Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 20-10-2013, 10:57   #1
Anonim
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Thumbs up [Przetrwaj to! 4] Koniec podróży

Prosta gra. Tworzycie postać. Wchodzicie do gry. Staracie się przeżyć jak najdłużej w niebezpiecznym środowisku. Tym razem na tapetę bierzemy horror wśród gwiazd. Budzicie się w hibernatorach z amnezją dotyczącą waszego życia. Pamiętacie jedynie swoje imię, nazwisko i ewentualnie pseudonim. Pomieszczenie jest rozświetlone panelami z sufitu. Nowoczesne. Eksluzywne. Oprócz waszych trumien hibernacyjnych jest tu ich więcej. Większość otwarta. Część zamknięta i z jakimiś ludźmi. Jesteście nago. Nie macie przy sobie żadnych przedmiotów. Pod ścianami są jakieś metalowe szafki, ale jeżeli są zamknięte to nawet z wybitnym talentem włamywania nie otworzycie ich paznokciem. Z pomieszczenia można wyjść przez pojedyncze drzwi. Takie rozsuwane na boki, szerokie. Nad nimi widać czujnik ruchu. Nie ma kratki wentylacyjnej pozwalającej na chodzenie tymi wygodnymi tunelami. Nie ma również żadnych krzyków, ani pokracznych pająków. Pomieszczenie jest całkiem bezpieczne. I cicho w nim. Niewiarygodnie cicho.

Postacie nie wiedzą gdzie są. Wy jako gracze wiecie, że to statek kosmiczny. Oni dopóki nie znajdą jakichkolwiek informacji nic o tym nie wiedzą. Mogą się domyślać. Nie wiecie który jest rok i czemu znaleźliście się w hibernatorach. Wspomnienia - bardzo krótkie - będą powracać do was z biegiem czasu. Kto jest wrogiem, a kto przyjacielem?

Znana zasada z poprzednich Przetrwaj to! tutaj jest znacząco ograniczona - możecie atakować siebie nawzajem w większości momentów, choć trzeba mieć ku temu uzasadnienie. Co odpis wysyłacie do mnie PW z 2-4 nazwami innych postaci. 1-2, które lubicie i 1-2, których nie lubicie. Jeśli dwa razy wśród postaci, które lubicie wymienicie tego samego to wasza postać automatycznie stanie w jego obronie w przypadku ataku trzeciej postaci. Jeśli trzykrotnie wymienicie tego samego typa jako tego, którego nie lubicie to możecie go zaatakować (może być jako tajna akcja przez PW, obrona tego drugiego będzie automatyczna).

Osób, których nie lubicie nie trzeba atakować. Można przez PW zaznaczyć, że gdyby ktoś inny zaatakował nielubianego to wasza postać automatycznie przyłącza się do ataku.

Mam nadzieję, że powyższe nie jest jakoś zbytnio skomplikowane.
Dodatkowo po usłyszeniu głosów sprzeciwu - jeśli nie będziecie słać PW to po prostu powyższe informacje będą interpretowane (czasem możliwe, że losowo) z waszych deklaracji w grze. Po osiągnięciu powyższych limitów będzie informawani o tym przez PW.

Gra będzie toczyła się z ostro zmodyfikowaną i uproszczoną mechaniką z neuro - w skrócie im więcej posiadacie punktów w Atrybutach i Umiejętnościach tym lepsza jest w tym postać. "4" w umiejętności dodatkowo obniża Poziom Trudności testów opartych na tej umiejętności. Tyle wam potrzeba wiedzieć.

Raporty do poprzednich Przetrwaj to!
http://lastinn.info/raporty-z-sesji/...etrwaj-to.html ([Jednolinijków III] Przetrwaj to!)
http://lastinn.info/raporty-z-sesji/...aj-to-2-a.html ([Jednolinijków IV i V] Przetrwaj to! 2)
http://lastinn.info/raporty-z-sesji/...ywistosci.html ([Jednolinijków VI] Raport równoległych rzeczywistości)

Tworzenie postaci


1. Imię, nazwisko i/lub pseudonim: może być jakikolwiek.
2. Fota twarzy postaci. Pamiętajcie, żeby choć trochę była zbieżna z Atrybutami i Umiejętnościami, które wybieracie.

I tyle wystarczy. Powyższe wrzucamy tutaj w temacie. Atrybuty i Umiejętności będą wylosowane na podstawie powyższego i podane wam przez PW. No chyba, że chcecie stworzyć postać samodzielnie od stóp do głów. W takim przypadku użyjcie poniższych zasad - mechanikę przesyłacie na PW. Wybór czy dacie kartę mechaniczną czy nie w żaden sposób nie wpłynie na to czy zostaniecie przyjęci czy nie.

3. Wybierzcie Atrybutu. Są 4 i pomiędzy nie możecie wydać 48 punktów. Żaden nie może być niższy niż 3 i wyższy niż 19:
Ciało
Umysł
Dusza
Serce

Serce oznacza wasze społeczne możliwości. W grze można również manipulować postaciami innych graczy, aczkolwiek to zmniejsza o 1 wymaganą liczbę zadeklarowanego nielubienia, żeby manipulowana postać mogła zaatakować.

4. Wybierzcie Umiejętności. Do każdego atrybutu przypisane są 3. Większości mówią same za siebie. Z tego co wiem wszystkie będą potrzebne. Macie do wydania na nie 30 punktów, koszt ich wynosi o tak:

Zakup całego pakietu przypisanego do jednego Atrybutu kosztuje 5 i sprawia, że wszystkie umiejętności są na poziomie 1. Nie trzeba kupować całego pakietu. Zakupując pojedynczą umiejętność na poziom 1 płacimy 3 punkty. W dalszej kolejności płaci się tyle ile wynoszą kolejne poziomy, na które awansujemy umiejkę i tak:

2 - koszt 2
3 - koszt 3 (czyli w sumie 5 pkt nie licząc poziomu 1)
4 - koszt 4 (czyli w sumie 9 pkt nie licząc poziomu 1)
5 - koszt 5 (czyli w sumie 14 pkt nie licząc poziomu 1)

Nie można mieć większego poziomu niż 5.

Atrybut: Ciało
Siła -
Zręczność -
Atrakcyjność -
Atrybut: Umysł
Spryt -
Percepcja -
Wiedza -
Atrybut: Dusza
Siła Woli -
Szczęście -
Wytrwałość -
Atrybut: Serce
Charakter -
Charyzma -
Manipulacja -

Reasumując
1. Gra o przetrwanie.
2. Reguły ograniczają starcia gracz kontra gracz.
3. Odpisy 1 raz dziennie. Można odpisywać wielokrotnie.
4. Nie edytujemy swoich wypowiedzi jeśli ktoś już odpowiedział poniżej. Postacie mogą zmieniać zdanie z czasem i tak zostanie potraktowana kolejny odpis postaci "coś chciałem, ale zmieniłem zdanie"
4. Wielkość odpisu dowolna (czasem wystarczy jeden czasownik np "uciekam").
5. Im więcej graczy tym lepiej. Zgłaszajcie się wszyscy. Gra zajmuje dziennie około 5-25 minut. Czyta się odpisy tylko dla swojej postaci i deklaracje dla postaci graczy w bezpośrednim pobliżu waszej postaci.

Pytania wrzucajcie do tematu i tu też będzie odpowiedź.
 

Ostatnio edytowane przez Anonim : 20-10-2013 o 19:55.
Anonim jest offline