lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Sondy rekrutacyjne (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/)
-   -   Uśpieni: Przebudzenie - Akcja Równoległa (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/16255-uspieni-przebudzenie-akcja-rownolegla.html)

Nami 16-06-2016 21:17

Uśpieni: Przebudzenie - Akcja Równoległa
 

Witam!
Ponieważ zbliżają się wakacje, gdzie niektórzy mają ograniczoną liczbę czasu, postanowiłam wyjść z inicjatywą do tej drugiej grupy osób - tych, którzy mają dużo czasu, bo wakacje ich mniej dotyczą. Na wstępie dodam, że nic nie obiecuję, badam rynek, gdybym jednak stwierdziła, że w wakacje się nudzę. Pewnym jest fakt, że zostaję w domu i nie wakacjuję, praca nie wybiera, my wybieramy pieniądze za jej wykonanie :P

Ale wracając! Od jakiegoś czasu prowadzę sesję opartą na mechanice Pathfindera. Samego świata nie trzymam się z podręczników, ponieważ sesja odbywa się w piekle (dziewięć kręgów). Bohaterowie są grzesznikami, zbrodniarzami, niewinnymi istotami, które chciały dobrze, ale im nie wyszło. Oznacza to tyle, że można być samobójcą, mordercą, osobą, która znalazła się w niewłaściwym miejscu o niewłaściwym czasie... W sumie, to szczegóły są do omówienia prywatnie, jakby sesja w ogóle miała ruszyć.

Link do sesji: http://lastinn.info/sesje-rpg-dnd/15...tml#post642156

Akcja będzie równoległa, do tej, która aktualnie się rozegrała. Czyli w chwili, gdy moi aktualni gracze przeżywali swoje przygody, gdzieś w innym zakątku piekła, tego samego kręgu, pewna grupa czy też niezależne jednostki (wolę grupę, bo to łatwiejsze :blazen: ), miała swoją własną historię.

Nie jestem pewna czy ktokolwiek czytał tę sesję i czy w ogóle tam zaglądał, więc nie jestem pewna co opowiadać :D W przeciwieństwie do aktualnej sesji, w tej "wakacyjnej" wersji bohaterowie będą w pełni świadomi swojej przeszłości. Liczę tutaj na włączenie drama button i poniesienie się fantazji (niekonicznie ta fabularka musi trzymać się ściśle mechaniki, ja jestem elastyczna).

Oczywiście w panelu widać drugiego MG - Flamedancer jest nieodłącznym elementem dla mnie, ponieważ pomaga mi mechanicznie. Możecie spytać "po co Ci kobieto mechanika, skoro się jej nie trzymasz?" - no ten, trzymam! Przy walkach, testach umiejek i takie tam :p Nie trzymam się do końca świata, no bo to piekło i ja je tworze. O tym planie można mieć wiedzę z książek, które przeczytało się za życia, ale nie będzie to oznaczało, że książki są nieomylne (to tak jakby kogoś ciekawiło).

Do ankiety dołączam odpowiedź "Nie", żeby stalkować tych niegrzecznych-klikaczy i ich podgryzać w kostki! Kara musi być długa i bolesna.

No, ale tak ogólnie, to sonda sprawdzająca, więc żaden odzew to dla mnie też jakaś odpowiedź.
Planowany termin: WAKACJE.


PS: w razie gdyby Flejmowi się nie chciało, to i tak znajdę innego pomocnika - MG

Warlock 17-06-2016 00:21

Odniosę się do sesji Przebudzenie, bo aktualnie w niej gram. Jest to sesja nieszablonowa, inna od zdecydowanej większości sesji D&D, gdzie fabuła nie polega na wyżynaniu w pień hord przeciwników, a bohaterowie nie są standardowymi murderhobo, których ręce świerzbią na widok przysłowiowego goblina i jego lootu.

Pomimo, że prowadzę DDki prawie 10 lat to sesja Nami natchnęła mnie bardziej niż jakakolwiek inna i zmieniła nieco mój sposób patrzenia na sesje (czego w swej ignorancji się nie spodziewałem ;)).
Myślę, że nie ma żadnych przeciwskazań by osoby niezaznajomione z mechaniką Pathfindera wzięły udział. Gramy bardziej fabułą, niż cyferkami, ale mechanika wciąż funkcjonuje tak jak powinna - po prostu jest mniejszy nacisk na nią stawiany.

Z ręką na sercu polecam MG, ja z pewnością wezmę udział w kolejnych jej sesjach :)

Lord Cluttermonkey 17-06-2016 23:05

Jestem targetem, więc... Lubię sesje, które dzieją się w fantastycznych miejscach - jest ich trochę do zwiedzenia. Zresztą to miła odmiana od typowego eurofantasy z nieodłącznymi McKarczmami. Zgłosić się nie zgłoszę - poczekam, aż ktoś z Waszej ferajny poprowadzi coś z prostymi zasadami, co jednocześnie nie będzie WFRP. ;P A póki co powodzenia i poproszę w piętkę.

PS. Choć dobrych, nieprzekombinowanych sesji o murderhobo (tylko takich prawdziwie awanturniczych, a nie jakichś Praworządnie Irytujących) zawsze jest niedosyt, Warlocku. :)

Nami 17-06-2016 23:07

Cytat:

poczekam, aż ktoś z Waszej ferajny poprowadzi coś z prostymi zasadami, co jednocześnie nie będzie WFRP.
To jest proste i nie jest WH :P skoro ja to ogarniam (lol) to znak, że łatwe.
Ale ja ta wielu graczy i tak nie potrzebuję, bo jestem na to za cienka :blazen:

Warlock 18-06-2016 00:13

Po prawdzie największą trudnością jest stworzenie postaci, ale w tym chętnie pomogę. Reszta ma już mniejsze znaczenie, a jeśli się zna czwartą edycję lub piątą to nie powinno być najmniejszych problemów.

Teoretycznie Nami mogłaby się nauczyć piątki, bo i łatwiejsza jest, ale wątpię by jej się chciało. Z tego samego powodu nie chce mi się uczyć BRP czy Zweihandera, choć podstawy obu znam i uważam za bardzo przyzwoite systemy. Czyste lenistwo po prostu, dlatego warto dołączyć, bo nikt nie będzie kazał wam czytać stosów podręczników, a stroną mechaniczną zajmie się Nami i Flamedancer (bądź ja). Dużych wymogów nie ma, a może komuś przypadnie ten system do gustu. Jego ogromną zaletą jest fakt, że jest w pełni darmowy i bazuje bezpośrednio na jednej z najpopularniejszych edycji D&D. Także zachęcam, nawet fanów storytellingu ;)

P.S. Spodobało mi się określenie McKarczma :p

Nami 18-06-2016 00:28

Ja mogę dodać, że sesja będzie krótka, planuję jakoś to zawęzić do niedługiej opowieści. Wymaganiami moimi są jedynie barwne posty. Rozdaję PDki nie tylko za walki, ale też za część fabularną. Gdy widzę, że gracze rozwijają swoją postać oraz wkładają wiele chęci w posty, są ambitni i kreatywni, to tym chętniej i więcej rozdaję expa. Zazwyczaj od 50 do 150PD. Dlatego wcale nie trzeba być jakimś zabijaką, aby rozwijać swoją postać mechanicznie.

Pathfindera nie trzeba znać, bo sama nie znam go od podszewki, ale mam Warlocka, Flamedancera oraz SRD, które wyszukuję poprzez cudowne google. Na większość prostych pytań graczy znam odpowiedź, jeśli nie znam to wyżej wymienieni Panowie na pewno wiedzą ;) W sumie sesja jest też dobrym miejscem do nauki lub zapoznania się z Pathfinderem, jeśli ktoś ma taką ochotę. Dla mnie najważniejsza jest fabuła i storytelling, po prostu walki wolę rozwiązywać mechaniką.

Ponieważ to piekło, dochodzi tabelka "Okaleczenia", którą uzupełniam o rany. W sumie wszystko można podejrzeć w sesji i komentarzach do niej.
Jeśli nie będzie chętnych, to nic się nie stanie, ot sesję zrobię dla tych, co chcą, albo po prostu nie odpalę i poczekam do września, gdzie w Akcie II będę kontynuowała aktualną przygodę. Do niej jednak nie planuję robić rekrutacji dodatkowej, choć wciąż jestem otwarta na kontakt PW. Zawsze mogę pomyśleć (:


PS: Wymagam 18+

Nami 22-06-2016 21:18

Wpadłam na pomysł eksperymentu.
Zrezygnuję tutaj z Pathfindera na rzecz Warhammera.
Przynajmniej nie będę potrzebowała drugiego MG ;)
Jeśli chętni się zmienią a ich ilość ulegnie zmniejszeniu, dopuszczam możliwość sesji solo.
Świat jednak nie będzie z WH - będzie wymyślony i nieznany graczom.

Wciąż 18+... W sumie, to jeszcze bardziej 18+.

psionik 24-06-2016 13:14

W PF lub D&D 5e z chęcią, ale WH raczej nie. No chyba, że dla mnie będzie to czysty ST zostawiając Mistrzom gry ogarnięcie mechaniki w trakcie sesji, bo ostatnio grałem w Warhammera ~15-17 lat temu.

Ardel 24-06-2016 13:21

Mechanika Młotka to rzecz najprostsza na świecie. Statystyki są od 1-100. Test polega na wyrzuceniu na k100 mniej niż statystyka. W grę wchodzą modyfikatory do rzutu kością (+/- 10, 20...) w zależności od MG oraz (-10/-20) za posiadanie umiejętności. To tak na kilka linijek cała mechanika Młotka.

Lord Cluttermonkey 24-06-2016 14:00

Cytat:

Napisał Nami (Post 643896)
Wpadłam na pomysł eksperymentu.
Zrezygnuję tutaj z Pathfindera na rzecz Warhammera.
Przynajmniej nie będę potrzebowała drugiego MG ;)
Jeśli chętni się zmienią a ich ilość ulegnie zmniejszeniu, dopuszczam możliwość sesji solo.
Świat jednak nie będzie z WH - będzie wymyślony i nieznany graczom.

Wciąż 18+... W sumie, to jeszcze bardziej 18+.

Nowinka się zbiegła z odgrzewanym kotletem na blogach i wielką g*wnoburzą. ;P Samo podanie do informacji systemu niewiele mówi, ważne są założenia. WFRP nie jest grą uniwersalną mimo opinii zatwardziałych fanbojów.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:28.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172