Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 14-09-2014, 00:15   #1
Baird
 
Baird's Avatar
 
Reputacja: 1 Baird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputację
The Elder Scrolls - Rekrutacja


Tamriel rok 217 czwartej ery. Szesnaście lat po wojnie domowej w Skyrim Imperium nadal walczy o utrzymanie swojej pozycji. W 4E 416, niecały rok temu Dominium zaatakowało niespodziewanie Cyrodill łamiąc rozejm i w przeciągu kilku miesięcy przejęło Pałac Cesarski, tym samym łamiąc warunki rozejmu podpisanego w Wieży z Białego Złota w 4E 175. Wróg nie mógł wybrać lepszego momentu na uderzenie w serce Imperium, od śmierci Cesarza Tytusa Mede II nie było na tronie solidnego władcy. Różni krewni walczyli o pozycję uciekając się do korupcji, zdrady i morderstw w końcu pozostawiając rządy Radzie Starszych, gdy już zabrakło Septimów do obsadzenia tronu.

Do Hammerfell po latach spokoju powróciło Dominium, łamiąc tym samym warunki Drugiego Paktu ze Stros M'kai. Redguardzi ledwo odbudowali swój kraj po ostatniej inwazji sił Dominium. Rozpoczęła się długa i krwawa rebelia, prawie tak krwawa jak ta z 4E 180 i choć siły Redgardczyków słabną z każdym miesiącem to jednak mieszkańcy walczą w Dominium nie dając mu ani dnia wytchnienia.

Skyrim po wojnie domowej podobnie jak Hammerfell stało się niepodległym państwem ze stolicą w Windhelm. Najwyższy Król Skyrim Ulfik Gromowładny utracił tron gdy na jaw wyszła jego współpraca z Thalmorą, mieszkańcy Skyrim podzieli się na tych którzy wierzyli, że Ulfrik dokonał tego z wyższych pobudek i jego czyny jako obrońcy wiary w Talosa nie powinni być kwestionowana. Drudzy uważali, że Ulfrik był zdrajcą i, że działając we współpracy z Dominium osłabił Imperium tak by to mogło teraz przejąc Pałac Cesarski. Bez względu na to, która strona miała rację i jakie były prawdziwe intencje Ulfrika został on stracony niecałe pięć lat po przejęciu władzy w 4E 206. Obecnie Skyrim nie ma najwyższego króla, a niepodlegli Jarlowie rozważają powrót na łono Imperium, jeśli te pierw przywróci kult Talosa w swoich granicach.

Czwarta Era nie była również łaskawa dla Dunmerów. Po erupcji Czerwonej Góry w 5 roku 4 ery, Vvardenfell zostało niezamieszkane. Spora cześć mieszkańców przeniosła się do Skyrim oraz na wyspę Solstheim, którą oddano Mrocznym Elfą przez Skyrim jako bezpieczne schronienie w 4E 16, najprawdopodobniej by ograniczyć ilość uchodźców we swojej prowincji. Głównymi siłami w Solstheim stały się ród Redoran oraz w mniejszym stopniu Telvanni. Gdy Argonia odłączyła się od Imperium, zostając niepodległym królestwem zaatakowała Morrowind w pomście za wieki niewoli. Twierdza Smutku została stracona choć wojska Dunmerów długo odpierały wroga. Nową stolicą stało się rządzone przez Redoran, Blacklight. Umocniło to jeszcze mocniej pozycję rodu, który i tak był dominującym w radzie. Gdy konflikt między Dominium i Imperium nasilał się, ci drudzy musieli opróżnić garnizony stacjonujące w Morrowind, aby zdobyć Wieże Białego Złota w 175 roku. Niedługo potem Morrowind odwróciło się od Imperium, które zostawiło je na pastwę Argonii. Konsekwencją tego była utrata pozycji w radzie przez Ród Hlaalu i zastąpieniem go przez Ród Sadras.

Po sukcesywnej kampanii An-Xilell nadal rządzą w Argoni, choć w latach 214-217 4E utracił część wschodniego Morrowind na rzecz Dunmerów a dokładniej Rodu Telvanni, który w 214 odzyskał Wyspy Telvanni, a przez kolejne dwa lata spychał siły Argonian aż do Necrom, które kilka miesięcy temu wróciło pod kontrolę Dunmerów. Ostatnimi czasy Argonia patrzy łapczywym okiem na ziemie Imperium położone na wschodnim brzegu rzeki Niben, choć chwilowo musi się uporać z kontratakiem Dunmerów na północy nim będzie w stanie zaatakować Cyrodill.

Co się tyczy Gildi Magów to Konkordat Bieli i Złota nakazał Imperium jej rozwiązanie, mimo to instytucja ta nadal istnieje choć teraz musiała przenieść się do podziemia na terenie Imperium. Na szczęście dzięki rebelii w Skyrim i odłączeniu się tej prowincji, Akademia Magów w Zimowej Twierdzy stała się kwaterą główną Gildii gdzie każdy mag może zdobyć wyszkolenie lub powiększyć swoją wiedzę. Od kilku lat nowy Arcymag sukcesywnie odbudowuję Akademię jak i też otaczającą ją osadę polepszając wizerunek Gildii u lokalnej ludności.

Gildia Wojowników ma się świetnie, liczne kontrakty napływają z lewa i z prawa podczas wojny. Jedynym problemem, który ostatnimi czasy nęka gildie jest Kompania Czarnego Drewna, stary wróg z Czarnych Mokradeł, który od kiedy Argonia odłączyła się od Imperium rośnie w siłę.

Gildia Złodziei, no cóż. O niej jak zwykle niewiele wiadomo, co świadczy raczej dobrze. Jedną z plotek jaka pojawiła się po wojnie domowej w Skyrim było, że władzę w gildii przejęły Słowiki. Co się tyczny oddziałów gildii w innych prowincjach. Mają się świetnie.

Mroczne Bractwo zostało niemal zniszczone przez Penitus Oculatus w Imperium, było to warunkiem Konkordatu Bieli i Złota. Bractwo jednak nie pozostało dłużne, najpierw zabiło Imperatora Tytusa Mede II odpowiedzialnego za podpisanie konkordatu, a gdy Dominium zaatakowało Cyrodill i Hammerfell w kolejnych latach zajęło się eliminowaniem agentów Thalmory i oficerów Aldmeri na okupowanych przez Dominium terenach. Plotka głosi, że w ostatnich latach Bractwo połączyło siły z członkami Morag Tong uciekającymi z Morrowind do Skyrim. Niewielu wierzy w to, że ów sojusz oznacza powrót Morag Tong na łono bractwa, a sojusz ten ma raczej na względzie straty jakich doznały obydwie organizacje na początku 4 ery i chwilowe zawieszenie broni.


Witajcie zachęcony sporym wynikiem w sondzie otwieram rekrutację do TES. Poniżej trochę informacji czyli mały FAQ

Ilu graczy przyjmÄ™?
Przyjmę każdego kto się zgłosi, nie jestem wybredny choć mogę odrzucić niektóre karty, które nie będą pasowały do konceptu sesji.
UWAGA: Można przesłać kilka kart postaci na gracza, wybiorę tą która najlepiej się wpasuje lub nie będzie się jej koncept powtarzał.

Kim gramy?
Do wyboru jest wszystkie 10 ras dostępnych z gier.
Altmer, Bosmer, Dunmer, Orsimer, Redguard, Imperial, Breton, Nord, Khajiit i Argonian.

Do kiedy rekrutacja?
Daje wam lekko ponad dwa tygodnie, do 15 Października.

Jak ma wyglądać karta postaci?
Preferowałbym opowiadanie w 3 lub 1 osobie przedstawiające waszą postać na kilka dni przed wydarzeniami z sesji. Bez rzewnych historii o tym jak wasz bohater został sierotą w wieku 10 lat, chyba że było to tydzień temu. Gra rozpoczyna się 1 Frostfall 217 4E.

Jaki format karty?
PW lub Gdoc, można też wysłać dokument w wordzie (lub open office) na gadu.

Jakich postaci poszukujÄ™?
Tak jak pisałem w sondzie. Członków organizacji rządzących Tamriel. Gildii magów, złodziei, wojowników, bractwa/morag tong, legionu & penitus oculatus, thalmor/dominium, zakonów rycerskich i kultów ośmiu (może i też dziewiątego :P) Można też grać postacią nie należącą do żadnej z tych grup ale wtedy taka postać musi być cholernie dobra żeby przeszła rekrutacje.

Czy trzeba znać świat?
Niekoniecznie, będę dodawał materiały o Tamriel oraz sporo wyjaśniał w samych postach.

Jak będzie wyglądać magia?
Powszechna ale nie miażdżąca.

O czym będzie gra?
Wiele wątków i sporo zadań. Więcej nie zdradzę.

Czy będą wątki osobiste?
Możliwe, ale w późniejszym etapie gry.

Jak często odpisujemy i jak długie posty?
Moje odpisy będą pojawiać się max 8 dni od poprzedniego.

Co z bohaterami niezrzeszonymi? Jak będzie wyglądać ich udział?
Wolałbym ograniczyć ich liczbę ale jeśli już się jacyś pojawią to nie będą mieli zbyt długo spokoju. Wojna dotyka każdego.

JakieÅ› pytania?
Zaprasza poniżej.
 
__________________
Man-o'-War Część I

Ostatnio edytowane przez Baird : 29-09-2014 o 23:00.
Baird jest offline