Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 04-04-2015, 17:08   #41
Komtur
 
Komtur's Avatar
 
Reputacja: 1 Komtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputację
Nie rozumiem o co ci chodzi tak właściwie Clutterbane? Chciałbyś żeby całe rpg opierało się na jednym systemie i jego dodatkach?

Druga sprawa odnośnie mechaniki, wyścigu zbrojeń i powergamingu. Gracze to lubią, ba oni nawet to uwielbiają. Jako przykład podam dwa polskie systemy postapo. Pierwszy "Strefa Śmierci", genialny storytellingowy system nie był nigdy wydany w formie podręcznikowej, ale dzięki publikacjom w MiM-e mógł zyskać sporą popularność. Mógł bo po początkowym entuzjazmie i zachwytem czymś nowym nie rozwinął skrzydeł wcale. Drugi to naładowana kiepską mechaniką "Neuroshima", system który zrobił w Polsce furorę częściowo dzięki tej kiepskiej mechanice wspierającej w 100% munchkinizm.


Cytat:
Samemu nie kupuję nic od lat, po co miałbym płacić za te same hula hop w trochę innym odcieniu.
Żałuj bo omijają cię wspaniałe perełki takie jak np."Honor i Krew".
 
__________________
"Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind
W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead."

Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017.
Komtur jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem