Cytat:
|
Żeby nie rozbijać tego na 5 postów: lothar wychodzi z powozu zachęcając philippe'a do tego samego. bardzo mu zależy na dobrym wrażeniu więc jeśli nie uda się test strachu/grozy zużywam punkt szczęścia. Jak będę wiedział jaka jest reakcja lothara na widok mutanta to wrzucę posta |
Cytat:
|
Poddaję taki temat pod dyskusję: Punkty Szczęścia - jak wam bardziej pasuje? 1. powtórzenie nieudanego rzutu 2. -30 do wyniku rzutu 3. automatyczny sukces |
Ja bym wybrał ptk.3 bo: 1. Łatwo można dalej pisać posta bez zatrzymywania się na decyzję/rzut MG. 2. Jakoś na forum jest to dla mnie bardziej potrzebne niż w realnych grach. Minus tego to, że gracze mogą więcej ryzykować bo maja PS. Chociaż daje to wiele ciekawych pomysłów. Oczywiście bym ograniczył to do zdrowego rozsądku. Mam leczenie i chirurgie. Chcę zrobić przeszczep i co? może z łaski MG dostanę 01% szans, że wyjdzie a ja PS wydam. Trochę to kiepskie. Bym proponował ptk. 3 ale do standardowych testów. Do innych MG by się wtrącił, że jedynie pecha neguje czy coś. |
Popieram Hakona. |
Ile mamy punktów szczęścia (tzn wiem, że tyle ile przeznaczenia, ale nie mogę sobie przypomnieć ile PP mamy na Twojej sesji - po 3?) i jak szybko się one odnawiają (czy co n-tą stronę sesji, co n-ty post gracza, co świt, jak w podręczniku)? Wersja nr 3 da nam za duże bonusy - jeśli każdy z sześciu graczy użyje wszystkich punktów codziennie, to da nam 18 (a nawet 19, ponieważ Lothar ma zdolność szczęściarz) automatycznych sukcesów dziennie i będziemy niepokonani:/ Jeśli miałyby być takie silne to sugerowałbym ograniczenie ich użycia do jednego dziennie (dwa użycia jeśli ma się zdolność "szczęście"). Będziemy wydawać ostrożniej. [Ale jeśli byłoby głosowanie, to też mi się trzecia opcja podoba najbardziej] edit: czekam z postem aż będzie ustalone jak PSz działają (bo a nuż jednak Lothara nie sparaliżuje ze strachu). |
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
I teraz inna sprawa. Kwestia strachu i grozy. Żeby było łatwiej i szybciej. Nieudany test strachu nie wyklucza działania postaci - otrzymuje ona modyfikator -10 do testów. Groza natomiast powoduje parliż bądź ucieczkę (wg decyzji MG) oraz otrzymanie PO. |
Ok, to ja już napisałem i żeby było szybciej - póki mam PS używam ich za każdym razem kiedy jest test grozy (uciekanie jakoś nie pasuje do Lothara, poza tym "tank";) musi osłaniać drużynę). I jeszcze pytanie co do mechaniki - dawno nie grałem, nie pamiętam dokładnie - od czego zależy, czy rzucasz na strach czy grozę? |
Cytat:
To taka skala straszności odwzorowana w mechanice. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:05. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0