Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 11-10-2008, 19:20   #36
Komtur
 
Komtur's Avatar
 
Reputacja: 1 Komtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputację
Niezależnie od tego co napiszę w tym poście, zaakceptuję każdą (w miarę rozsądku oczywiście) decyzję MG.

Po pierwsze rzut na oddziaływanie + zastraszenie przy pierwszej kropce dominacji nie wywołuje efektu strachu, chyba że użyty rozkaz stanowi słowo "bój się". Jeżeli Ratkin wykonał drugi rzut dla Krzywonosa, tym razem nie dotyczący dyscypliny i sukcesy spowodowały że mógł się spodziewać że Saraj jest przestraszona, a nie odegrała tego w odpowiedni sposób, wtedy MG może zdecydować o zużyciu przez Saraj punktu siły woli (i po sprawie). Natomiast co do kwestii wiedzy Saraj, to można uznać, że skoro nie jest zastraszona to pewnie łże jak pies (jak to Ravnos).

Trochę zdziwiły mnie te rzuty kostkami i słowa w stylu "użyłem empatii, aktorstwa etc.", przecież to storytelling, opisy co dana postać robi powinny wystarczyć. MG w oparciu o te opisy i charakterystykę postaci decyduje co się wydarzyło.

To tyle mojego zdania na ten temat.
 
__________________
"Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind
W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead."

Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017.
Komtur jest offline