Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 01-03-2016, 23:48   #26
Komtur
 
Komtur's Avatar
 
Reputacja: 1 Komtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputację
Cytat:
Obniżenie Żyw dałoby prawie to samo?
Wątpię. Nadal pozostaje kwestia tego czy oberwałeś kilka razy lekko, czy raz potężnie.
Po prostu standardowy system wygląda dziwnie kiedy oberwiesz kilka ciosów w klatę po których obliżesz się i spluniesz, a następny taki cios w łeb omal ci nie rozłupuje czaszki, bo już jesteś na minusie. Równie dziwnie wygląda że po jednym mocnym ciosie nadal się trzymasz, a po drugim takim coś ci zostaje urwane.
Dałoby bo po jednym ciosie od razu wchodzisz na krytyka i reszta zależy od szczęścia. Czasami krew zaleje ci oczy, a czasem mózg wyjdzie uszami. Jeżeli ktoś chce urealniać mechanikę w młotku to wywalić punkty żywotności i tak jak mówi Clutterbane punkty wytrzymałości, a zostawić tylko tabele trafień krytycznych. Gracze będą robić w majty przed każdą walką, tak jak w realu.
 
__________________
"Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind
W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead."

Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017.
Komtur jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem