|
Z mechanicznego punktu tworzenia postaci najważniejszy jest przydział 27 punktów atrybutów po cenie: wartość - punkty 8 - 0 9 - 1 10 - 2 11 - 3 12 - 4 13 - 5 14 - 7 15 - 9 Oraz wybór klasy. Lepiej najpierw skupić się na historii postaci bo będę ją tworzył razem z wami, mechaniką zajmiemy się dopiero wtedy. |
Well... to ja w akcie żądzy władzy i megalomani (tak, wczuwam się w drowy) bardzo chętnie zagrałbym kapłanką (yup, zaklepuję) =D Albo może lolth-touched wojownikiem z dwoma przerośniętymi toporami... Te... jak my gramy ST tylko z sugestią mechaniki to możemy sobie wybierać na klasy jakieś prestiżówki, co nie? Jakiś arachnomanta, czy inne badziewie? |
To ja chcę dorwkę z szablonem Fay tuched z ojcem Dark Fey unsille z Burzowego Dworu królowej nocy. Zastanawiam się czy robić dwuklasową kapłankę-nekromantkę, kapłankę skupioną na trupach czy czystą nekromantę? Bo mam już pomysł na charakter mógłbym zacząć coś pisać powoli. Przesłać jakieś pomysły do konsultacji? Bo nie wszystko chcę zdradzać na forum publicznym ;-) |
Narazie sobie pisze materiały, Jak założe wątek rekrutacji to tam będziecie mieli coś na czym będziecie się mogli zawiesic. |
Cytat:
|
Cytat:
@up Path jest o tyle fajniejszy że atuty są bardziej intuicyjne a od 1szych poziomów są fajne zdolności ;-) |
Ok, Pathfinder wygląda nieźle, nie różni się za bardzo od 3.5, a podstawowe klasy są duuuuuużo fajniejsze :D Jestem za Pathfinderem albo 3.5 ;) |
Dobra, zaraz założę temat rekrutacyjny. Na początek wrzucę małą historyjkę, żeby każdy miał jakieś wyobrażnie w jakim świecie gramy. link do tematu rekrutacyjnego .. Temat do zamknięcia |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:26. |
|
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0