Wątek: Góra Dwimmer
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 10-05-2015, 13:03   #17
Lord Cluttermonkey
 
Lord Cluttermonkey's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputację
goorn - nie ma sprawy.

Somer:
  • Nie służą żadnemu znanemu bóstwu, traktując je w najlepszym razie jak stworzenia równe innym siłom wyższym, a w najgorszym jako demony pod przykrywką.
  • Zamiast tego służą abstrakcyjnej idei Ładu, którą niektórzy utożsamiają z dziewiątym bóstwem Thulian, Anyastosem. Żaden paladyn nie potwierdza tych domysłów.
  • Pałają wręcz odrazą do bóstw, które utożsamiają się z Ładem - czyli bogami Wielkiego Kościoła. Szczególnie niechętnie odnoszą się do tych, które wykorzystują idee Ładu do złych celów, tak jak to robi Typhon.
  • Podróżują zwykle w pojedynkę, szerząc swoje interpretacje Ładu i tropiąc kultystów Turmsa Termaxa, którego uważają za większe zagrożenie nawet niż Wielki Kościół.
  • Wbrew pozorom nie unikają ani nie odrzucają tych, którzy nie podzielają ich poglądów - często podróżują z awanturnikami, w nadziei, że uda się wykorzystać ich unikatowe umiejętności i charyzmę do celów paladynów. A jeśli któryś z podróżników wydaje się dobrym kandydatem na czempiona Ładu (czyt. ma taki sam światopogląd), tym lepiej.
  • Rzadko spotykani w okolicach góry Dwimmer - pochodzą z dalekiej krainy zwanej Królestwem Króla-Kapłana, o której mało co wiadomo.
  • Mechanicznie paladyn traci wszystkie swoje zdolności, jeśli zacznie "układać się" z Chaosem.
  • Kodeks paladyna wymaga, aby respektował prawowitą władzę, nie kłamał, nie oszukiwał, nie używał trucizny (czyli zachowywał się honorowo), pomagał tym w potrzebie (chyba że stoją po stronie zła lub chaosu) i karał tych, którzy działają na szkodę niewinnych.
  • Skromny styl życia: nie może posiadać więcej niż siedem magicznych przedmiotów, a cały zdobyty skarb musi poświęcić na praworządny dobry cel, z wyjątkiem pieniędzy potrzebnych na utrzymanie siebie, swoich popleczników i najemników, oraz twierdzy (jeśli takową założył).
  • Specjalne zdolności: na drugim poziomie detect evil bez ograniczeń dziennych, odporność na wszystkie choroby, cure disease raz na dzień co pięć poziomów, codzienny heal tylu HP, ile poziom paladyna x2, na ósmym poziomie dispel evil raz na dzień, w trakcie przygód może zdobyć wyjątkowego wierzchowca (AC 5, 5 HD i wyższa inteligencja), ale jeśli koń zginie, nie może mieć takiego kolejnego przez 10 lat.
  • Poza tymi specjalnymi zdolnościami i ograniczeniami mechanicznie tworzony tak jak wojownik.
 
__________________
[D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik
[Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor, Pliman
Lord Cluttermonkey jest offline