Cytat:
Z racji iż gracze należą do jednej rodziny i skupiłbym się na relacjach każdego z każdym. Biorę pod uwagę wprowadzenie systemu wad i zalet. Wadą na przykład może być to, że konkretny gracz ma jakiś sekret i jeden z innych graczy go zna, zaletą znajomość takiego sekretu. Wadą może być konieczność spania zamiast typowej elfiej zadumy itp itd
|
Jak to napisałeś, to aż zachciałem zagrać w taką sesję, tyle że bardziej pisaną jako zbiór kilku solówek z mocnym PvP...
Taka "Gra o Tron" w Podmroku. (Wiem, że ta opcja odpada, przynajmniej domyślnie.)
PS
Cytat:
Napisał Amon Dlatego wolał bym wyrwać przygodę ze sztywnych dla wielu ram settingu. |
Przypomniał mi się cytat z DMG 5, o którym tych "wielu" tak często zapomina:
Cytat:
Even if you're using an established world such as the Forgotten Realms, your campaign takes place in a sort of mirror universe of the official setting where Forgotten Realms novels, game products, and digital games are assumed to take place. The world is yours to change as you see fit and yours to modify as you explore the consequences of the players' actions.
|