lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Sondy rekrutacyjne (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/)
-   -   [D&D 3.5] Półwysep Chult (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/16602-d-and-d-3-5-polwysep-chult.html)

corax 07-11-2016 22:34

Cytat:

Napisał Corrick (Post 671811)
Spoko, spoko, pomogiem, wytłumaczem... także ten, Kruczku, się nie przejmuj ;)

<3 topra, to się piszeu :D

Warlock 07-11-2016 22:53

@Corax

Jeśli chodzi o mechanikę to od gracza wymagana jest tylko deklaracja "to ja go tnę!". Resztę się ogarnie ;)

Ja chętnie bym zobaczył świątynie Yuan-Ti (podobne do tych budowanych przez Majów), mięsożerne rośliny i dinozaury! Jeśli chcesz pociągnąć wątek z uprowadzonymi mieszkańcami/rodzinami to wężowate Yuan-Ti mogliby użyć ich jako rytualne ofiary dla swoich żądnych krwi bogów. Uprowadzeni zostaliby porwani na kilka dni przed wielkim rytuałem związanym z (powiedzmy) jakimś rzadkim ułożeniem księżyca/planet/gwiazd. Wtedy gracze biliby się z czasem, mieliby jasno określony cel przed sobą i zminimalizowałabyś liczbę kolejek, w których z racji braku podjętych przez graczy decyzji nic by się nie działo. Podobny motyw zastosowałem w Żądzy Zemsty i uważam, że się świetnie sprawdził.

Minusem może być dla niektórych liniowość sesji, bo trudno o dużą swobodę wyboru, gdy ma się świadomość, że życie najbliższych wisi na włosku, ale mi to osobiście nie przeszkadza i uważam, że napakowany akcją railroad, z jakimś fajnym lochem i momentami, gdzie od decyzji graczy dużo zależy wszystko to wynagrodzi. :)

Avitto 07-11-2016 22:53

Cytat:

Napisał Zormar (Post 671803)
Ogólnie jak rozmyślam nad moją postacią to dochodzę do wniosku, że najlepiej byłoby gdyby gracze mieli wspólnie iść do dżungli odnaleźć/odbić jakieś osoby, które są dla nich bliskie, lub w jakimś innym stopniu ważne.

Porwani przez kanibali :o) albo jakieś inne stwory posiadające pradawny, magiczny przedmiot - plastikową rurkę do wysysania mózgów, by przejąć cudzą wiedzę.

Nie no dobra, rozpędzam się. Sorki. Przemieszczanie się po dżungli to już dobry pomysł, a drużynę może stanowić np. ekspedycja naukowa lub zwiadowcza.

Hakon 07-11-2016 23:26

Jeju. Tacy gracze i prowadząca :-) Aż chce się grać. D&D prawie w ogóle nie znam. Piąte przez dziesiąte jeśli o mechanikę idzie.
Jeśli to nie problem z chęcią bym spróbował.

Jeśli ktoś by mnie mechanicznie pilnował i podpowiedział no i historię pomógł z konkretnymi nazwami itd połączyć to mój miecz paladyński macie :-)

Corrick 07-11-2016 23:40

Cytat:

Napisał Hakon (Post 671835)
Jeju. Tacy gracze i prowadząca :-) Aż chce się grać. D&D prawie w ogóle nie znam. Piąte przez dziesiąte jeśli o mechanikę idzie.
Jeśli to nie problem z chęcią bym spróbował.

Jeśli ktoś by mnie mechanicznie pilnował i podpowiedział no i historię pomógł z konkretnymi nazwami itd połączyć to mój miecz paladyński macie :-)

Heh, jak wyżej - polecam się w razie w ;)

Ja jednak myślę nad typowym czarogrzmotem - może nawet z głębin dżungli Chultu? ;>

Hakon 07-11-2016 23:44

Jak już będzie prawdziwa rekrutka to poproszę o pomoc Ciebie Corric :-)
Dzięki.

Pomysł mam na wojownik/paladyn bo takie postacie najbardziej mi się podobały w D&D.

Hasus 08-11-2016 09:09

Goblin Druid jeżeli jest taka opcja to z wariantem z UA

Nami 08-11-2016 11:22

Tak czytam co wy knujecie i po prostu.... :P


sunellica 08-11-2016 11:25

ja bym zabrała tropkiem, dziewiczą elfką, która jest tępa jak pień ale szczelać umi xD

Sayane 08-11-2016 11:27

No tak, wystarczy napisać, że jest jakieś ograniczenie podręcznikowe, a ludzie właśnie i akurat zupełnie przypadkiem chcą zrobić coś nietypowego xD

Bym byla może zainteresowana - bez żadnych "ale" ;) Może moja postać się dziewiczo zakocha w elfce sune i już motywacja gotowa ;)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:18.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172