lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Warhammer (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/)
-   -   [Komentarze]: Służba nie drużba. (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/13780-komentarze-sluzba-nie-druzba.html)

Dekline 12-06-2014 19:56

Ok, rozumiem. W takim razie możemy tak zrobić.

archiwumX 12-06-2014 21:41

A Pieter jest ciekawski:)

Kerm 12-06-2014 21:53

Jestem za tym, by rankiem złapać tego bandytę i iść dalej.

Pipboy79 12-06-2014 21:55

-Gdzie dalej? Jak go złapiem i nie będzie ich więcej to możem wracać na chatę :)

Kerm 12-06-2014 21:57

Ale to chyba nie jest ostatni bandyta.
Jeden chyba poszedł dalej? Z jeńcem.

Pipboy79 12-06-2014 22:25

-Ja zrozumiałem, że ten z jeńcem to ten cożeście go zaciukali a jeniec to była ta dziewczynka. Ale może faktycznie jest jeszcze ktoś.

Dekline 12-06-2014 23:13

Mnie się zdaję że to ostatni:)

archiwumX 12-06-2014 23:21

A skarb albo coś innego ważnego fabularnie może być w ruinach.

Pipboy79 13-06-2014 21:53

Cytat:

A skarb albo coś innego ważnego fabularnie może być w ruinach.
-I tak mamy po drodze a do rana powinno zostać pogożelisko chyba...

Reinhard 17-06-2014 08:24

To ostatnie, przedostatni był ten od zabitego dziecka.

EDIT: odległość drzewa ze śladami od innych drzew to około 7-8 metrów w każdą stronę. Ziemia jest nierówna, trochę na niej zgniłych liści z jesieni. Gęste i bujne kępy trawy (bliskość moczar), dorastającej do kolan. Sporadyczne ślady zajęcy, saren i wilków, prawdopodobnie w kierunku jakiegoś wodopoju w pobliżu bagien.

Sądząc po słońcu, wieś jest na południowy zachód od was. Bagna są na północny wschód od was i tam prowadzą nieliczne ślady oraz w tamtym kierunku prowadziły ślady banity, zanim znikły przy drzewie. Na północnym zachodzie, około 7 metrów od drzewa, znajduje się trochę krzewów wysokością dochodzących do metra. Część z nich jest połamana, zapewne czymś o dużej masie i z dużą siłą. Złamania są stare - prawdopodobnie pochodzą z końca zimy.

Drzewa tutaj mają przeważnie powyżej 100 lat, ich pnie są szerokie, mają wiele konarów. Są to dęby, buki i graby. Drzewo ze śladem to grab. Generalnie, po zmroku, nawet w grupie nie czujecie się tu komfortowo i macie nadzieję, że cokolwiek nie wyrobiło sobie czasowego barłogu w krzakach, nie wróci tutaj na nowo. Szanse na to są niewielkie - ślady są stare - więc nawet jeśli, to są to obrzeża rewiru tego czegoś.

W jakiej odległości od drzewa i w jakim kierunku rozbijacie obóz? Jaka jest kolejność wart?

EDIT 2 (21.06):
Dotychczas zdobyte przez drużynę PD
Zaplanowałem więcej PD niż w poprzedniej przygodzie, ze względu na czas trwania jednej sesji znacznie dłuższy niż na żywo, by się rozwój nie zmienił w fikcyjną ideę.

Scena X: tytuł sceny
Założenia MG: dodane, żeby gracze mieli się z czego pośmiać
Maksymalne PD: jak tytuł mówi

Scena 1: Informator
Założenia MG: BG domyślają się, że chłopak przestraszył się straznika, ktory najechał na niego z góry. Łapią go, przekonują do siebie i zyskują cenne informacje oraz sojusznika w misji.
Maksymalne PD: 50PD

Scena 2: Rozpoznanie
Założenia MG: BG infiltrują wioskę, przyglądają się jej życiu, kto trzyma z bandytami, kto nie i z kim warto nawiązac kontakt. Pomagają tu informacje od informatora. Opracowują plan ataku i wdrażają go.
Maksymalne PD: 100

Scena 3: Walka i pościg
Założenia MG: Łotrów łatwiej rozproszyć, niż zlikwidować. Walka przeradza się w serię pościgów. Należy ocalić dzieci, wieśniaków i zabić/wyłapać (najlepiej to drugie) bandytów, z przywódcą na czele. Szeregowi bandyci nie chcą umierać, będą się poddawać, jeśli się ich zbajeruje. Myślą kategoriami tu i teraz i są przejęci swoją skórą tak bardzo, że mogą przejść drobne ściemy.
Maksymalne PD: ochrona dzieci i wieśniaków – 100 PD, złapanie przywódcy – 100PD, złapanie /zabicie pozostałych z bandy 100 PD (x2 jeżeli złapani)



Scena 1:
Lang: 10 PD za wykorzystanie NPC podczas pościgu (polecenia) i 20 PD za wzięcie na siebie odpowiedzialności za leczenie. (Gdyby kuzynka hrabiego chciała kogoś ukarać, skrupiłoby się na nim) +20 PD za udane przejęcie dowodzenia nad drużyną

Axel: 5 PD za opis złożenia się do strzału + 5 PD za pomysł niesienia chłopca +10 PD za elastyczność (nie tracenie cennego czasu na rozważanie, czemu Lucas wydaje polecenia)

Jakert: 10 PD za zwięzły, ale ekspresywny opis swoich odczuć +10 PD za elastyczność (jw)

Pieter: 10 PD za ostrożność i osłanianie drużyny +10PD za elastycznośc (jw)

Scena 2 i 3
Jakert: +20 PD zgodne i wykorzystujące sugestie wszystkich opracowanie planu zwiadu i go wykonanie bez wzbudzania podejrzeń ;+20 za nie opuszczenie kolegi kiedy się wszystko rypnęło (patrz niżej); +30 za ściemę w poście 159, i jej podtrzymanie w poście 163, w którą wieśniacy bardzo chcieli uwierzyć (ruiny zdobyte, dzieci bezpieczne) i za zyskanie przez to współpracy wiesniaków; +40PD akcja ratownicza (pożar) – współdziałanie, dobre pomysły, +10PD ciężki wybór – dzieci czy Lang (każde wyjście mogło być złe);+30 zabicie bandytów; ocalenie dzieci +80

Pieter: 5 PD za próbę zebrania informacji w zamku, +20 PD zgodne i wykorzystujące sugestie wszystkich opracowanie planu zwiadu i go wykonanie bez wzbudzania podejrzeń ; +20 za nie opuszczenie kolegi kiedy się wszystko rypnęło (patrz niżej); za trzymanie się fabularnego opisu postaci (łucznik), pomimo mechanicznego cholernego pecha w trafieniach +20 PD; +50PD akcja ratownicza (pożar) – współdziałanie, dobre pomysły, poświęcenie; +30 zabicie bandytów; +80 ocalenie dzieci

Axel: +20 PD zgodne i wykorzystujące sugestie wszystkich opracowanie planu zwiadu i go wykonanie bez wzbudzania podejrzeń, +20 za nie opuszczenie kolegi kiedy się wszystko rypnęło (patrz niżej); +5 PD za próbę pozyskania informacji od wieśniaków (post 168); +40PD akcja ratownicza (pożar): +10 za uzasadnienie, czemu nie pchał się do ratowania dzieci :) – współdziałanie, dobre pomysły, +30 zabicie bandytów; +80 ocalenie dzieci

Lang: +10 za zebranie informacji w zamku; +20 PD zgodne i wykorzystujące sugestie wszystkich opracowanie planu zwiadu i go wykonanie bez wzbudzania podejrzeń, +40PD za kozacką i mającą szanse akcję (post 145), totalnie zaprzepaszczoną z powodu fałszywych założeń i braku pełnego rozpoznania (post 149) – ale było dramatycznie i dało pozostałym BG trudny wybór – ratować skórę i uderzać z ukrycia w innym terminie czy iśc na całość i ratować kolegę; +10 PDza odważną, ale totalnie głupią, samotną i samobójczą szarżę do ruin; +50PD akcja ratownicza (pożar) – współdziałanie, dobre pomysły, poświęcenie, +30 zabicie bandytów, +80 ocalenie dzieci


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:52.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172