niefart drużyny od Silników w hałasie, to jeśli nie ruch, to Event może nasporzyć im niechcianego towarzystwa ;P

Mógłbym zmienić zdecyduj gdy napotkasz Intruza na zdecyduj do końca rundy 2. :P

Przypominam, że możecie dać pass bez wykorzystywania wszystkich akcji dla większego bezpieczeństwa.

Googolplex 28-03-2019 23:31

Damy radę...
I sorry za nikłą aktywność w komentach, jakoś tak... praca xD

E:

W temacie sesji trochę.
[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=pP2od2GS-5o[/MEDIA]

pi0t 04-04-2019 22:21

Jutro popołudniu/wieczorem, najpóźniej w pojutrze będzie mój post.

hen_cerbin 04-04-2019 22:49

Ruszam się po zwiadowcy, a moje działania trochę zależą od jej działań. Więc czekam z postem.

Wenzel 07-04-2019 21:02

Dwie osoby zadeklarowały się na PW, że niedługo napiszą, a sam mam parę rzeczy na głowie związanych z przeprowadzką i przygotowaniem do prowadzenia sesji na żywo, więc przedłużę kolejkę i maksymalnie we wtorek wieczorem zabiorę się za odpis. Osoby bez pisemnej deklaracji albo jakiegoś info do tego czasu będą miały "oszukane" na ich nie korzyść karty przy kolejnym dociągu wydarzeń żeby trochę przyspieszyć rozgrywkę ;P

Ronin2210 09-04-2019 22:19

Skoro to koniec rundy to żołnież zbiera przedmioty jakie pozostały w pomieszczeniu i na jakie pozwalają mu jego akcje i udźwig.

GrubyErni 12-04-2019 00:23

By zużyć akcje z tej rundy to zbadam kilka próbek ( spróbuję w ten sposób znaleźć słabe punkty straszącego nas monstrum)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:51.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172