Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 24-04-2011, 19:47   #26
Anonim
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Heos Zobacz post
Jeżeli już ktoś koniecznie chce stosować mechanikę w PBF to nadaje się każda.
Nie, bo "niektóre" mechaniki nie tyle nie pasują do gry forumowej co kompletnie nie bawią.

Cytat:
Napisał Heos Zobacz post
Oczywiście można to także zawrzeć w formie czysto opisowej ale jest to trudniejsze tak samo dla graczy jak i MG.
Nie, tak da radę przy Gawędziarstwie bez problemów. Choć w formie "czysto opisowej" należałoby zrobić jednak rubryczkę "zalety" i "wady", bo tak można byłoby opisać postać jako: "Koks."

Cytat:
Napisał Heos Zobacz post
Właściwie pełne zastosowanie mechanika ma tylko podczas tworzenia postaci, która to pozwala najłatwiej i najlepiej określić kim tak na prawdę jest dany bohater.

[...]

W czasie samej rozgrywki raczej mechanika i tak jest pomijana albo sprowadzana do minimum.
W moich grach, w których stosujemy mechanikę przy tworzeniu postaci to stosujemy ją potem do samego końca. Nawet jeśli mechanika polega na czterech statystykach albo na żadnej statystyce w czasie rekrutacji a potem do stu różnych wybieranych spośród pięciuset.

Nie widzę sensu w stosowaniu mechaniki w rekrutacji i nie stosowaniu jej w czasie gry.

To twoja obserwacja, czy ty tak robisz?
Jeśli tak robisz to przestań, to jest złe.
 
Anonim jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem