Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 06-04-2013, 17:59   #8
Komtur
 
Komtur's Avatar
 
Reputacja: 1 Komtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputację
Na broni palnej się nie znam, ale też się wypowiem . Neuroshima to takie postapokaliptyczne D&D, a więc te charakterystyki broni w podręczniku typu "cholernie celny" , "niezawodny" mają taką samą funkcję jak "miecz +4 przeciwko smokom" lub "topór który po rzucie wraca do ręki właściciela", czyli służy to do urozmaicenia gry, dobrej zabawie, nagradzania BG, zaspokajania ich munchkinistycznych potrzeb itp. Jakby to było w realu? Według mnie w rzeczywistości najczęściej używane bronie to byłyby modele najmniej skomplikowane i jak najbardziej praktyczne, a więc wszelkiej maści kolty, dwururki, pompki i wszelaka broń myśliwska. To ostatnie byłoby w szczególności popularne, bo nadaje się do odstrzelenia tyłka gangerowi, jak i do upolowania zmutowanego posiłku.
 
__________________
"Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind
W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead."

Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017.
Komtur jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem