lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Sondy rekrutacyjne (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/)
-   -   [Traveller] Osadnicy - sandboxowa sesja survivalowo - kolonizacyjna (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/14295-traveller-osadnicy-sandboxowa-sesja-survivalowo-kolonizacyjna.html)

Quelnatham 05-06-2014 18:10

Tak, tak, tak!

Brzmi jak same cudowności.
Na pewno się zgłoszę jak tylko ruszy :)

Proxy 05-06-2014 19:37

Przyglądałem się tematowi z zachciejek sesjowych, więc i wpadam tutaj.
Kliknąłem na TAK.
Choć chciałbym wiedzieć jakie są zamiary co do organizacji BG lądujących na planecie.

Jeden statek, jeden zespół?
Jeden statek, parę nacji?
Parę statków, parę nacji?

Googolplex 05-06-2014 19:58

Chętnie ale po zmianie końcówki pierwszego z założeń fabularnych.

Zak 05-06-2014 20:26

Pomysł fajny i na pewno bym spróbował z jakimś KP.

Problemem jest tylko ewentualna data rozpoczęcia (widziałem, że wstępny pomysł to 2 miesiące). O ile w lipcu jeszcze bywam na forum, tak cały sierpień jestem totalnie odcięty.
Ale jeżeli przypadkiem wszystko się obsunie na wrzesień to byłbym chętny ;).

BigRedChick 05-06-2014 20:35

Kolejny pasażer do ekster..., to znaczy życia w asymiliacji z przyrodą

Podpisuję się!

Baird 05-06-2014 20:42

Możesz na mnie liczyć, może nawet w roli dodatkowego MG.

goorn 05-06-2014 21:25

Zaznaczyłem tak i chciałbym zobaczyć, jakby to miało funkcjonować, żeby było ciekawie i nie rozkleiło się po dwóch turach.
No i jeszcze ta sprawa, że odwrotnie niż Googolplex, tylko jeśli pierwsze założenie będzie utrzymane ;)

Autumm 06-06-2014 12:48

Łojoj. Ale zaineresowanie. Super, że zadajecie pytania - pozwala mi to skrystalizować wizję gry. A więc po kolei:

Cytat:

Smutek, że się nie rozbijemy, ale i tak jestem mocno za.
A kto powiedział, że nie? Muahahaha! <evil śmiech MG> A serio - w planie przygody jest pewne założenie, że nie wszystko... a, co ja wam będe spojlerować :P

Cytat:

O ile będą jacyś tubylcy do wybi... znaczy, cywilizowania. Będą, prawda?
Na pewno w trakcie gry (raczej w kolejnych rozdziałach niż z samego początku) będzie jakiś konfliktogenny "czynnik ludzki". Czy będą to inni kolonizatorzy, czy jakaś wyprawa, czy tubylcy... czy Cyloni :P - trudno orzec i nie będę zdradzać za dużo. Ale tak, przewiduję takie coś.

Cytat:

Jeden statek, jeden zespół?
Jeden statek, parę nacji?
Parę statków, parę nacji?
Jeden statek, a zespoły - jak gracze się dogadają. Sytuacją wejściową chcę zostawić maksymalnie prostą i nie komplikować jej na siłę - bo i tak zapewne dojdzie do naturalnych podziałów prędzej czy później (a z tym i dojdzie pracy MG) więc nie ma sensu utrudniać sobie na starcie. Stąd "narzuconych" podziałów raczej nie będzie z początku.

Cytat:

Chętnie ale po zmianie końcówki pierwszego z założeń fabularnych.
Na jakie...?

Cytat:

Teraz widzę, bez psi.
O ile psi jestem w stanie jeszcze dopuścić - na zasadzie wyjątku i jakiejś zupełnej egzotyki - to z innymi rzeczami (AI, androidy etc.) jest taki kłopot, że założenie ich istnienia od razu podnosi poziom technologiczny całego świata. Co odbiera grze wiele uroku. Bo jeśli cywilizacja produkuje powiedzmy androidy i ma full AI, a idą za tym inne technologiczne wynalazki, to jej kolonizacja mniej przypomina survival, a bardziej boskie zniebazstąpienie.

Cytat:

Ale jeżeli przypadkiem wszystko się obsunie na wrzesień to byłbym chętny
Będzie można dołączyć "w transie". Znaczy w trakcie sesji :)

Cytat:

tylko jeśli pierwsze założenie będzie utrzymane
Znów odeślę do BSG i ich poziomu technologicznego :) Poz drobnymi wyjątkami nie zamierzam się poza ów poziom wychylać, a swoisty low-tech jest w założeniach samego systemu.

EDT: Sorki że tak krótko, ale jestem na wylocie :P Dziękuję za opinie i pytania i zachęcam do kolejnych! Pamiętajcie, że im więcej ustali się teraz, tym gra będzie bardzie odpowiadała Waszym wymaganiom :)

Dhratlach 06-06-2014 13:04

Aż korci mnie żeby już teraz usiąść i zrobić KP na klasycznych zasadach traveller'a :D

Mam tylko dylemat odnośnie profesji, bo o ile biolog-genetyk brzmi obiecująco, to podobnie mam z handlarzem-lingwistą, czy innym scoutem... Ahhh... ciężki orzech do zgryzienia, będzie trzeba poczekać na rekrutację, ale przegląd podręcznika nie zawadzi w oczekiwaniu na właściwy temat :D

Poza tym, cieszę się z możliwości psionki... :) ...tylko czy zdecyduje się grać psionem jeszcze zobaczę. Z założenia zakładam w miarę początkującą postać. Stąd też pytanie:

Przewidujesz system rozwoju postaci? Zawsze przyjemniej się gra kiedy widać, że postać się rozwija. Daje to tego smaczka rpg'owego :D

Oraz.. dla obeznanych z podręcznikiem. Jaki poziom technologiczny podręcznikowo posiadają nasi badacze? Pomogłoby to w ogólnej wizji świata kreowanego. Zgaduje, że skoro przed AI to jesteśmy gdzieś na TL: 10?

Rozumiem, że w kwestii podręcznika mówimy o wersji z 2008 roku? To chyba była ta wersja z Mongoose Publishing jak dobrze pamiętam. Specem nie jestem.

Dodatki również wchodzą w rachubę przy tworzeniu postaci/dalszej gry?

Proxy 06-06-2014 13:22

Cytat:

Napisał Autumm (Post 501582)
Jeden statek, a zespoły - jak gracze się dogadają. Sytuacją wejściową chcę zostawić maksymalnie prostą i nie komplikować jej na siłę - bo i tak zapewne dojdzie do naturalnych podziałów prędzej czy później (a z tym i dojdzie pracy MG) więc nie ma sensu utrudniać sobie na starcie. Stąd "narzuconych" podziałów raczej nie będzie z początku.

Spoczko w takim wypadku czekam na samą rekrutkę, może w jej opisówce usłyszę parę słów zaspokajających moją ciekawość i robiących zaprawę pod koncepcją postaci :)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:29.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172