lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Komentarze do sesji RPG - Science-Fiction (http://lastinn.info/komentarze-do-sesji-rpg-science-fiction/)
-   -   [komentarze] Pacifica Bank (http://lastinn.info/komentarze-do-sesji-rpg-science-fiction/19369-komentarze-pacifica-bank.html)

Ketharian 13-08-2021 14:33

[komentarze] Pacifica Bank
 
Chronić i Służyć I: Pacifica Bank


Drodzy gracze, chociaż w rozruchu sesji pojawił się niewielki poślizg, w końcu mogę otworzyć wątek komentarzy, a najpewniej jutro wrzucę pierwszy wpis fabularny. Kto będzie miał czas i okazję, wrzuci sobie w weekend awatara, ewentualnie skrobnie posta wprowadzającego do gry postać, a kto ma inne plany na weekend, zrobi to na spokojnie po niedzieli.

Jeśli o trzeciego gracza idzie, sprawy mają się następująco - faworytem na to miejsce przez wzgląd na stare zobowiązania jest BigPoppa, ale z powodów niezależnych utknął w otchłani internetu i finalnie nie dosłał karty. Jeśli nie zrobi tego do niedzieli, w jego miejsce z ławki rezerwowych wejdzie Pinn (jeśli nadal będzie zainteresowany).

Akcja rozpocznie się w Komendzie Metropolitalnej NC 6 listopada 2021, dzień po spektakularnej ucieczce z Sądu Miejskiego niesławnego psychopaty Kordiana Bleinerta, samozwańczego Wampira z Night City. Niemal wszyscy funkcjonariusze są na ulicach dzielnic podmiejskich oraz w kordonie wokół metropolii usiłując uniemożliwić zbiegowi ucieczkę poza stan. W centrum pozostali nieliczni policjanci niezbędni do utrzymania podstaw porządku i oczywiście ta relokacja sił stróżów porządku nie mogła ujść uwadze miejskich gangów.

Wasza trójka - dwóch detektywów ze stażem oraz przydzielony im pod opiekę kadet - będzie się znajdowała w prologu w archiwum Komendy oddelegowana karnie do archiwizowania papierowych dokumentów - i tutaj pierwsza prośba: wymyślcie sami i zaproponujcie w wątku komentarzy, co takiego Wasze postacie zrobiły, że wylądowały w archiwum, co jest pewnego rodzaju degradacją.

Chciałbym podkreślić, że sesja ta nie jest sandboxem - Wasze postacie staną w obliczu kryminalnej zagadki, której rozwiązanie może być istotnym punktem zwrotnym kariery. Siłą rzeczy fabuła będzie się zatem obracała wokół śledztwa i raczej nie planuję rozbudowywać ją o side-questy czy wątki rodzinne (aczkolwiek tylko kości wiedzą jak finalnie potoczy się fabuła).

I jeszcze kilka kwestii technicznych. Jak już wspomniałem, jestem bardzo przywiązany do funkcji indent i justuj, pisania dialogów od myślnika i tekstów na co najmniej awatara. Piszemy w osobie trzeciej. Do rzucania posłuży nam forumowa kostnica… i to chyba wszystko, pozostaje mi życzyć dobrej zabawy, a w razie jakichkolwiek pytań nie wahajcie się pytać.

Wilczy 14-08-2021 08:04

Cześć i czołem współgraczom :)

I od razu pytanie: powód zesłania do Archiwów powinien być wspólny dla wszystkich, czy każdy z osobna tam trafił z różnych powodów?

I follow-up question: rozumiem, że żółtodziób jest nowy, ale czy detektywi wcześniej stale ze sobą współpracowali, czy może znali się nie więcej niż z widzenia?

Ketharian 14-08-2021 09:34

Voronin zna się bardzo dobrze z drugim detektywem, pracują jako partnerzy od kilku lat. Kiedy już poznamy definitywnie tożsamość ostatniego gracza, wymienicie się między sobą opisem charakterów, żeby uwzględnić w opisach długą znajomość.

Kadet McMillan to zupełnie inna historia; ten biedak jest z Wami dopiero pierwszy dzień i ani Wy nie znacie jego ani on Was. Jako MG akceptuję, że najpewniej będziecie go traktować szorstko, ale dla komfortu gracza apeluję, aby z tą poniewierką kota nie przesadzać ;-)

Kara zesłania do archiwizowania akt tyczy się Voronina oraz jego partnera; kadeta dostaliście niejako z przypadku pod opiekę. Mówiąc szczerze - po zapoznaniu się z opisem Leopolda doszedłem do wniosku, że dla niego taka robota to raczej nagroda i okazja do płatnego wypoczynku, a McMillian krzyżuje mu plany swoją obecnością, bo Voronin musi przy nim stwarzać przynajmniej pozory zaangażowania w robotę ;-)

Wilczy 14-08-2021 23:05

To co do powodów naszego zesłania do Archiwów:
- może uszkodzenie cudzego mienia? Detektywi domykali sprawę malwersacji w jednej z kancelarii prawniczych w NC. Mieli już dowody i nakaz aresztowania, w planach było tylko wejście, aresztowanie i wyjście, ale zatrzymany stawiał czynny opór przy aresztowaniu. Podczas próby ucieczki i szamotaniny zniszczona została większość sprzętów w biurze. Sam zatrzymany był płotką, ale biuro należało do dużej kancelarii - i trzeba było znaleźć kozłów ofiarnych, dopóki nie wyklaruje się sytuacja z prawnikami.

To tylko propozycja, do ustalenia z drugim detektywem.

JohnyTRS 16-08-2021 18:46

Cześć i czołem.

@Ketharian: Edytuj proszę nazwisko mojej postaci: Nie Ryan McMillian, tylko Ryan J. MacMillan.

Ketharian 16-08-2021 19:36

Zaraz się zrobi, Johny! Co do trzeciego gracza to będziemy Pinn zdjęty z ławki rezerwowych, ponieważ BigPoppa do dzisiaj niestety nie potwierdził finalnie swego udziału (muszę mu zaklepać miejscówkę w najbliższej sesji WH40K).

Tak więc czekam niecierpliwie, aż każdy z Was wrzuci małe intro fabularne dla swojej postaci, a potem zaczniemy wspólne dochodzenie!

JohnyTRS 16-08-2021 19:46

W takim razie poproszę o rozkaz, co kadet ma robić podczas przetrząsania archiwum. Proponują Noszenie kartonów i segregatorów, zdmuchiwanie kurzu i donoszenie paskudnej kawy z automatu.

Pinn 17-08-2021 10:58

Witam wszystkich :D Super będzie znów grać razem i to w CP Johny :D

Dopiero zbieram się po powrocie z urlopu, ale postaram się jeszcze dziś zająć Naszą wspólną sesją :)

No to gramy ;) !!!

JohnyTRS 17-08-2021 18:16

Cześć Pinn, witamy na pokładzie.
Do MG (kolejne pytanie upierdliwego gracza): sprzęt, sprzęt i jeszcze raz sprzęt. Co mamy lub kiedy dostaniemy?

Ketharian 18-08-2021 19:58

W kwestii sprzętu przydzielonego Wam w pracy, wszyscy trzej macie służbowe pistolety (z dwoma zapasowymi magazynkami), paralizatory, kajdanki, odznaki, kamizelki kuloodporne (detektywi mogą je nosić pod płaszczami, kadet na mundurze). Dodatkowo Pumba i Timon mają służbowe smartfony z nielimitowanym pakietem danych. Ryan ma dodatkowo teleskopową pałkę.

Jeśli macie dostęp do dodatku Śmiercionośna Stał, możecie sobie wybrać dowolny model pistoletu średniego, ciężkiego lub bardzo ciężkiego. Tę broń możecie nosić ze sobą po służbie. Dodatkowo w razie potrzeby możecie pobrać z magazynu dowolny cięższy sprzęt, jeśli to tylko odpowiednio uzasadnicie fabularnie.

Andrew de Soto to bardzo trudny przełożony. Surowy, czepialski, pozbawiony poczucia humoru. Ciągłe parcie na wyniki. Krążą plotki, że buduje sobie portfolia przed podjęciem pracy na kierowniczym stanowisku w sektorze korporacyjnym. Miejcie to na względzie w scenach kontaktów z komendantem.

System operacyjny Grace dostępny jest poprzez apkę na służbowych smartfonach umożliwiając błyskawiczny dostęp do baz danych PolNetu (Police Data Network).

Jeszcze jedna w miarę istotna informacja - jestem mocno przywiązany do dodatku Night City, ale metropolia w mojej wizji jest znacznie większa i charakterystyczne lokacje rozpisane w tym dodatku znajdują się dalej od siebie niż wynika to z map w suplemencie (rozdziela je od siebie znacznie więcej budynków mieszkalnych). Rozciągnąłem te mapy po to, by centrum NC przestało być upakowanym setką lokacji kawałkiem terenu, który można przejść z jednego końca na drugi w dwadzieścia minut spaceru - niemniej wszystkie lokacje pochodzące z tego dodatku są jak najbardziej dostępne w sesji.

W razie dalszych pytań nie wahajcie się pisać.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:57.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172