Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 30-11-2009, 14:24   #31
Aschaar
Banned
 
Reputacja: 1 Aschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znany
Drużyna Północna (Amberlen, Otto, Sasha, Welgan)

Południowe słońce oblewało okolicę swoim blaskiem, ale lekka bryza powodowała, że nie było strasznie gorąco i wędrówka zdawała się być przyjemną. Trakt był twardy, ale zniszczony, w wielu miejscach bruk był pozrywany i zapewne wykorzystany do budowy, w wielu ginął pod warstwami trawy i ziemi.


Bardziej zainteresowani szybkim dotarciem na miejsce niż rozmową podążaliście na północ w kierunku ruin. Być może bardziej zastanawiało was na ile możecie na sobie wzajemnie polegać i sobie wzajemnie ufać... Pogoda była bardzo odpowiednia do wędrówki i szybko posuwaliście się opuszczonym traktem na północ, w kierunku Twierdzy Shadowfell.

Nic nie zapowiadało niespodzianki jaka czekała za niewielkim złomowiskiem skalnym, być może nawet resztkami jakiegoś budynku, który trakt omijał...



Niewielkiego rozmiaru, jaszczuropodobne stwory popiskując i charcząc zaczęły wychodzić zza zniszczonych kolumn i szybko zmierzać w waszym kierunku...

Po kilku krokach zatrzymały się i zwinnie rzuciły oszczepami w waszym kierunku.




MECHA:

No, „combat mode enganged” - jak mawia mój dobry przyjaciel. Do walki prędzej czy później dojść musiało... I tu ważna uwaga. TURA w walce (czyli podczas starcia - „encounter”) trwa 5-6 sekund. Sekund, nie minut. Proszę przeczytać post w komentarzach ([FR 4.0 / ST][Komentarze] Wydarzenia w Winterheaven).


Sytuacja początkowa wygląda następująco:


Ponieważ wasze postacie stoją idą traktem więc proszę określić na jakich polach znajdujecie się startowo – w grę wchodzą tylko kolumny A,B oraz rzędy 13 do 16. Niezależnie od tego wasze postacie widzą tylko wychodzących na trakt przeciwników:
MI stojący startowo na polu L12, idącego za nim MII (M3) oraz z drugiej strony traktu MIV.
Pozostali są dobrze ukryci za skałami, czy też resztkami kolumn...

3 Koboldy (MI, MII, MIV) wykorzystują jako pierwszą akcję przemieszczenia znajdując się na trakcie na wysokości kolumny J.
Następnie, korzystając z zaskoczenia, rzucają oszczepami. ST ich celowania wynosi 25 (jest trochę podniesiony, bo założyłem jakąś reakcję waszych postaci - to fory; zaskoczenie powinno obniżyć ST; ale nie mam możliwości rozegrania pełnej mechaniki... Rzuty poniżej). W akcji drugorzędnej – wyciągają kolejny oszczep. W akcji wolnej – pokrzykują sobie i skrzeczą zapewne dodając sobie odwagi, albo strasząc was. Niestety ich językiem nikt nie włada, więc...
 
Aschaar jest offline