lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Warhammer (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/)
-   -   [Komentarze] Karak Azgal II (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/14634-komentarze-karak-azgal-ii.html)

Mike 02-10-2014 21:42

Ja proponuje trochę taktyki :) To warhammer! Tu przy obcinaniu paznokci można dostać gangreny, a co dopiero walcząc z niehigienicznymi wrogami :P

Barthirin 03-10-2014 05:58

MG, wrzuć jakąś mapkę z kropeczkami, żebyśmy wiedzieli co gdzie stoi i jak daleko ma do nas :)

Mortarel 03-10-2014 11:18

Mówisz i masz:)



od 1-5 zielone koła to wy. Wybrać sobie numer kto gdzie stoi.

Od 1-10 czerwone koła to wrogowie.

Na niebiesko zaznaczyłem zasięg, strefę walki. Jak widać będzie się to układało, że wasza dwójka (1, 2), walczyć będzie z trzema wrogami na raz (1,2,3).

Ogryzek Szatana 03-10-2014 12:25

Może połączmy taktykę dzikiego tłumu z cofaniem się na pozycję obronną i ciągnijmy losy, kto gdzie stoi? Wiecie, kompromis :)

Tak serio, ja wybieram numerek 2, skoro już opisałem, że Rurk zasłania Derlina częściowo tarczą, powinien stać z prawej strony. Od razu zadeklaruję, młócę truposze w nadchodzącej rundzie ile wlezie, mechanicznie mówiąc: pełny atak. Mam parowanie, mam nędzny, krasnoludzki unik (-10 za rasę i kolejne -10 za kolczugę...), powinno dać radę. Jeden czy dwa łącznie spadną w jedną rundę.

Margaret coś czuję, że zaraz zweryfikuje jakim poziomem magii dysponuje jako guślarka. Mam nadzieję, że nas tym nie pozabija.
Może niech ktoś ją chwyci za nadgarstek, kiedy próbuje otworzyć klatkę? :)

Mortarel 03-10-2014 12:31

to minus 10 za kolczuge dziala tylko jak masz pelna zbroje kolcza

Ogryzek Szatana 03-10-2014 12:49

A nie przy dowolnej części pancerza, oprócz hełmu?

Mortarel 03-10-2014 12:59

To już zależy od tego jak się umówimy:D Ja mam taką zasadę, że jeśli kolczuga chroni nogi, korpus i ręce to już ten modyfikator daję. Ale dajmy na to wojownik, który ma lekką zbroję na nogach, rękach, a ma kolczugę na korpusie nie powinien chyba dostać aż - 10 zr, bo w zasadzie co mu ta kolczuga na korpusie przeszkadza?
Tak sobie pomyślałem, że jeśli chociaż jedna z tych lokacji: nogi, ręce, korpus są lekko opancerzone np. skórzniom lub niczym, to postać może w miarę normalnie hasać.
No chyba, że chcecie grać na takich zasadach, że wystarczy jeden element kolczugi na nogach, rękach lub korpusie to już -10.

Ogryzek Szatana 03-10-2014 13:08

Ok, dobrze wiedzieć. Kiedy prowadziłem Warhammery, też zmieniałem te zasady, a to dawałem -5 zamiast -10 za samą kolczugę, a to ignorowałem cały minus za mniejsze elementy lub w specyficznych sytuacjach, to samo z płytowymi.

Może uniki to robienie salt i fikołków i dlatego ta kolczuga przeszkadza?

Huriel 03-10-2014 13:15

Ja nie otwieram klatki, tylko próbuje wyssać z niej trochę mocy, bo można z magicznych przedmiotów czerpać moc. Bądź co bądź, może to być niebezpieczne xP

Mortarel 03-10-2014 13:17

zeby zaczerpnac mocy musisz otworzyc klatke. decyduj sie co robisz


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:38.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172