Cytat:
Przypomnę, że nie ma jeszcze mechaniki pułapek, więc ciężko oceniać wybrane przez wizardsów rozwiązania. Szczególnie, że PMP będzie zawierał zasady opcjonalne.
|
W "Hoard of the Dragon Queen" ani "Lost Mine of Phandelver" nic odkrywczego nie było, więc pewnie nie ma co się rewolucji spodziewać. Mam tylko nadzieję, że nie będzie nic w stylu czwórki (pułapki rozpisane niczym potwory z odpowiednim CR i skill challenge). Pułapki to w ogóle tak barwny temat, że wszelka mechanika powinna się sprowadzać do "Pamiętaj, żeby dać Rogue więcej wskazówek."
Z rangerem poczytałem i faktycznie słabo. Zdecydowanie bardziej wolę fightera jako łucznika / kogoś od two-weapon fighting.
Te 130+ obrażeń to chodzi Ci o atak na zaskoczonego wroga (Death Strike)? Całą walkę taki Rogue nie będzie przecież przeciwników zaskakiwać, więc to bardziej wyjątek, niż codzienność.