Szczerze mówiąc wolałbym temat z materiałami, bo do doca żadną siłą nie mam dostępu. |
Dzisiaj to ogarnę, czekałem jeszcze na spóźnialskich. Niech będzie temat w takim razie ;) Od razu uprzedzam, że może jutro rano wrzucę jakiś odpis... a potem nie spodziewajcie się niczego aż do poniedziałku, bo na ZjAvę wyruszam. |
Dzięki. Ale rzucam na Ciebie pogardę za tą dezercję :D |
O, teraz się zorientowałem, że leczenie to umiejętność zaawansowana. Żegnaj, biedny Rolfie... No, chyba że ktoś coś wykmini :P Nie żebym podpowiadał, ale macie możliwość uratowania tego typa. |
Co to umiejętność zaawansowana? Nie wiem jak się ratuje typów nie lecząc ich. Znając życie to jakiś techniczny myk, a ja nie znam systemu... Albo to jest magiiiiczny łańcuszek (ale to chyba nie w WH?) |
Umiejętności dzielą się na podstawowe i zaawansowane. Podstawowych może używać każdy, tyle że jeśli jej nie posiadasz na karcie to bierzesz połowę wartości swojej cechy. Np. Johann chce kupić miecz i próbuje wytargować niższą cenę. Nie posiada targowania, ale jest to umiejętność podstawowa. Ma 30 ogłady (targowanie opiera się na ogładzie), więc bierze do testu połowę - czyli musi rzucić mniej lub równo 15. Umiejętność zaawansowana to taka umiejętność, której możesz używać tylko wtedy, gdy ją posiadasz. |
Umiejętność zaawansowana to taka, której nie możesz użyć jeśli jej nie posiadasz, w przeciwieństwie do podstawowej, którą możesz użyć testując połowę cechy. Chyba jasne, nie? Podstawowa to przeszukiwanie na przykład i nawet jej nie mając wykorzystujesz 1/2 Int postaci do testowania. A jak nie masz leczenia, to nawet z Int 1000 jakbyś chciał to nie poleczysz . |
Dobra, dzięki. Zajrzałem po sąsiedzku do twojej sesji, Xep, więc coś niecoś z mechaniki podłapałem. Teraz jeszcze chciałbym się coś o broni palnej dowiedzieć, a właściwie głównie o mojej rusznicy. Mam wrażenie, że z halabardą byłbym mechanicznie potężniejszy, ale rusznica lepiej mi działa na wyobraźnię, no i z tarczą też chciałem latać... |
Twoja rusznica zadaje 4+k10 obrażeń. Krótki zasięg - 24 metry, długi - 48 (w długim masz karę -20 do trafienia). Jest zawodna (96-99 broń się zacina, 00 wybucha) i druzgocząca (rzucasz 2k10 i wybierasz wyższy rezultat przy trafieniu). Przeładowuje się ją dwie rundy, ale że masz błyskawiczne przeładowanie to zajmuje ci to rundę i jedną akcję (runda dzieli się na dwie akcje). EDIT: Stworzyłem temat z materiałami - http://lastinn.info/komentarze-do-se...-genhafen.html |
Czytam, i wychodzi że mam beznadziejną tą postać. Wszystkie inne w podstawowych dla siebie cechach mają po 40-50 bez rozwinięć 0.o |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:44. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0