lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Komentarze do sesji RPG - Fantasy (http://lastinn.info/komentarze-do-sesji-rpg-fantasy/)
-   -   [komentarze] Bractwo Skaczącego Konia (http://lastinn.info/komentarze-do-sesji-rpg-fantasy/18861-komentarze-bractwo-skaczacego-konia.html)

Pan Elf 19-05-2020 23:55

Ok, jeszcze nie ominąłem terminu, ale i tak mi się wsiąkło trochę. Zrobię co w mojej mocy, żeby jeszcze dzisiaj (środa) napisać i wrzucić posta.

Efcia 20-05-2020 23:31

Jakoś ma dniach dokonam edycji tekstu. Jak tylko dorwę się do komputera.

Mag 20-05-2020 23:52

Efcia, wrzuć od razu wszystko z doca do swojego posta, bo już i tak minął czas na pisanie w nim :)

Marrrt 21-05-2020 02:17

Mój post jutro. Czyli dziś... Wybaczcie poślizg.

Efcia 21-05-2020 10:30

Mówisz i masz Mag ;)
Środa to jednak taki dziwny termin. Środek tygodnia.

Campo Viejo 22-05-2020 00:10

Jeden dzień poślizgu, nawet dwa, to z doświadczenia wiem, że się zdarza niektórym przewlekle i nie ma na to lekarstwa :-) jest za to środek zapobiegawczy - termin w środku tygodnia. Forum weekendowe terminy sromotnie częściej przegrywa z życiem. Rodzina, koniec tygodnia, wiosna.

W tych postach rozumiem waszą zbiorową sugestię, że jak do karczmy w sesji, i już tam piją i śpiewają, to musi się ściemniać i zaraz trza do spania. Postaram się na następny raz precyzyjniej pisać. Wspomniałem tylko o wczesnym poranku przed Domem Rządcy i wczesnej porze dnia podczas wizyty w karczmie. Wyszło na to, że większość tego dnia kompania spędziła biesiadnie. Uznam więc, że wczesną porą dnia, była młoda godzina wieczoru :-)

Mój post się pisze.

Pan Elf 22-05-2020 01:15

Przynajmniej solidarnie! To dobrze wróży :D

Efcia 22-05-2020 08:12

Solidarnie popisaliśmy się brakiem umiejętności czynania ze zrozumieniem. :oops:

Campo Viejo 25-05-2020 03:59

Termin to następna środa. 3 czerwiec.


Wszyscy oblali test Lore, który dawałby przewagi w postaci dodatkowych kości k6 na czas tej wyprawy.

Ten test fabularnie wyraża to, jak ktoś się lepiej niż zwykle przygotował do wyprawy. Jeżeli test jest zdany, to potem, w zależności od tego jak dobrze, ma się nieco więcej szczęścia w postaci dodatkowych kości do testów w tej podróży, wyprawie.

Takie testy na przewagi będą:

Przed podróżą = testowane Lore
Przed Social Encounter = Insight
Przed bitwą = Battle

Wszyscy oprócz Rohirrima, który dzięki specjalizacji Riddermark-lore dostał automatycznie jedną kość (+1K6 do jednorazowego wykorzystania na dowolny test) i 1 Punkt Rozwoju

Testy podróży (de facto na fatigue i zagrożenia): Travel: TN12

Sikorka: Runa Gandalfa + 5 - direct simple - dostała 1 Punkt Rozwoju

Rhune: 8 + 2,6*= 16* - great success, +1 PR

Eiliandis: 5 + 6* = 11* fail, jeżeli nie wyda Punktu Nadziei, to będzie miała status Weary z Fatigue o 5 punktów przekraczając Endurance , a gdy wyda, to zda test i dostanie 1PR – daj znać jeżeli chce bonus z Puli Nadziei

Yaraldiel: 9 ,fail, podobnie jak u Eiliandis, z tym, że nie będzie Weary, ale poziom Fatigue zbliży się o 10 punktów do poziomu Endurance – również decyzja do podjęcia

Rogacz: Runa Gandalfa + 1 direct simple; +1PR

Skąd jakieś runy? Na Kości Przeznaczenia, którą jest K12, zamiast jedynki i dwunastki, jest Runa Gandalfa (daje automatyczny zwykły sukces) oraz Runa Saurona (która w zależności od okoliczności, przynosi pecha, często związanego z Cieniem, nawet jeżeli test był zdany dzięki reszcie kości/bonusów)

Hazard Episodes:
Podczas testów Fatigue, nie było żadnych Run Saurona, więc nie było testów na epizody zagrożenia w podróży.

Drugi dzień podróży pominąłem, bo nie było żadnych losowych wydarzeń. Jest to okazja do światotworzenia, rozwijania swoich wątków, lub ich szukania. Również, okazja do proszenia o jakieś testy związane z wyprawą, np. chęć zapolowania na nocnego drapieżnika drugiej nocy (bo dnia szkoda, a i podróż zbyt krótka, aby dla mięsa specjalnie urządzać łowy), lub szukania jakichś ziół, czy co tam wam do głowy przyjdzie. To nie jest wymagane, zdecydowanie opcjonalne.

Mechanika i rozwój postaci jest interaktywny z przygodą w sensie dosłownym. Im więcej zdanych testów z różnych dziedzin, tym więcej wpada punktów rozwoju, za które później będziecie rozwijać umiejętności postaci.

Post zatrzymany na progu granicy gospodarstwa, gdzie zakradły się wasze postacie. Dajcie znać jak macie zamiar zbadać teren. Czy dzielicie się, czy jedna osoba idzie na zwiad, czy może wszyscy na raz od każdego budynku do budynku.

Z tego co postacie widzą, to do ewentualnej eksploracji na tym wzgórzu jest:

Główny budynek, który zgodnie z zabudową Rohhirimów na dole jest najprawdopodobniej stajnią z wydzielonym pomieszczeniem na jadalnię, kuchnię itd., a częścią sypialną na górze.

Zabudowania gospodarcze: jeden większy, dwa mniejsze, mogą to być na składziki, szopy, składy na narzędzia, spiżarki, drewno, może być warsztat do pracy, np, kowala, albo miejsce do trzymania krowy, kozy, prosiaka, etc..

Widać zasypane śniegiem palenisko, którego używa się w innych porach roku.

Jest widoczny kurnik z zagródką.

Zza tego wzgórza spływa strumień.

Gospodarstwo otoczone jest kamieniami granicznymi i drzewami.

Dajcie znać, jak chcecie zabrać się za temat. Wtedy udzielę więcej informacji, poturlam i tak dalej. Możecie też bawić się w dialogi ustalając to wszystko na docsie, albo krótkie posty. Tutaj jest szybciej i (mi) wygodniej, ale się dostosuję. Nie pali się.

Jeżeli są pytania, czy o świat, czy o mechanikę, to śmiało. :-)

Marrrt 25-05-2020 10:21

Rozumiem, że w ślad za nami nie podąża rozeźlona uprowadzeniem krajanki, gromada Leśnych Ludzi?:)

Czy wspólne wykonywanie akcji wpływa na jego poziom trudności testu? Wspólne polowanie. Wspólne rozwiązywanie zagadki. Wspólne badanie znaleziska i tym podobne...

Czy w okolicy Helmowego Jaru, albo później na bezdrożach w ciągu drugiego dnia, byli jacyś inni podróżni? Jeśli tak to prosiłbym o wymianę wieści typu "What news from the Mark?". Courtesy?

Co do zaś gospodarstwa to jeszcze się wstrzymam z deklaracją.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:08.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172