Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 03-05-2016, 22:47   #72
Komtur
 
Komtur's Avatar
 
Reputacja: 1 Komtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputację
Cytat:
Savage Worlds 3.0 to również rozszerzenie zasad o elementy znane z dodatku Noir, w tym mechanika prowadzenia śledztw, oraz gotowe do rozegrania przygody! Przede wszystkim, jest to wygodne wydanie podręcznika, które zbiera w jedno miejsce zasady dotychczas dostępne w podręczniku głównym i Patchu 2.0.
Ten opis sugeruje że zebrano stary podręcznik + broszura patch 2.0 + noir do kupy. Nie mam Noir SW ale tam chyba nie opisywano nowych zasad rzucania czarów? Więc jak to jest z tymi punktami mocy? I co robimy źle krytykując starą wersję, która ponoć specjalnie się nie różni od nowej?

Cytat:
+1 Szkło, skóra
+2 Szkło hartowane, tarcza
+3 Ścianka działowa, blacha, drzwi samochodu
Stwórz z materiałów jakich użyto do zrobienia drzwi samochodu tarczę, a zapewniam cię że nie wytrzyma dwóch ciosów toporem.
 
__________________
"Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind
W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead."

Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017.
Komtur jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem