lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Warhammer (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/)
-   -   [Komentarze] Cicha jak ostatnie tchnienie (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/15493-komentarze-cicha-jak-ostatnie-tchnienie.html)

Hazard 11-09-2015 18:36

[Komentarze] Cicha jak ostatnie tchnienie
 
Witam wszystkich, którym udało się przejść fazę rekrutacji. Mam nadzieję, że nikogo nie zawiodę i wszyscy będziemy się dobrze bawić w czasie sesji. ;)

Kilka spraw organizacyjnych:
  • Czas na opis 5 dni dla was 2 dla mnie. W razie akcji w docu fajnie by było gdybyście odpisywali przynajmniej raz na dzień, dwa.
  • Nie ma limitu długości postów. Możecie pisać długie referaty na 3000 słów, jak, krótkie "na avatara" lub nawet na kilka linijek. Najważniejsze, by w opisie znalazła się wyraźna deklaracja.
  • Opis jest zawsze ważniejszy niż mechanika. Dokładne opisy zawierające jakieś mądre rozwiązania lub pomysły związane z działaniami postaci mogą skutkować różnymi bonusami do rzutów. Ba, czasami w ogóle mogę zrezygnować z testu. Oczywiście niezwykle głupie i bezsensowne działania mogą przynieść wręcz odwrotne skutki.
  • PD w czasie trwania śledztwa będę rozdawał o świcie każdego dnia. Późniejszym etapie gry może być z tym różnie. Pytanie do was - wolicie bym rozdawał PD indywidualnie czy całej grupie?
  • Jak pisałem, PvP jest dozwolone. Jednak Pvp chce widzieć wyłącznie w wątku głównym nie komentarzach. To wasza sprawa jak odgrywacie swoje postacie, jednak przekładanie wrogości postaci na gracza i psucie atmosfery w komentarzach będzie wiązać się z konsekwencjami. Za pierwszym razem daje upomnienie, za drugim dziękuję delikwentowi lub delikwentom za grę.
  • O nieobecnościach proszę uprzedzać. Nie będę wyciągać konsekwencji za brak posta w terminie, o ile wcześniej zostanę o tym poinformowany. Za każdy brak posta w terminie bez wcześniejszego uprzedzenia gracz otrzymuje żółtą kartkę. Kiedy ktoś otrzyma takie trzy, automatycznie zostaje wykluczony z sesji, a jego postać przechodzi pod kontrolę MG.
  • Wszystkie rzuty wykonuję ja.
  • Avatarki ustawcie sobie sami. Szerokość 200px, długość dowolna.

Linki do doców, różnych zasad opcjonalnych, objaśnienia mechaniki śledztw już wkrótce zamieszczę w zarezerwowanych postach poniżej.

Jeszcze raz życzę powodzenia i miłej gry. ;)

Hazard 11-09-2015 18:37

Mechanika śledztw. Zasady dodatkowe. Ważne linki.


Linki podstawowe:Zasady dodatkowe:Mechanika śledztw:

Potrzebne wam informację znajdują się pod TYM linkiem.

Pierwsze wskazówki gdzie możecie podążyć dostaniecie już na starcie od samego zleceniodawcy.

Zaznaczam, że bardzo ważnym elementem jest wyciąganie przez was konkretnych wniosków, formułowanych na podstawie odnalezionych poszlak. Myślałem nad tym by wasze postacie po każdym dniu wasze postacie spotykały się w jakiejś karczmie i przeprowadzały coś w rodzaju narady, gdzie dzieliłyby się zdobytymi informacjami oraz przemyśleniami, które im się nasunęły.

Koniec fazy śledztwa następuje, gdy dojdziecie do wniosku, że macie już wystarczająco dużo informacji by móc zacząć działać w celu pokonania adwersarza lub kiedy nastąpią jakieś poważne okoliczności (ziści się plan adwersarza, ucieknie itp.).

Pamiętajcie, że wasze postacie nie muszą ograniczać się tylko do jednego wątku. W czasie śledztwa mogą natrafić na wiele innych nieprawidłowości, niekoniecznie związanych z Zaginięciami, za którymi możecie również podążyć.

Hazard 11-09-2015 18:38

Informacje dodatkowe
Pogoda:

Każdego dnia wykonuję rzut na wiatr, zachmurzenia/opady i temperaturę. Pogoda może nieść ze sobą różne konsekwencję. Postać przebywająca długo na deszcz lub zimnie może nabawić się choroby.

Zakładam, że wszyscy macie ubrania zimowe.
  • 29 Ulriczeit 2511 KI
    • Bezwietrznie.
    • Przelotne opady śniegu - -20 do testów trafienia bronią strzelecką, -5 do spostrzegawczości w czasie opadów.
    • Średnia temperatura (dzień/noc) -4℃/-15℃ - Co sześć godzin ciągłego przebywania na mrozie postać otrzymuje -10 do wszystkich cech/w nocy efekty występuje już po trzech godzinach. Gdy jakaś cecha spadnie do 0 postać otrzymuje obrażenia co 10 min. Cechy wracają do normy kiedy postać ogrzeje się w jakikolwiek sposób.
  • 30 Ulriczeit 2511 KI
    • Bezwietrznie.
    • Lekkie opady śniegu - -10 do testów trafienia bronią strzelecką w czasie opadów. Śnieg delikatnie prószy tylko przez jakieś 30 min z rana.
    • Średnia temperatura (dzień/noc) -4℃/-15℃ - Co sześć godzin ciągłego przebywania na mrozie postać otrzymuje -10 do wszystkich cech/w nocy efekty występuje już po trzech godzinach. Gdy jakaś cecha spadnie do 0 postać otrzymuje obrażenia co 10 min. Cechy wracają do normy kiedy postać ogrzeje się w jakikolwiek sposób.
    • Mgła - gęsta, dziwna i nienaturalna, ogarnia cały Altdorf. -30 do spostrzegawczości i -20 do testów trafienia bronią strzelecką. BG widzą najdalej na 12m.
  • 31 Ulriczeit 2511 KI
    • Bezwietrznie.
    • ŚNIEŻYCA! - Widoczność (w kumulacji z mgłą) spada do 9m! Uniemożliwia korzystanie z broni strzeleckiej i utrudnia poruszanie się (bieganie grozi upadkiem). Poza tym wszystkie trakty i szlaki stają się tego dnia nieprzejezdne.
    • Średnia temperatura (dzień/noc) -6℃/-18℃ - Co sześć godzin ciągłego przebywania na mrozie postać otrzymuje -10 do wszystkich cech/w nocy efekty występuje już po trzech godzinach. Gdy jakaś cecha spadnie do 0 postać otrzymuje obrażenia co 10 min. Cechy wracają do normy kiedy postać ogrzeje się w jakikolwiek sposób.
    • Mgła - gęsta, dziwna i nienaturalna, ogarnia cały Altdorf. -30 do spostrzegawczości i -20 do testów trafienia bronią strzelecką. BG widzą najdalej na 12m.
Stan Postaci:
Tu znajduje się podręczna lista zawierająca bohaterów i ich obecny stan na dany dzień.
  • Krieg
    • Żyw: 12
    • Skutki obrażeń: Brak
    • PO/PS/PP: 0/3/??
    • Choroby i inne: Brak
  • Wróbel
    • Żyw: 12
    • Skutki obrażeń: Brak
    • PO/PS/PP: 0/3/??
    • Choroby i inne: Brak
  • Lothar
    • Żyw: 12
    • Skutki obrażeń:
      • Lekka Rana (Zmiażdżony paluch u nogi) (6 PŻ). Efekt: Szybkość spada do 3. Czas leczenia normalny/z codziennymi naparami kojącymi: 4 dni/2 dni.
    • PO/PS/PP: 0/3/??
    • Choroby i inne: Brak
  • Liapola
    • Żyw: 10
    • Skutki obrażeń:
      • Ciężka Rana (Głęboka rana w prawym ramieniu) (7 PŻ). Efekt: BRAK. Czas leczenia normalny/z codziennymi naparami kojącymi: 17 dni/8 dni.
    • PO/PS/PP: 1/3/??
    • Choroby i inne: Brak
  • Ludwig Ottovordemgentschenfelde
    • Żyw: 12
    • Skutki obrażeń:
    • PO/PS/PP: 0/3/??
    • Choroby i inne: Brak

Blacker 11-09-2015 19:05

Pozostaje zatem powitać zarówno MG jak i współgraczy oraz życzyć wszystkim udanej zabawy

Fyrskar 11-09-2015 19:07

Uszanowanko!

Życzę wszystkim miłej i bezpiecznej zabawy. :diabol:

Szarlej 11-09-2015 19:44

Dzięki Hazard za przyjęcie. Witam też serdecznie wszystkich znanych mi współgraczy i (niemniej serdecznie) tych z którymi spotykam się po raz pierwszy. Życzę wszystkim dobrej zabawy, oczywiście dla nas graczy bo coś czuje, że postacie zostaną ostro przeczołgane. No ale w końcu jest to "ponury świat niebezpiecznych przygód".

W gwoli ułatwienia pierwszych integracji wrzucę też skrócony opis mojego bohatera. Oczywiście zawrę go też w pierwszym poście.
Kruk jest mężczyzną przeciętnego jak na Imperium wzrostu o dość szczupłej budowie ciała przez co może wydawać się wyższy. Trochę dłuższe, czarne włosy były chyba niedawno strzyżone, na twarzy nosi dwu-trzydniowy zarost. Uważny obserwator dostrzeże bliznę na górnej wardze a gdy Kruk się odezwie można i zauważyć brak górnej dwójki. Co wydaje się dziwne w jego twarzy to oczy, intensywnie niebieskie, nie pasujące do koloru włosów.
Chodzi prosto, nigdy się nie garbi a porusza się z gracją szermierza. Zresztą nie tylko ruchy wskazują na wprawę w tym rodzaju walki a i broń. Pas obciąża mu rapier i długi nóż. Drugi, o charakterystycznym guzkowatym jelcu wystaje z cholewy buta.

Fyrskar 11-09-2015 20:05

Jeśli Szarlej zapoznał nas ze zgrabnym opisem swego bohatera, to nie mogę być gorszy. Wersja skrócona, ale wystarczająca jak myślę.

Ludwig jest ogromnym mężczyzną, którego sfatygowane podróżne ubranie opina wielki jak beczka tors, a splecione ramiona ukazują ogromne bicepsy. Jego oblicze stanowi świadectwo intensywnego życia - jego ciężka, godna drapieżnika szczęka jest lżejsza o zęby i porośnięta gęstą jak głóg brodą. Zwykł mówić głośno i wulgarnie, ale jest idealnym kompanem do kielicha. Albo tuzina. Wysławia się z mieszającą w głowie zbitką akcentów. Cierpi na chroniczne zapalenie spojówek, często odruchowym gestem pociera nadgarstki, gdy zaś się posila, zakrywa przedramieniem miskę bądź talerz.

Szarlej 11-09-2015 20:24

Czyżbyś Fyrskar grał bretońskim agentem, który ma za zadanie stworzyć uśpioną siatkę szpiegowską w Imperium? ;-) Widzę, że barwne persony spotkają się na sesji.

Fyrskar 11-09-2015 20:27

Zobaczysz. Ja z kolei mam pewne podejrzenia w stosunku do Twojej postaci, idzie mi o pytania o Pana Mordu, jakie zadawałeś na Krzykaczu. ;)

Szarlej 11-09-2015 20:39

Twój opis skojarzył mi się z trylogią husycką i pewnymi podobnymi objawami.
A co do Pana Mordu... Owszem pytałem na potrzeby tej karty :-)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:05.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172