Wątek: Sandbox?
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 29-01-2014, 13:09   #61
Komtur
 
Komtur's Avatar
 
Reputacja: 1 Komtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputację
Dzemeuksis wyjaśnienia twoje ok. są zrozumiałe i wydaje mi się że wiem o co ci chodzi. Pozostają kwestie techniczne np. co robisz jak gracze ci się rozejdą w różnych kierunkach? W PBF nie ma to większego znaczenia, ale w realu jest spory problem.
Przejrzałem zaprezentowaną przez ciebie "piaskownicę" i jest pytanie moje takie, czemu nie opisać lokacji i wydarzeń wcześniej by gra była płynniejsza i bardziej spójna logicznie? Tak nawiasem mówiąc to przypomina mi to pewną grę z lat 80-tych poprzedniego stulecia (Labirynt Śmierci, gra kooperacyjna), albo losowe generatory przygód, podziemi, pułapek etc. które swego czasu były publikowane na łamach MiM-a (ciekawe czemu ci sami autorzy później naigrywali się ze swoich generatorów).


Warlock co robisz jak nikt z kumpli przykładowemu krasnoludowi od kopalni nie pomoże i idzie w inną stronę, bo na to pozwalają założenia sandboxu (każdy robi co chce, a MG stawia tylko wyzwania i przeszkody)? Poza tym rozwój osobisty i ambicje poszczególnych graczy wcale nie muszą być realizowane bez określonego scenariusza.
 
__________________
"Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind
W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead."

Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017.

Ostatnio edytowane przez Komtur : 29-01-2014 o 13:19.
Komtur jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem