Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 31-08-2011, 13:37   #65
Nemo
 
Nemo's Avatar
 
Reputacja: 1 Nemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumny
http://lastinn.info/317739-post18.html (Powergaming vs. Anty-Powergaming)
Anonimie, cały trik polega na tym, że w DnD możliwe jest granie wygadaną, charyzmatyczną postacią walczącą wręcz, która będzie miała siłę 10, a mimo to będzie w stanie być równie kompetentna co jej bardziej muskularni kompani. Wymaga to odrobiny pracy i skorzystania z odpowiednich atutów, ale jest jak najbardziej wykonalne bez śliskich zasad. O tym mówiłem w tamtym postcie;
Optymalizacja umożliwia grę konceptami, na które mamy ochotę. Czy to szympans, czy to prima ballerina będąca sama w sobie bronią masowego rażenia, czy wygadany wojownik.
Cytat:
A w kwestii Alei Ujazdowskich, to nie grałeś Anonimie w sesję polityczną pełną intryg i spisków? Naprawdę nie czujesz się znudzony gdy twój mistrz gry pakuje cię w kolejne gniazdo Beholderów, czy leże smoka?
Najlepsze sesje w jakie grałem miały w swojej strukturze miejsce zarówno dla walk rodem z superprodukcji kraju kwitnącej wiśni, segmenty intrygowe, a nawet niemalże telenowelowe. Pakowanie się w leża beholderów nie musi uniemożliwiać intryg i vice versa.
 
__________________
A true gamer should do his best to create the most powerful character possible! And to that end you need to find the most gamebreaking combination of skills, feats, weapons and armors! All of that for the ultimate purpose of making you character stronger and stronger!
That's the true essence of the RPG games!

Ostatnio edytowane przez Nemo : 31-08-2011 o 14:04.
Nemo jest offline