Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 01-12-2013, 00:57   #1
Karmelek
 
Karmelek's Avatar
 
Reputacja: 1 Karmelek wkrótce będzie znanyKarmelek wkrótce będzie znanyKarmelek wkrótce będzie znanyKarmelek wkrótce będzie znanyKarmelek wkrótce będzie znanyKarmelek wkrótce będzie znanyKarmelek wkrótce będzie znanyKarmelek wkrótce będzie znanyKarmelek wkrótce będzie znanyKarmelek wkrótce będzie znanyKarmelek wkrótce będzie znany
[Autorski, fantasy, storytelling] Arkadia

W sesji na pewno pozostają Kelly i Juva.

Dzień doberek! Zdaje się że jestem gospodarzem tego wątku, więc witam wszystkich w rekrutacji do mojej autorskiej sesji!

W telegraficznym skrócie:
Poszukuję dwóch graczy do autorskiej sesji. Raczej storytelling. Co otrzymacie, zależeć będzie od tego, jak to opiszecie i w jaki sposób zadziałacie. Czasami, jak będę miała wątpliwości, rzucę kostką i napisze, że tak rzuciłam. Więcej mechaniki podczas walk.
Odpisy co najmniej raz na dwa dni (im częściej, tym lepiej) i jednego dnia, najchętniej w poniedziałek, lub czwartek wieczorem, wszyscy gracze zbierają się przy kompach i piszą razem. Ożywi to sesję, co będzie jak najbardziej na plus.
Jeśli gracz, bez uprzedzenia, nie będzie dawał znaku życia przez tydzień, wylatuje z sesji. Możliwe usprawiedliwienia, jednak mam dosyć upraszania się każdego o odpis (no... czasami pogonię). Mam zwyczaj, że podsyłam wiadomość o większym moim odpisie na gg.
Sesja będzie prowadzona na dokumencie (potrzebny mi będzie mail gracza, żeby dać mu dostęp. Podgląd dla wszystkich, dostęp dla wybranych).

Arkadia będzie niejako częścią drugą, kontynuacją sesji Celltown, która się przed chwilą skończyła
Przewinęło się kilku graczy i jeszcze więcej postaci, żeby zakończyć z dwóch i pół graczem... Ponowne rozpoczęcie sesji jest ku ustaleniu nowych zasad i oczyszczeniu atmosfery. Jeśli jest to dziwne, najmocniej przepraszam.

Co do świata...
Arkadia ma potencjał, którego nawet ja w pełni nie wykorzystam. Jest pełno rzeczy do odkrycia.
Kim dokładnie są Miecze (Dragoni) i skąd się biorą?
Dlaczego wcześniej pisałam o nekromantcę, a drużyna pod koniec sesji rozgromiła nekromantę?
I czego, do cholery, chce Alfred (nie, serio. Muszę mu zmienić imię...)?
Ja odpowiedzi znam... ale czy Wy dacie radę je poznać?
Jest wiele ciekawych lokacji. Miasteczko o nazwie Granica, czy wyspy, na których żyją gryfy.

Sesja Arkadia
Fabuła nowej sesji opierać się będzie na pomocy upartej niewieście... ale też niekoniecznie. Nie mam scenariusza. Historię tworzą gracze, ja ich tylko czasami ciągnę. To, czy zrobią w ten sposób, czy inny, zależy tylko od nich. I tego się trzymam. No oki... czasami utrudnię życie, no ale...
W drużynie pozostają: młody rycerz (w sumie jeszcze nie rycerz, no ale) – postać Kelly'ego, powabna cyganka – postać Juvy, pewne uparte dziewczę (sory za ten szlagierek), które raczej jakoś tak niepewnie młóci mieczem.

Nowi gracze.
W odróżnieniu od poprzedniej sesji, daję możliwość zaczęcia postaciami pochodzącymi z Arkadii (w poprzedniej nie sprecyzowałam świata. Napisałam, że będzie sesja fantasy i powrzucałam z różnych wymiarów do Arkadii – było zabawnie). Zastrzegam jedynie, że wybitnie wyszkolonym magiem być nie można. Ani wysokim szlachcicem – wtedy przygoda byłaby nijaka (wyszkolony mag jest zbyt pro, a szlachcic gdzie by się ruszał?).
Najlepiej napisać do mnie, czy dana postać może być.
Proszę jednak pamiętać, że zgłaszając się, zgadzacie się na warunki. Jeśli ktoś notorycznie będzie kazał na siebie czekać, to się pożegnamy.

Staram się umieszczać grafiki w sesji, jednak więcej znajdziecie na padlecie. Na naszej Tablicy Korkowej (jak zwykłam ją nazywać), są najważniejsze informacje. Dla graczy i dla mnie.

Co do itemów i mechaniki walk.
Na początku tury rzucam każdemu k20 (jestem cholernie uczciwa, a kostki mnie nienawidzą, więc ostatni boss padł zatrważająco szybko, nie pociągając za sobą nikogo... ghrr... ale się wściekałam), żeby ustalić kolejność.
Następnie każdy deklaruje, co robi. Prosiłabym wtedy częściej zaglądać, coby szybko kończyć walki. Można równocześnie pisać story na dokumencie, co robi i w jaki sposób nasza postać.
Na kartach postaci znajdują się różne statystyki, na przykład:
Atak – co każde 10 punktów, dodajemy +1 do wyniku rzutu.
Obrona – co każde 10 pkt., odejmujemy tyle od wymierzonego w nas ataku przeciwnika, jednak tylko podczas akcji obrony. Albo się bronimy, albo atakujemy.
Od zręczności zależy, czy trafimy przeciwnika, z tą samą zasadą, co powyżej.
Spostrzegawczość – służy mojemu opisywaniu różnych rzeczy.
Unikanie – wiadomo.
Tajemnicze UGM... jest to modyfikator, który nadaję wedle widzimisię. Nagroda za to, jak ktoś gra. Służy poprawianiu różnych wyników. Podczas ostatniej walki z bossem, było kilka sytuacji, kiedy gracz omal nie trafił przeciwnika. Wtedy wchodziło UGM i było „ledwie, ale trafiłeś”, albo „jakimś cudem się uchylił”, zależnie od tego, czy UGM coś dawało, czy nie.
UGM – Uśmiech Gma :P
Jako przykładową, wrzuciłam kartę postaci niemagicznej.
Ach! Jest tam jeszcze coś takiego jak "Kryształy" - były one "głównym" elementem poprzedniej sesji (ale chyba tylko dla GMa... ech...) i służyły do aktywowania portalów. Trza było wszystkie zebrać...


Nie wiem, czy wszystko opisałam i w ogóle. W razie pytań, proszę pisać. Nie gryzę... raczej.

Sesję chciałabym zacząć w przyszłym tygodniu, a więc koniec rekrutacji 8.12.2013r. Mało czasu, ale przynajmniej wyłonią się te osoby, które go posiadają i będą w stanie odpisywać. Przynajmniej takie mam założenie.


Przykładowa karta postaci.
Tablica Korkowa.
Dokument z sesją.
Poprzednia sesja.


EDIT:
No tak. Zapomniałam napisać, czego oczekuję od zgłoszenia.
W PW proszę mi napisać najpierw podstawowe dane:
Imię, wiek, profesję, rasę i w jednym, dwóch zdaniach, czym postać obecnie się zajmuje, gdzie i jak mieszka.
Polecam grać ludźmi. Krasnoludów jest straszliwie mało w świecie i zajmują się głównie kupiectwem. Niziołki trzymają się swoich terytoriów, a elfy siedzą zazwyczaj w lasach, miast nie lubią... i mają słabe głowy.

Kiedy to zaakceptuję te dane, można śmiało pisać pełną historię postaci.
W sumie tyle.

W razie pytań, moje gg: 6677490, jednak czasami zapominam je włączyć...
 
__________________
"Większość niedoświadczonych pisarzy Opowiada zamiast Pokazywać, ponieważ jest to łatwiejsze i szybsze. Trenowanie się w Pokazywaniu jest trudne i zajmuje dużo czasu."
Michael J. Sullivan

Ostatnio edytowane przez Karmelek : 05-12-2013 o 22:34. Powód: Zmiana zakończenia rekrutacji ;) bałaganik się zrobił, który ogarniam :D
Karmelek jest offline