Niestety przez jakiś tydzień nie będę miał dostępu do internetu, moja postać idzie za wszystkimi i rąbie przeciwników. przepraszam za ewentualną dezorganizacię. |
-Ahoj! -A hoj wam do tego! Przez tydzień nie będę raczył was swoimi melodyjnymi szantami, mam nadzieje, że jak wrócę akcja posunie się nieco do przodu i wreszcie ruszy prawdziwa gra. |
hoj hoj... Jak tak dalej pójdzie to sam na tej podejrzanej łajbie zostane, a jeszcze Was nie poznałem. Piszcie bo wolno idzie. |
Ile osób jest w mesie? Chodzi mi głównie o ludzi bez mutacji... tylko my? |
Owszem, tylko wy. |
Jak tylko skonczymy intro (wypłyniemy bądź wrócicie) posypią sie obiecane PD. |
To jest opcja kontynuowania gry po naszym ewentualnym powrocie na ląd? |
Na tym polega RPG- historia tworzy się podczas gry, nie jest sztywna. |
Mam pytanie. Jak to jest z tym spaczeniem? Zakładając, że "spaczeń" jest na pokładzie, to jest się się zarażonym z miejsca, bezwarunkowo, czy jest na to mechanika? Pytam, bo nie wiem jak podjać dezycję, a mój stuletni Drizzt pewnie by wiedział coś w tym temacie :) |
Jako, że przyszło nam razem na tą przeklętą łajbę zamustrować, kilka słów o gnomach...może kogoś to zainteresuje. W razie czego, kayas, proszę mnie poprawić: Gnomy Gnomy są małe, krępe, mają ok. 1.2 m wzrostu i mają czarne, brązowe lub rude włosy. Są trochę podobne do krasnoludów, mają jednak trudniejszy charakter i są mniej od nich opanowane. Mówią własnym dialektem khazalidu lecz używają podobnego pisma runicznego. Liczebność gnomów stale spada za sprawą mieszkańców podziemnych tuneli, z którymi toczą nieustanne walki. Nie bez znaczenia pozostaje również wpływ chaosu. Największe skupiska gnomów występują po zachodniej stronie Gór Krańca Świata (a więc tereny goblinoidów) oraz w Albionie. Są to jednak żałosne pozostałości dawnej, wspaniałej kultury. Poza tym siedziby, jak same gnomy, owiane są tajemnicą jeszcze większą niż krasnoludy; gnomy jeszcze mniej chętnie zdradzają sekrety. Z powodu licznych najazdów na ich siedziby, niektóre gnomy wyruszają w świat lub mieszkają w ludzkich miastach. Ich praca jest wysoko ceniona ponieważ są urodzonymi złotnikami, jubilerami, specjalizują się w obróbce drewna, kamienia, a najbardziej skóry (gnomie buty to szczyt osiągnięć szewskich w SŚ), jak również metalu. Ogólnie biorąc są sprawnymi rzemieślnikami o sporej inwencji i zręcznych rękach. Jednak niektórzy z nich preferują profesje lotne, jak goniec, posłaniec, złodziej - a to z racji na niewielki wzrost i wrodzony spryt. Unikają wód większych niż płytkie strumienie - gdzie zdarza im się wchodzić po kolana w celu wydobycia złota. (za rrico (rrico@o2.pl)) Jak widać, Otto jest trochę odmieńcem - nie boi się wody, a mierzy ok 1,3 m wzrostu. Pozdrawiam wszystkich! |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:31. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0