Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 11-01-2012, 21:39   #15
Komtur
 
Komtur's Avatar
 
Reputacja: 1 Komtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputację
Nie bardzo rozumiem o co ci chodzi Hawk, że niby crossover ci nie pasuje bo jest za bardzo naciągany, a opcja nr.2 musi być osadzona w realiach historycznych?

Ja w każdym bądź razie widzę to tak:
- Opcja nr.1 podoba mi się i widzę tu kilka możliwości. Wyobraźmy sobie cywilizację o tak wysokim poziomie życia społecznego i technologicznego, że praktycznie przemoc fizyczna w nim nie istnieje. W takim o to świecie nagle pojawia się fizyczne zagrożenie np. obcy (ten z filmu) grasuje w jednej z baz planetarnych, właściciele z braku odpowiedniego wyszkolenia nie radzą sobie z zagrożeniem i sprowadzają z prymitywnej planety zawodowych zabójców potworów (BG). Nasi bohaterowie będą musieli poradzić sobie z tymi bestiami w zakamarkach nowoczesnej bazy.
Lub inna sytuacja, w której bohaterowie graczy wyruszą z ekspedycją ratunkową w niezwykły rejon obcej planety, gdzie elektronika od razu pada i podobnie jak w przykładzie wyżej przedstawiciele supercywilizacji nie potrafią sobie poradzić bez zabijaków ze świata fantasy.

W opcji nr. 2 ja widzę sesję w Monastyrze np. założenie kolonii w jakimś rejonie Valdoru. Dla tych co marudzą opisanie świata jest dość szczegółowe, jest mroczna magia, nieznane bestie, tajemnicze miejsca i dla intrygantów wiecznie skłóceni kolonialiści.
 
__________________
"Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind
W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead."

Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017.
Komtur jest offline