Byle krew i flaki nie byly mojej postaci |
Jestem trochę oszołomiony zapałem i mam nadzieję, że nie opadnie on póki nie powstanie sama rekrutka. :-) Kilka słów co do samej sesji. Właśnie z M_R przerabiamy materiały których bedziemy potrzebować, a jest tego trochę. Żaden z nas nie był nigdy MG w trawelele więc potrzebujemy czasu, granie nie jest naszym pełno etatowym zajęciem niestety. Co do reszty pytań to bedzie na nie czas w rekrutce, sami nie wiemy jeszcze jak do końca to wszystko będzie wyglądać. Na razie jest szkielet i próbujemy go w coś oblec. Przypominam że to tylko sonda, nie sama rekrutacja jeszcze. Jak wcześniej napisał M_R, Jeśli ktoś wyraża zainteresowanie graniem wyslemy później link z rekrutką na PW i zamieścimy go tutaj również. |
Ja chce tylko wyszalec się odnośnie cyborgizacji mojej postaci. A ten ca. Miesiąc który mamy, pozwoli dopracować postać kolosalnie! |
Moja postać nie przepada za augmentacją. To "stary" naturalista. Nie lubi sztuczności, ale też nie potępia ;) Mistrzowie! Nie martwcie się podręcznikami. Raz przeczytane zostają na wieki i jak by to powiedzieć... zasady to jakieś parę stron raptem. Dlatego lubię tą wersję. Są prościutkie i piękne w swojej prostocie :D No i ten... +18. Przyda się. Nie ważne co by to miało znaczyć. xD |
Dobrze, że nie potępia, bo gdyby spojrzał krzywo na Franka to by łomot obskoczył :D Kuuuuuu... rczę, nie mogę się już doczekać. Najchętniej bym tę sesję już zaczął. Jak idą prace ja się pytam!? Panowie, moglibyście przynajmniej wytyczne rzucić do Tworzenia postaci! Albo rzucić krótkie, zgodnie z zasadami podrecznikowymi :D Ja się aż palę do tego! ...A z charakteru Dante będzie mnichem cholerykiem. :D |
Mam pytanie. Do sesji Autumm tworzyliście postacie standardowo według podręczika (z rzutami na kariery, staty itp), czy może korzystaliście z alternative char. generation (strona 40) z modyfikacjami typu "point allocation" "select skills" etc.? |
@Potacz: choleryk... no to pięknie. Mój Tek-Guy zakrawa na flegmatyka xD @M-R: Zgodnie z podręcznikiem, wszystko rzucane, a przynajmniej tak pamiętam. ;) |
Czy nie łatwiej jest uśrednić, np zsumować możliwą maksymalną liczbę rzutów, podzielić tą liczbę na połowę i wtedy przydzielić te liczby gdzie się chce? udowadnianie wszystkich tych rzutów linkami będzie po prostu głupio czasochłonne. Imho oczywiście :) |
Nie wiem jak na tę sprawę zapatruje się Uzuu, ale w podręczniku jest właśnie alternatywny sposób, w którym masz przypisaną liczbę punktów w zależności od liczby "terms'ów". Sobie wybierasz co chcesz wtedy. No ale to potem... (pytałem by zająć czymś Potacza :D) |
Nigdy nie byłem zwolennikiem Point Buy. W 89% wyjdzie ci słabsza postać niż w przypadku kiedy byś rzeczywiście rzucał. Zawsze można rzucić, jak postać będzie za silna to wtedy notka od MG, o ile ukrócić, ale już nie co. Gracz wprowadza poprawki, postać jest przystępna i można grać. Dla przykładu, mi wyszedł taki troszkę nieco powyżej przeciętnej ludzkik i stanąłem w rozwoju na drugim terminie z dwóch powodów. Pierwszy, by nie kusić bardziej losu, a po drugie, by zbalansować nieco postać. Miałem trochę farta, ale nie dużo. Poza tym, będzie widać kiedy ktoś cheatuje. Dwie 12 w cechach mają naprawdę niewielkie prawdopodobieństwo wyjścia. Przykładów jak poznać oszusta jest dużo, więc nie ma większego z tym problemu. Poza tym, czekam na start sesji, lub dalsze informacje bym mógł działać! :D I prośba do MG, nie używajcie kostnicy przy rzucaniu nam na testy. Z doświadczenia wiem, że uśrednia ona wyniki przy rzucaniu kilkoma kostkami naraz (np. 2k6). ;) |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:54. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0