Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 14-09-2014, 01:15   #1
 
Baird's Avatar
 
Reputacja: 1 Baird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputację
The Elder Scrolls - Rekrutacja


Tamriel rok 217 czwartej ery. Szesnaście lat po wojnie domowej w Skyrim Imperium nadal walczy o utrzymanie swojej pozycji. W 4E 416, niecały rok temu Dominium zaatakowało niespodziewanie Cyrodill łamiąc rozejm i w przeciągu kilku miesięcy przejęło Pałac Cesarski, tym samym łamiąc warunki rozejmu podpisanego w Wieży z Białego Złota w 4E 175. Wróg nie mógł wybrać lepszego momentu na uderzenie w serce Imperium, od śmierci Cesarza Tytusa Mede II nie było na tronie solidnego władcy. Różni krewni walczyli o pozycję uciekając się do korupcji, zdrady i morderstw w końcu pozostawiając rządy Radzie Starszych, gdy już zabrakło Septimów do obsadzenia tronu.

Do Hammerfell po latach spokoju powróciło Dominium, łamiąc tym samym warunki Drugiego Paktu ze Stros M'kai. Redguardzi ledwo odbudowali swój kraj po ostatniej inwazji sił Dominium. Rozpoczęła się długa i krwawa rebelia, prawie tak krwawa jak ta z 4E 180 i choć siły Redgardczyków słabną z każdym miesiącem to jednak mieszkańcy walczą w Dominium nie dając mu ani dnia wytchnienia.

Skyrim po wojnie domowej podobnie jak Hammerfell stało się niepodległym państwem ze stolicą w Windhelm. Najwyższy Król Skyrim Ulfik Gromowładny utracił tron gdy na jaw wyszła jego współpraca z Thalmorą, mieszkańcy Skyrim podzieli się na tych którzy wierzyli, że Ulfrik dokonał tego z wyższych pobudek i jego czyny jako obrońcy wiary w Talosa nie powinni być kwestionowana. Drudzy uważali, że Ulfrik był zdrajcą i, że działając we współpracy z Dominium osłabił Imperium tak by to mogło teraz przejąc Pałac Cesarski. Bez względu na to, która strona miała rację i jakie były prawdziwe intencje Ulfrika został on stracony niecałe pięć lat po przejęciu władzy w 4E 206. Obecnie Skyrim nie ma najwyższego króla, a niepodlegli Jarlowie rozważają powrót na łono Imperium, jeśli te pierw przywróci kult Talosa w swoich granicach.

Czwarta Era nie była również łaskawa dla Dunmerów. Po erupcji Czerwonej Góry w 5 roku 4 ery, Vvardenfell zostało niezamieszkane. Spora cześć mieszkańców przeniosła się do Skyrim oraz na wyspę Solstheim, którą oddano Mrocznym Elfą przez Skyrim jako bezpieczne schronienie w 4E 16, najprawdopodobniej by ograniczyć ilość uchodźców we swojej prowincji. Głównymi siłami w Solstheim stały się ród Redoran oraz w mniejszym stopniu Telvanni. Gdy Argonia odłączyła się od Imperium, zostając niepodległym królestwem zaatakowała Morrowind w pomście za wieki niewoli. Twierdza Smutku została stracona choć wojska Dunmerów długo odpierały wroga. Nową stolicą stało się rządzone przez Redoran, Blacklight. Umocniło to jeszcze mocniej pozycję rodu, który i tak był dominującym w radzie. Gdy konflikt między Dominium i Imperium nasilał się, ci drudzy musieli opróżnić garnizony stacjonujące w Morrowind, aby zdobyć Wieże Białego Złota w 175 roku. Niedługo potem Morrowind odwróciło się od Imperium, które zostawiło je na pastwę Argonii. Konsekwencją tego była utrata pozycji w radzie przez Ród Hlaalu i zastąpieniem go przez Ród Sadras.

Po sukcesywnej kampanii An-Xilell nadal rządzą w Argoni, choć w latach 214-217 4E utracił część wschodniego Morrowind na rzecz Dunmerów a dokładniej Rodu Telvanni, który w 214 odzyskał Wyspy Telvanni, a przez kolejne dwa lata spychał siły Argonian aż do Necrom, które kilka miesięcy temu wróciło pod kontrolę Dunmerów. Ostatnimi czasy Argonia patrzy łapczywym okiem na ziemie Imperium położone na wschodnim brzegu rzeki Niben, choć chwilowo musi się uporać z kontratakiem Dunmerów na północy nim będzie w stanie zaatakować Cyrodill.

Co się tyczy Gildi Magów to Konkordat Bieli i Złota nakazał Imperium jej rozwiązanie, mimo to instytucja ta nadal istnieje choć teraz musiała przenieść się do podziemia na terenie Imperium. Na szczęście dzięki rebelii w Skyrim i odłączeniu się tej prowincji, Akademia Magów w Zimowej Twierdzy stała się kwaterą główną Gildii gdzie każdy mag może zdobyć wyszkolenie lub powiększyć swoją wiedzę. Od kilku lat nowy Arcymag sukcesywnie odbudowuję Akademię jak i też otaczającą ją osadę polepszając wizerunek Gildii u lokalnej ludności.

Gildia Wojowników ma się świetnie, liczne kontrakty napływają z lewa i z prawa podczas wojny. Jedynym problemem, który ostatnimi czasy nęka gildie jest Kompania Czarnego Drewna, stary wróg z Czarnych Mokradeł, który od kiedy Argonia odłączyła się od Imperium rośnie w siłę.

Gildia Złodziei, no cóż. O niej jak zwykle niewiele wiadomo, co świadczy raczej dobrze. Jedną z plotek jaka pojawiła się po wojnie domowej w Skyrim było, że władzę w gildii przejęły Słowiki. Co się tyczny oddziałów gildii w innych prowincjach. Mają się świetnie.

Mroczne Bractwo zostało niemal zniszczone przez Penitus Oculatus w Imperium, było to warunkiem Konkordatu Bieli i Złota. Bractwo jednak nie pozostało dłużne, najpierw zabiło Imperatora Tytusa Mede II odpowiedzialnego za podpisanie konkordatu, a gdy Dominium zaatakowało Cyrodill i Hammerfell w kolejnych latach zajęło się eliminowaniem agentów Thalmory i oficerów Aldmeri na okupowanych przez Dominium terenach. Plotka głosi, że w ostatnich latach Bractwo połączyło siły z członkami Morag Tong uciekającymi z Morrowind do Skyrim. Niewielu wierzy w to, że ów sojusz oznacza powrót Morag Tong na łono bractwa, a sojusz ten ma raczej na względzie straty jakich doznały obydwie organizacje na początku 4 ery i chwilowe zawieszenie broni.


Witajcie zachęcony sporym wynikiem w sondzie otwieram rekrutację do TES. Poniżej trochę informacji czyli mały FAQ

Ilu graczy przyjmÄ™?
Przyjmę każdego kto się zgłosi, nie jestem wybredny choć mogę odrzucić niektóre karty, które nie będą pasowały do konceptu sesji.
UWAGA: Można przesłać kilka kart postaci na gracza, wybiorę tą która najlepiej się wpasuje lub nie będzie się jej koncept powtarzał.

Kim gramy?
Do wyboru jest wszystkie 10 ras dostępnych z gier.
Altmer, Bosmer, Dunmer, Orsimer, Redguard, Imperial, Breton, Nord, Khajiit i Argonian.

Do kiedy rekrutacja?
Daje wam lekko ponad dwa tygodnie, do 15 Października.

Jak ma wyglądać karta postaci?
Preferowałbym opowiadanie w 3 lub 1 osobie przedstawiające waszą postać na kilka dni przed wydarzeniami z sesji. Bez rzewnych historii o tym jak wasz bohater został sierotą w wieku 10 lat, chyba że było to tydzień temu. Gra rozpoczyna się 1 Frostfall 217 4E.

Jaki format karty?
PW lub Gdoc, można też wysłać dokument w wordzie (lub open office) na gadu.

Jakich postaci poszukujÄ™?
Tak jak pisałem w sondzie. Członków organizacji rządzących Tamriel. Gildii magów, złodziei, wojowników, bractwa/morag tong, legionu & penitus oculatus, thalmor/dominium, zakonów rycerskich i kultów ośmiu (może i też dziewiątego :P) Można też grać postacią nie należącą do żadnej z tych grup ale wtedy taka postać musi być cholernie dobra żeby przeszła rekrutacje.

Czy trzeba znać świat?
Niekoniecznie, będę dodawał materiały o Tamriel oraz sporo wyjaśniał w samych postach.

Jak będzie wyglądać magia?
Powszechna ale nie miażdżąca.

O czym będzie gra?
Wiele wątków i sporo zadań. Więcej nie zdradzę.

Czy będą wątki osobiste?
Możliwe, ale w późniejszym etapie gry.

Jak często odpisujemy i jak długie posty?
Moje odpisy będą pojawiać się max 8 dni od poprzedniego.

Co z bohaterami niezrzeszonymi? Jak będzie wyglądać ich udział?
Wolałbym ograniczyć ich liczbę ale jeśli już się jacyś pojawią to nie będą mieli zbyt długo spokoju. Wojna dotyka każdego.

JakieÅ› pytania?
Zaprasza poniżej.
 
__________________
Man-o'-War Część I

Ostatnio edytowane przez Baird : 30-09-2014 o 00:00.
Baird jest offline  
Stary 14-09-2014, 01:46   #2
 
Autumm's Avatar
 
Reputacja: 1 Autumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputację
Ale o czym będzie sesja? Będzie miała jakiś cel, fabułę, czy po prostu sanbox + inwencja graczy?

No i jak głeboka znajomość świata jest wymagana?
 
__________________
"Polecam inteligentną i terminową graczkę. I tylko graczkę. Jak z każdą kobietą - dyskusja jest bezcelowa - wie lepiej i ma rację nawet jak się myli." ~ by Aschaar [banned] 02.06.2014
Nieobecna 28.04 - 01.05!
Autumm jest offline  
Stary 14-09-2014, 01:57   #3
 
Cattus's Avatar
 
Reputacja: 1 Cattus ma wspaniałą reputacjęCattus ma wspaniałą reputacjęCattus ma wspaniałą reputacjęCattus ma wspaniałą reputacjęCattus ma wspaniałą reputacjęCattus ma wspaniałą reputacjęCattus ma wspaniałą reputacjęCattus ma wspaniałą reputacjęCattus ma wspaniałą reputacjęCattus ma wspaniałą reputacjęCattus ma wspaniałą reputację
A ja mam takie pytanko. Napisz mi proszę jak działa u Ciebie magia i jak to powinno wyglądać od zaplecza.

Jak często/dużo/mocno i jak to będzie mechanicznie regulowane. No i czy świat będzie typowo high fantasy z magiczną motyką u każdego rolnika czy może stonujemy się z tym troszeczkę?
 
__________________
Our sugar is Yours, friend.
Cattus jest offline  
Stary 14-09-2014, 04:34   #4
 
Baird's Avatar
 
Reputacja: 1 Baird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputację
Już odpowiadam na obydwa pytania.

Zacznę od znajomości świata. NIE jest ona warunkiem dostania się do gry ale na pewno ją ułatwi. Będę dodawał informacje o Tamriel więc nawet jak ktoś nie zna TES to będzie si z nich mógł trochę dowiedzieć.

Jak to z tą magią Baird? No cóż, Tamriel jest pełne magii od pięknych wzgórz Highrock aż po mroczne mokradła Black Marsh. Magia jest powszechna i gracze mają do niej otwarty dostęp, przy czym wolał by ewenrualnych adeptów magii widzieć zgodnie ze szkołami magicznymi a nie rzucającymi każdym rodzajem czarów. Jak często/dużo/mocno to jeszcze napiszę ale magiczne zbroje/szaty i bronie/kostury jak najbardziej TAK.

W kwestii o czym to każda organizacja ma inny quest główny+po drodze zawsze znajdzie się kilka sidequestów.
Sandbox nie. Scenariusz w dużej mierze.

Jeden będzie wątek wspólny, który chyba najlepiej odpowiada na pytanie o czym. O wojnie.
 
__________________
Man-o'-War Część I
Baird jest offline  
Stary 14-09-2014, 10:46   #5
 
RyldArgith's Avatar
 
Reputacja: 1 RyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwu
A ja takie pytanie, co do tych questów. Dokładnie:
powiedziałeś że wątek główny +wątki poboczne w organizacji i wątek wspólny. Jak w Skyrim. Ok. Ale co z postaciami? Czy jest szansa na wątki, questy poboczne dla postaci związane z nimi? Takie jak romanse, czy znajomi z dawnych lat?
 
RyldArgith jest offline  
Stary 14-09-2014, 10:57   #6
 
Spaiker's Avatar
 
Reputacja: 1 Spaiker jest godny podziwuSpaiker jest godny podziwuSpaiker jest godny podziwuSpaiker jest godny podziwuSpaiker jest godny podziwuSpaiker jest godny podziwuSpaiker jest godny podziwuSpaiker jest godny podziwuSpaiker jest godny podziwuSpaiker jest godny podziwuSpaiker jest godny podziwu
Jaka będzie przewidywana długość postów i częstotliwość odpisów?
 
__________________
It's only after we've lost everything that we're free to do anything.
On a long enough time line, the survival rate for everyone drops to zero.
Spaiker jest offline  
Stary 14-09-2014, 13:18   #7
 
one_worm's Avatar
 
Reputacja: 1 one_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputację
No to się zgłaszam i kartę będę pisał!
Też mam pytanie- Dajmy na to, że nie chcę grać kimś zrzeszonym. Co wtedy? Mam umotywować chęć walki po którejś ze stron? W sensie pójścia na wojnę? Czy mogę zrobić to w inny sposób np. Chęć dołączenia do Akademii Magów? Tak, chodzi o zwykłe zaczepienie

(Bo niekoniecznie chcę grać od początku po stronie np. Gildii Magów lub Legionu.)
 
__________________
Do szczęścia potrzebuję tylko dwóch rzeczy. Władzy nad światem i jakiejś przekąski.
one_worm jest offline  
Stary 14-09-2014, 16:56   #8
 
Baird's Avatar
 
Reputacja: 1 Baird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputację
Dodałem pytanie do pierwszego postu ale i tak tu też odpowiem.

Czy będą wątki osobiste?
Tak, ale nie od poczÄ…tku.

Jak długie posty?
Na tyle długi żeby można go było wysłać. Jeśli planujesz długie posty to po prostu gdy skończysz wciśnij "Wyślij". (Jak T-Mobile, bez limitu)

Czy muszę wybrać stronę?
Nie musisz, strona wybierze ciebie

A tak trochę dłuższa odpowiedź. Jeśli chcesz grać magiem to możesz napisać postać, która już jest w gildii (niekoniecznie Akademia w Zimowej Twierdzy, ale gildie w Imperium są jeszcze zakazane) lub dopiero do niej wyrusza.
Jeśli np nie chcesz grać w gildii, to możesz być zwykłym magiem apostatą szwendającym się po Imperium ale wtedy ryzykujesz uwięzienie a nawet śmierć.
Co do Legionu, no cóż. Kto nie jest legionistą jest rolnikiem, handlarzem lub strażnikiem miejskim. Legion to armia i werbuje z ludu.
 
__________________
Man-o'-War Część I
Baird jest offline  
Stary 14-09-2014, 21:48   #9
 
Fielus's Avatar
 
Reputacja: 1 Fielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodze
A luźne powiązania, o które już pytałem?
(za przykład niech posłuży mi Delvin - nie należał do Bractwa, ale był dla Astrid cennym partnerem biznesowym)
 
__________________
" - Elfy! Do mnie elfy! Do mnie bracia! Genasi mają kłopoty! Do mnie, wy psy bez krzty osobowości! Na wroga!"
~Sulfelg, elfi czarodziej. "Powołanie Strażnika".
Fielus jest offline  
Stary 14-09-2014, 22:18   #10
 
Cattus's Avatar
 
Reputacja: 1 Cattus ma wspaniałą reputacjęCattus ma wspaniałą reputacjęCattus ma wspaniałą reputacjęCattus ma wspaniałą reputacjęCattus ma wspaniałą reputacjęCattus ma wspaniałą reputacjęCattus ma wspaniałą reputacjęCattus ma wspaniałą reputacjęCattus ma wspaniałą reputacjęCattus ma wspaniałą reputacjęCattus ma wspaniałą reputację
A ja mam jeszcze pytanie odnośnie świata. Co z walutą? Bo septimy są w pytę ale Thalmor na bank bił by własną walutę. Bo niby czemu miałby korzystać z imperialnych pieniędzy?! Z waluty swego wroga?
No i czy będą mniejsze nominały? Sztuka złota jest dość... umowna. Bo skoro srebro istnieje to niby czemu nie bić srebrnych monet o mniejszej wartości? To samo tyczy się miedzi.
Na dobrą sprawę każde samodzielne państwo będzie tłukło własne monety. Uprościł bym już jakość kruszcu do jednej wartości i rozróżnił bym je wielkością (czyli wagą/wartością). Np taki Thalmor był by najbogatszym graczem na kontynencie i dysponował największym skarbcem = największymi monetami, a np Argonia jako że tam bagno i lasy o słabym uprzemysłowieniu to biła by najsłabsze monety, powiedzmy 1/3 wartości Thalmorskiej.

Zapłacenie w karczmie za piwo parę sztuk złota wydaje się strasznie "DDkowe", a i posiadanie jednego nominału pieniądza skończy się noszeniem ze sobą całych worków wypełnionych złotem. A raczej wożenie ich za sobą wozami zaprzęgniętymi w woły czy inne guary biorąc pod uwagę gęstość złota.

Nie będę raczej grał kupcem, ale to chyba dość istotny szczegół. W końcu nasze postacie będą miały jakiś tam udźwig maksymalny.

Tak tylko mieszam...
 
__________________
Our sugar is Yours, friend.

Ostatnio edytowane przez Cattus : 14-09-2014 o 22:47.
Cattus jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest WÅ‚.
Uśmieszki są Wł.
kod [IMG] jest WÅ‚.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
Pingbacks sÄ… WÅ‚.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:05.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172