lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Komentarze do sesji RPG - DnD (http://lastinn.info/komentarze-do-sesji-rpg-dnd/)
-   -   [Komentarze] Plaga wyjącej hordy (http://lastinn.info/komentarze-do-sesji-rpg-dnd/20607-komentarze-plaga-wyjacej-hordy.html)

psionik 26-07-2023 09:37

[Komentarze] Plaga wyjącej hordy
 
Cześć,

Udało nam się przebrnąć przez rekrutację :) witam wszystkich i życzę udanej zabawy :)

Kilka ogłoszeń parafialnych zanim zaczniemy:
1. To moja pierwsza sesja w roli MG do ponad nastu lat, więc stresuję się, żeby w ogóle wyszła. Chciałbym Was prosić o wyrozumiałość i kopniaka w tyłek jakbym coś robił źle, lub spóźniał się/zaniedbywał Was.
2. Jeśli chodzi o odpisy, to tak jak pisałem w rekrucie, na długość awatara, minimum raz na tydzień. Walki na docu, wtedy oczekuję deklaracji co najmniej raz na dobę. Styl pisania standardowy, mówienie od myślników, piszemy w trzeciej osobie i cała reszta w miarę standardowa.
3. Gramy na forum, choć jak chcecie używać doca, droga wolna. Oczywiście, będę odpisywać jeśli będzie potrzeba.
4. Zachowujmy poprawny styl pisania na forum. Co przez to rozumiem? Jeśli ktoś napisał coś na forum, w kolejnych postach powinniśmy zachować kontynuacje, żeby nie było to oderwane. W szczególności, jesli chodzi o doca. Proszę nie przeklejać doca 1:1. Sformatuje, upewnijcie się że nie ma przypadkowych powtórzeń, przeczytajcie jeszcze raz, tak żeby czytanie tego nie było męczące.
5. Wspominałem tym, którzy mają nietypowe/ekstremalne rasy/statystyki/cechy - nie jest to sandbox, gdzie dylematy i odgrywanie są na pierwszym planie. Jest to bardziej prowadzona za rękę (mniej lub bardziej) przygoda, o tyle chciałbym żeby statystyki, klasy, cechy były widoczne. Na pewno świat będzie reagował na to. Oczywiście wszystko w ramach dobrej zabawy, więc jesli bedziecie się czuć niekomfortowo, napiszcie mi pw, na pewno się dogadamy.

Dobra, to chyba tyle. Zrobie jeszcze doca i podeśle linka. Ruszamy jeszcze w tym tygodniu.

Zaalaos 26-07-2023 15:41

Witam wszystkich współgraczy jak i MG. Życzę owocnej rozgrywki :D

Johan Watherman 26-07-2023 15:53

Witam współgrających :)
Jako, że moja postać ma niestandardową "rasę" to pytanie do MG i współgrających, zgrubny opis wolicie tutaj czy może w pierwszym poście mego autorstwa? Nie, nic z mackami w dziwnych miejscach ;)

psionik 27-07-2023 06:14

Cześć,
@Johan, wszystko co można wiedzieć o rasie zdając rzut na wiedzę DC 10 wrzuć tu + opis wyglądu typowego przedstawiciela rasy, resztę w opisie. Jesli chcesz dodać coś więcej, to wrzucaj śmiało.

Mekow 27-07-2023 08:42

Witam wszystkich i życzę dobrej zabawy :)

Odnośnie opisów Naszych postaci.
Pytanie do MG: czy Nasze postacie znają się od jakiegoś czasu, czy dopiero poznają się wraz z rozpoczęciem przygody?
Jeśli się znają (tydzień, miesiąc), to powinny wiedzieć o sobie więcej ;)

Sindarin 27-07-2023 08:55

Cześć wszystkim, dobry rzutów! (przynajmniej dla graczy :P )
Podpisuję się pod pytaniem Mekowa

psionik 27-07-2023 14:34

Nie zaznaczyliśmy, że się znacie, więc się poznacie w pierwszym poście :)
Czekam jeszcze na opis od Johana i zaczynamy.
Jeśli ktoś chce się jednak znać wcześniej, to jest ostatnia chwila na to, dopóki jeszcze dopieszczam post rozpoczynający.

Zapomniałem wrzucić Wam na poczatek:

Johan Watherman 27-07-2023 15:39

Klany Wielokrwistych stanowią grupę rodzinnych organizacji istot zwanych jako wielokrwiści. Jest to sztucznie wyhodowana, bardzo niespójna rasa powstała poprzez tysiące lat krzyżowania się ludzi, elfów, krasnoludów oraz kilku innych ras humanoidiów z samymi sobą oraz istami magicznymi jak dżiny, ifryty, smoki, łupieżcy umysłów czy żywiołaki. Już sam ten opis sugeruje, iż nie w każdym wypadku mowa była o seksualnej naturze tego typu połączenia.
Proces ten trwa po dziś dzień, przez co klany uzyskały pośród ludu opinię "ruchają się z X" gdzie za X należy podstawić to, co akurat rozmówca ma w szczególnej pogardzie.
Z tego powodu każdy wielokrwisty stanowi konglomerat wielu różnych linii krwi, z uwagą śledzonych przez zarząd klanu, w celu wyznaczenia optymalnego potomstwa, a także ściśle określonego zajęcia.
Klany w tym świecie nie są zbyt potężne, ale też powszechna jest wiedza, iż wywodzą się z innych planów egzystencji, a tutaj pozostały głównie niedobitki. Mimo to słynną z naprawdę wprawnych i potężnych magów, zarządzania swoimi ziemiami żelazną ręką, pogardą praktycznie do wszystkich ras oraz porwań kobiet i dzieci.

Swego rodzaju bazową hierarchię linii krwi określa jak bardzo cechy "istot magicznych" wpłynęły na wygląd wielokrwistego. Jeśli w stopniu znikomym, należy do arystokracji klanu, im dalej w las tym niżej (należy zauważyć, że różnice w tym względzie zdarzają się przy bardzo bliskim pokrewieństwie). Po prostu perfekcyjna linia bazowa stanowi dowód na kunszt pracy w układaniu krwi stąd takie istoty uważane są za predestynowane "wyżej".
Specjalizują się w magii, uchodzą za jednych z wszechstronniejszych czarodziejów.

Osoby spoza klanu rozróżniają:

Wyżsi wielokrwiści: przypominają członka rasy bazowej, zwykle człowieka, elfa lub kransoluda (chociaż zazwyczaj mieszankę wszystkich tych ras). Ich cechy charakterystyczne pozwalająca ich jednoznacznie zidentyfikować jako wielokrwistego to:
  • Nietypowa, bardzo charakterystyczna cyrkulacja magii. Każdy mag w kilka chwil lub po chwili przyglądania się ją wyczuje.
  • Nietypowe oczy, o barwie zmiennej od pogody, nastroju, używanej magii czy nawet obecności innych z klanu.
  • Dziwne rysy. Nawet nie rozróżniając wielokrwistego, ich rysy twarzy wydają się skrajnie niepokojące i nieludzkie - acz niebywale trudno opisać konkretny detal który za to odpowiada. Trochę taka dolina niesamowitości w wersji fantasy ;)
  • Kolor i kształt paznokci. Ten detal znają tylko osoby zaznajomione z Klanami, same klany po oczach i paznokciach potrafią poznać głownie linie krwi swych członków.
Wyżsi wielokrwiści zwykle są magami i zarządem klanów. Moja postać wywodzi się z nich. I podróżuje sama, bez klanu, co jest dość nietypowe. Niektórzy wiedzą (większe DC?) iż wyżsi wielokrwiści są bardzo chorowici i większość z nich zależy od różnego rodzaju terapii alchemicznych na początku życia lub przez jego całą długość.

Niżsi wielokrwiści: obowiązują cechy jak wyżej, plus różna liczba defektów takich jak łuski, wydatne kły, rogi (czy nawet całe korony rogów) bądź ogon. Wciąż mają wysoką pozycję w klanach.

Poza tym mówi się o półkrwistych czyli hybrydach (dosłownie pół lub ćwiećżywiołaki itd.) oraz wielu różnych, trudnych do zrozumienia osobom z zewnątrz określeniach jak brudnokrwiści czy bladokrwiści nazywani żargonowo brudnymi i bladymi.
Można było słyszeć o Klanie Ognia i jego pokrewnych rodzinach jak KLan Słońca oraz Klanie Wichrów i Klanie Bieli.

Zaalaos 27-07-2023 15:58

Tl;dr - eksperyment eugeniczny na sterydach? Mam nadzieję że członkowie klanów nie witają się ze sobą rzymskim salutem? :p

A tak serio wygląda bardzo ciekawe, nie mogę się doczekać aż mój religijny ekstremista się zapozna z Twoją postacią :D

psionik 29-07-2023 10:41

Ogień oczyści go z nieczystej krwi. Do samych kości :p
Wczoraj nie miałem czasu, ale dzisiaj przysiądę do dokończenia postu wprowadzającego.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:55.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172