Po co tyle obrazków, jak wystarczy jeden cytat z komentarzy:
Cytat:
Napisał Fyrskar Nie wierzę. Zabiłeś Moritza... ostatnio takiego szoku doznałem, gdy ścieli Eddarda Starka... |
Poważnie rzecz biorąc (i mówiąc językiem cRPGów), z reguły we wszystkich swoich sesjach przewiduję śmiertelność podobną do moich ulubionych gier z gatunku roguelike, także z góry zniechęcam wszystkie osoby, które są przyzwyczajone chociażby do pykadeł w Zapomnianych Krainach - chyba że są otwarte na nowe doświadczenia. To samo tyczy się fabuły - w zależności od tego, jak ją kreują gracze, punkty kulminacyjne mogą być co kolejkę albo może ich nie być wcale. Just a bunch of stuff that happens. Epickich opowieści w rodzaju Tolkiena czy oficjalnych kampanii WFRP nie będzie, dlatego żeby uniknąć nieporozumień zamieniłem opowieść w opisie sesji na pikareskę, chyba lepiej oddaje sedno gry.
Jedyna fabuła, jaka jest, to ta, której gracze sami się doszukają, analizując sesję ex post facto pod kątem pewnych patternów. To tak jakby grać w Morrowinda pomijając całkowicie główny wątek gry.
PS. Fyrskar, też najbardziej lubię Averlandczyków.