Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 16-02-2015, 12:02   #7
Baird
 
Baird's Avatar
 
Reputacja: 1 Baird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputację
To pierwsze. W sumie łowca czarownic gotowy do gry musi mieć 2 ataki na rundę, nie więcej. No chyba że ktoś wykupi +2 ataki ze schematu łowcy za te pozostałe punkty z drogi łowcy. Wtedy taki łowca ataków ma na rundę 3.
EDIT: Arvelus, jedynym celem takiego zabiegu ma być ograniczenie profesji Fechmistrza i Skrytobójcy przed pojawianiem się w schemacie rozwoju postaci przed łowcą czarownic. Wola Mistrza Gry. Później można już nimi być.
____

Co do rozwinięć. Tak, jestem świadomy że dla weterana może zostać sporo PD, dlatego też zachęcam na wykupienie specjalizacji +10,+20 a może i nawet +30 gdyż bardzo się one przydadzą (już na starcie).
 
__________________
Man-o'-War Część I

Ostatnio edytowane przez Baird : 16-02-2015 o 12:05.
Baird jest offline