lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Autorskie systemy RPG (http://lastinn.info/autorskie-systemy-rpg/)
-   -   NeverHere [WorkLog] (http://lastinn.info/autorskie-systemy-rpg/1086-neverhere-worklog.html)

Darken 05-12-2005 21:13

NeverHere [WorkLog]
 
Niedawno zaczełem prace nad EverQuest, sysemem stworzonym pod wpływem impulsu.
Odrazu mówię: Tutaj prędzej czy później przygoda/ kampania zmienia się w ratowanie świata/ światów.
Skompletujcie drużynę i zaopatrzcie swój okręt w działa i niezbędną łaźnie dla ukochanej.
Ruszcie w portal by przenieść się w zupełnie inny świat.
Pomysły:
+Gracze tworzą sobie postać jaką tylko chcą - wyklęty mag, stary smok, syn króla...
CZemu by nie, niech poczują się jak bohatzrzy jakiegoś anime!
+Daj im do dyspozycji narzędzie do kreowania własnego statku powietrznego, niech wsadzą co chcą, ale niehc nie narzekają gdy zabraknie na pociski do dzial... :p
+Niech ich broń będzie ich drugim imieniem, wielki 3 metrowy miecz w rękach młodziana? Co Ci szkodzi Mg?
+Kopiuj ile mozesz schematy z popularnych anime, z nich twórz własne.
+Mechanika z Savage world jest wymarzona! Po co ci osobne umiejętności do każdej broni? To tyko hamuje akcje. Pojedynczy rzut kości i wiesz czy przeciwik żyje czy nie.
+Niech postacie mają wstęp do pałacy, nmeich są witani w kolejnym świecie jak bohaterzy :p

Dobra, nieco chaotycznie ale zaniedługo napiszę więcej :P
Ps. Miał wyjść pewien system RPG - crystalicum - ale jakoś wciąż nie mogą go wydać, więc :p

LMGray 05-12-2005 21:29

Według mnie świetne!
Pomimo, iż na pierwszy rzut oka wydaje się lekko "pokręcone", to jednak doskonałe. Idealny system dla graczy (i MG), którzy właśnie zdobywają swój 48 poziom w DnD, czy zabijają następną setkę stworzeń w Warhammerze. Jednym słowem idealne dla znudzonych stereotypowymi sesjami (i systemami) graczy. Choć trzeba przyznać, iż nie jest to gra na dłuższą metę. Kilka sesyjek i będzie sie znowu pragneło wrócić do swojego schorowanego, bladego i bezsilnego mechanika w Neuroshimie.
Pamietaj, iż jedną z zalet RPG, są równierz słabości Twego bohatera.

Co zmienia faktu, iż czekam na rekrutacje do tego systemu. Jestem pierwszym graczem, zamawiam!!! Wyobrażam już siebie jako... a zresztą zagrajmy. :D

Pozdrawiam

Darken 06-12-2005 15:05

Cóż, myślałem o tym że gra może szybko się znudzić. Ale jest parę rzeczy która powinna zatrzymać graczy.
Bo kto powiedział że ta gra to tylko wyrzynka?
Gracze mają potęzne postacie [bieganie po ścianach itp], ale nie tylko oni je mają :P. W jakim anime widzieliście że w pierwszym odcinku główny bohater/bohaterka zabija tego przeprzydłego wielkiego Big bad bossa.
Oglądałeś może slayers? w jednym z pierwszych odcinków Lina [główna bohaterka] brała garściami klejnoty i zamieniała je w cacuszka :P Ile pomysłów na granie szarmackimi złodziejami :P.
To samo anime, bohaterzy trafiają do teatru i biorą udział w przedstawieniu [nota bene, był to konkurs]. Wpadli ich przeciwnicy, zabawna walka, a widzowie zachwycali się nad efektami specialnymi.
Inny punkt-->zakładam że postacie mają dostęp do statku powietrznego i podróżuja nim między wymiarami. Nie musimy się zastanawiać że chwile po pobycie w tropikach, boh lądują na skutym lodem pustkowiu.
Wampir maskarada daje możliwość grania potężnymi postaciami które niby mogą wiele, zaś hamuje je wiele ograniczneń. A kto nie chiałby latać spokojnie po mieście z 2ręcznym mieczem?
Co do grania na forum to muszę się głęboko zastanowić. Planowałem tylko przedyskutować ten system tutaj, a poprowadzić w realu, ale może się skusze na grę tutaj.

Darken 12-12-2005 17:56

EverQuest- Prawda i Fakty
 
[center:6074f7d946]Światy[/center:6074f7d946]
  • Avalon
    Świat ten istnieje wyłącznie nad chmurami. Są one ostateczną granica i nikt kto próbował je przebyć nie wrócił. Wszelka fauna i flora istnije wyłącznie na szczytach gór i latających wyspach które są szczątkami legendarnego kontynentu stworzonego przez Pionerów.
    Także nieliczne osiedai ludzi i cywilizowanych ras unoszą się nad chmurami. Kilka położonych jest na wyspach
    , tak jak Factoris, kilka wybudowanych jest na zboczach najwyższych gór których szczyty przebijają śmiertelnych strażników.

    [center:6074f7d946]Midgard[/center:6074f7d946]
    Midgard jest wyjątkiem pośród miast. Znajduje się na dzieśięciu niezwykłych wieżach z stopu metali i kryształów, które prawdopodobnie sięgają powieszchni.
    Tutaj znajdują się największe fabryk i wytwórnie na tym świecie. Dzielnice ułożone są warstwowo, najniżej sa to fabryki oraz slumsy[mieszkają w nich ludzie których nie stać na opuszczenie miasta], wyżej to magazyny i porty, w środku znajdują się osiedla mieszkaniowe. Wyżej to kolejno:Targ, urząd i Domena Księcia Arvila Behemota.


    [+5][+4]Domena Księcia miasta
    [+3]Urzędy Miasta
    [+2][+1]Targ
    [0]Dzielnica mieszkań
    [-1][-2]Porty
    [-3]Magazyny i Maszynownia
    [-4]Fabryki


  • Arica
    Wielkie przestrzenie pokryte lasami, potokami, górami i jeziorami. Oseidla istot są porozrzucane po całym globie. Lasy szumią tutaj cicho i spokojnie I padają pod naporem siekier i pił. Cywilizacja z impetetem wchodzi w dzikie zakątki w którym nie staneła do tej pory ludzki noga[lub innych mądrych stworzeń].
    Małe państewka, pomimo wielkich terytoriów, biją się zażarcie o każdy piedź ziemi niczym lwy. Każdy kto chce zarobić, a potrafi odnaleźć się w chosie wojny może zdobyć pieniądze i sławę.
    Jednym z takich jest najemny dowódca -Zaraki Kenpachi.
    Jego umiejętności pomagały mu wygrać bitwy które wyglądały na przegrane.
    Ogólnie liczą się tutaj 3 królestwa:
    Wielkie Królestwo Gór Wysokich, Królestwo Unsen oraz Kupiecki Związek 5 miast.
    Znakiem charakterystyczny tego świata jest Dziwny księzyć, który w czasie największych tragedni lub bitew zmienia kolor z niebiesko-zielonego na krwawą czerwień.

    [center:6074f7d946]Wielkie królestwo Gór Wysokich[/center:6074f7d946]
    To kraj małych pokurczów które uwielbiają wszystko co można wrzucić do pieców hutniczych[o dziwo wrogowie tez pod to podpadają]. Popularnie nazywa się je krasnoludami, co wywodzi się z bardzo popularnej przyśpiewki. To zapaleńcy którzy widzą wszędzie możliwości. Patrząc w przyszłośc wiadomo już że wygrali tą wojnę. Obecnie kontrolują 60% wydobycia żelaza i węgla, jendak borykają się z ciągłym deficytem kryształów. I dlatego walczą z innymi z takim zapałem.
    Królestwem rządzi grupa najbardziej zasłużonych krasnoludów wybieranych poprzez rytułał Kamienia.
  • Sandia
    Swiat piasków i magii.
    Oficialna stolica nie istnieje, jednak do tego tytułu pretenduje miasto: Damanhur.
    Ten świat obfituje w największe skupiska kryształów ziemi. Jednak poszczególne kopalnie są własnością miejscowych nomadów. Wiele ponadwymiarowych Magnatów miało by ochotę położyć swoje łapska, i założyć stałe punkty wydobywcze. Jednak nomadzi maja przewagę - wszelkie maszyny pod wpływem piasku bardzo szybko się psują.
  • Zona
    Świat pustki i zwątpienia. Kiedyś miała ty miejsce straszliwa wojna pomiędzy magami. Był to raj który zmieniono w pustkowie. A jednak tworzą się tutaj nowe miasta, których mieszkancy próbują tutaj żyć. Bo tylko tutaj można znaleść materię w naturalnej postaci. Jednak każdy kto przybywa by wydrzeć skarb ziemi, muszą pokonać wszelkiej maści mutanty, które zostały zrodzone przez Wielką Wojne Magiczną.
  • Caraina
    Dawniej był to świat zamieszkiwany przez Bogów, jednak Bogowie przemineli pozostawiają po sobie ten skrawek raju na ziemi. Tutaj wszędzie jest ciepło, wszedzie można spotkać bogactwa. Nie ma tu kontynentów, są tylko bajeczne wyspy pełne palm.
    Dla bogaczy z innych światów, to świetne miejsce do odpoczynku. Zazwyczaj, bo czasem może ich spotkać niemiła przygoda, taki jak napad Piratów. Oni nie mogą sobie nigdy odmówić szybkiej wycieczki do tej krainy by złupić kilka tłustych zadów.
    Ale pomimo tego i tak wszyscy chcą tu przybyć by pobyć nieco w tym uroczym raju.
  • Pustka
    Pustka właściwie nie jest pusta. To jakby resztki z każdego świata, kiedy to podczast aktu tworzenia ktoś odrzucił na bok niepotrzebne elementy. To miejsce które raz spowija mrok, czasem ciemność a niekiedy skądś dobiega światło, wszystko to zależy w którym miejscu pustki się znajdujesz. Dzikie burze, implozje przestrzeni, stworzenia i zjawiska których nigdzie indziej nie znajdziecie powoduje że prawie nikt się tutaj nie zapuszcza. Ci którzy to robią polują na Materię, która tylko tutaj występuje.
[center:6074f7d946]Najważniejsze frakcje[/center:6074f7d946]
Baronia - Można powiedzieć że to coś na wzór cyberpunkowych korporacji. Tutaj to poszczególne osoby z rodzin handlowych, które razem z Nawigatorami kontrolują szlaki międzywymiarowe.

Nawigatorzy - Rodzina szlachecka, która specializuje się w podróżach międzywymiarowych. Największe kontrakty dochodzą do skutku tylko z ich poparciem. Skojarzenie z nawigatorami z Diuny jest dość słuszne, ale jednak w tej rzeczywistości istnieje bardzo liczna konkurencja. Podrózować nie jest trudno, jednak by zapewnić bezpieczstwo łądunkowi trzeba mieć doświadzczenie.

Piraci
Wszedzie gdzie tworzone są zasady, istnieją ludzie którzy traktują je raczej jako wskazówki.
Nawigatorzy oficialnie nie mają wyłączności na szlaki miedzywymiarowe, jednak próbuja zwalczać konkurencje drobnych przewoźników.
Są też tacy którzy otwarcie z nimi walczą, i tymi ludzmi są właśnie piraci. Kto chce poznać przygodę wstępuje do piratów. Kto chce się wzbogacić przyłącza się do piratów. Kto twierdzi że życie jest nudne, wstępuje do piratów.
Przygoda czeka.

[center:6074f7d946]Fakty[/center:6074f7d946]
Podróż
Zwykle podróż między światami jest bardzo bezpieczna i szybka. Jednak taka podróż jest możliwa tylko przez stałe tunele, które są kontrolowane przez Gildię lub miejscowe władze, co czyni handel nieco mniej opłacalnym a samą podróż drogą.
Niektórzy są na tyle odważni (lub jak mówią niektórzy:Szaleni) że tworzą właśne tunele które wychodzą nie bezpośrednio do innego świata ale wprost do pustki. Jednak tylko tak można zarobić prawdziwe pieniądze, i handlować nielegalnymi towarami.

Darken 23-12-2005 14:18

:UPDATE:
Dodałem parę nowych informacji

Wędrowiec 28-12-2005 10:55

Jak dlamnie to zapowiada się rewelacyjnie :D popieram ten projekt za różnorodność światów i lużne zasady ,podróżowanie statkiem do innych wymiarów coś mi to przypomina final fantasy,jest cool

Darken 15-01-2006 11:01

[center:7f4d2d7357]:UPDATE:[/center:7f4d2d7357]

Rozszerzyłem opisy Avalonu i Arici i właściwe zmieniłem ich koncept.

Jeżeli ktoś ma dobre pomysły to niech wali aż do bólu do mnie, albo niech sam coś tu dopisuje. Będę wdzięczny.

Darken 18-01-2006 21:23

Dodaje dzisiaj kartę postaci, wszelkie sugestie mile widzane.



SHAQER 18-01-2006 22:44

Karta bardzo fajna Wytnij Wklej rządzi. Tylko co to za pytanie o klejnoty ;) Dużo pracy w to wszystko wkładasz ale naprawde widać efekty. Moje gratulacje. :ave:

Darken 11-02-2006 17:56

[center:d385cad5c2]:UPDATE:[/center:d385cad5c2]
Dodałem opis Pustki, oraz opisałem pobieżnie sposób podrózy między światami.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:01.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172